Nej, men hvordan kan det være regeringens skyld?
Og det er da heller ikke sundt at hive barnet ud hele tiden, fordi forældrene vil sydpå.
Ja, det er pisse surt at man kun har ferie i højtiden, men sådan har det vel været for mange i mange år, at det var der deres ferie lå. men hvis man ikke har råd til at bruge 10.00 på flybilletter, må man jo finde på en anden løsning. Man kan kører i bil til Italien eller Spanien, det er jo også de varme lande.
Men man behøver heller ikke at bruge flere 1000 på ferie HVERT år...
Og vi kan jo ikke alle have ferie på samme tid.
Men det er da lettere at lærere har ferie, når deres elever har.
Om de har børn eller ej, er vel lige meget, de skal jo bare have deres ferie, og så har regeringen lagt det sådan her, fordi det passer bedste med skoleåret.
Jeg er på ferie nu, før hele min familie har ferie, fordi sådan passede det bedst med min arbejdsgiver, og ja det er pisse surt at de er i skole/arbejde, men der er jo ikke noget jeg kan gøre ved det.
Der er ingen som taler om hele tiden - det er vidst at overdrive lidt
Ikke sundt at hive barnet ud en uge om året - det er vidst også en overdrivelse
Ja det har været sådan i mange år, men som lineog4 samt mor og meget mere beskrev, så blev de jo lovet noget andet.
Ja ts kunne bare spare mere op og komme sydpå, men det kunne hendes budget ikke klare og så er det da sur røv man ikke kan komme afsted udenfor højsæson.
Nej du kan ikke gøre noge ved det og det kan ts heller ikke, men derfor er det vel tilladt at synes at det er noget sur røv