Anonym skriver:
hmmm...
Måske vi skulle prøve lægen igen...
Vi har bare prøvet at presse sundhedsplejerskerne, og lægen tidligere til at få sat gang i en udredning for om vores søn er det...
Men lægen mener jo vores søn bare er helt normal som andre børn i den alder han kender når vi fortæller om det hele...
og sundhedsplejerskerne kan ikke rigtig gøre mere end de allerede har...
Våres læge mente også min dreng var helt normal, men jeg holdt fast i at der var noget, viste godt han var lidt anderledes, men troede selv det var små hjerneskader efter sygdom meningitis, men psykologer fandt at han havde asperger, spekter inde for autisme.
Han har det også svært med mange mennesker. lukker af hvis det bliver for meget. har interesse der overskygger alt, i starten var det vaskemaskiner støvsuger sener telefoner og så videre, og inde for hans interesser har han meget stort kendskab. viste i en tidelig alder mere ind telefonsælgere om telefoner. Han holde holder ikke øjenkontakt med andre ind mig (lægen mente under indlæggelse han var blind, da han lukkede af for ham, blev afvist da han holdt fin øjenkontakt med mig)
Kender ikke jeres situation, men ved man kan blive beskyldt for meget uden at være skyldig, uden at kunne modbevise det, hvilket er en frygtelig situation at stå i.
Har sener fundet ud af at de ting vi er blevet beskyldt for åbenbart er noget mange går igennem, hvis de har børn med asperger. ved ikke så meget om andre lidelser men tænker at det er vigtigt at finde ud af om der ligger andet til grund. for ja man kan ikke fuldstendig normalisere en der har en kronisk lidelse.
Anmeld