Hmm. Ved sgu ikk om jeg ser syner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

jamen hvis du har haft en posetiv test og din mens ikke er kommet er du vel gravid ? 

Tre test efterfølgende er negative

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Og hvad betyder det bio ?

En biokemisk abort. Noget med at ægget ikke er levedygtigt eller sådan noget, så kroppens måde at sortere fra. Og at det sker meget tidligt i graviditeten. Før uge et eller andet. 

Ca 25% af alle graviditeter ender i en bio, har jeg læst... Du må ikke hænge mig helt op på det. Det er også meget nyt for mig... Så Google var min ven da jeg så det med bio!!

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal hører jer damer om i kan se noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Denne her kan jeg godt se noget på, det er bare ikke en streg rigtig , det ligner restfarve eller "skygge" men den er mere tydelig end de negative da :-) krydser!!

Anmeld

27. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal kigge når den er skilt ad 

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil sige sådan, at den er ikke våd mere. Den har set sådan ud fra 3.min efter jeg havde testet! Så tror ikke selv det rest farve! Men tester nok om nogle dage igen for at se om der kommer en tydligere streg!

Anmeld

27. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Jeg vil sige sådan, at den er ikke våd mere. Den har set sådan ud fra 3.min efter jeg havde testet! Så tror ikke selv det rest farve! Men tester nok om nogle dage igen for at se om der kommer en tydligere streg!

Ja gør det!!! De er jo altid tydeligere i virkeligheden, så hvis du kan de den er den der jo sikkert :-)

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik taget et billede mere igår der så sådan her ud.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2014

Sajida2006

Jeg kan altså sagtens se den streg der, hvorfor tager du ikke en tur til lægen og får taget en blodprøve så 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Jeg kan altså sagtens se den streg der, hvorfor tager du ikke en tur til lægen og får taget en blodprøve så 

Jeg vil bare gerne lige ha en ordenlig streg først... Også for at kunne vise manden! Jeg er lidt mærkelig hvad det angår. Også er jeg pisse bange for nåle, og blir dårlig når jeg ser mit eget blod blive tappet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.