6800 skriver:
Det kan godt være du synes det er ligegyldigt om man er syd på eller i et sommerhus, men når man som 30 årig kun har været syd på 2 gange og de resterende 28 år enten ikke har været på ferie eller det har været et sommerhus, som var ved at falde fra hinanden. og man har sparet sammen til denne ferie i 1½ år, lagt alt til side, som man overhovedet kunne.....Så synes jeg ikke det er ligegyldigt.
Det er helt okay at du ikke synes det er lige gyldigt - jeg har forståelse for at mennesker har forskellige ønsker, drømme og prioriteter.
Som jeg skrev, så var det negligeringen af sommerhus-ferien som ramte mig.
For jeg har nemlig heller aldrig været på ferie sydpå i alle mine 28 år, og jeg har heller ikke været i sommerhus mere end måske to-tre gange.
Så i min verden er det ikke afgørende HVOR, men med HVEM og HVORDAN man holder ferie.
Jeg siger ikke at charterferien er "forkert", men bare at sommerhuset kan være nøjagtig lige så "rigtigt".
Så jeg skrev sådan set bare for at sætte tingene i perspektiv, og gøre dig opmærksom på at dit nedladende skriv om sommerhuset ramte mig (og måske andre?).
Anmeld