Psykologerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

esiuol22 skriver:

Virker også til du har oplevet en del, jeg var blåøjet da de begyndte, tænkte at så længe jeg bare var åben og ærlig skulle det nok gå, havde ikke noget at skjule og havde tiltro til at det var professionelle, men blev paf og bange især når det lykkes en lærer at komme med en direkte løgn. Jeg anså dem som ærlige inden og ja det var også kun en der løj men var bare ikke det man har brug for og så mister man tilliden.

Lige præcis...

Det samme her med vuggestuen og vores tillid til dem...

Vores eneste håb er at vores søn i det mindste er i live når vi henter og ikke har store åbne sår eller benbrud...

Det er blevet vores eneste krav til dem efter at vi gang på gang oplever at de svigter os i forhold til deres løfter...

Det er ikke fedt at aflevere ens barn for 8 timer hos nogle man egentlig ikke regner med overhovedet har noget med ham at gøre...

Men når alternativet er at have ham herhjemme uden andre børn at lege med så er det bedre han kommer afsted...

Vi pakker vores bekymringer så meget væk som muligt når vi snakker om vuggestuen med ham, men han kan godt mærke det nogle dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Så fik vi aktindsigten...

Og allerede på 3. side hvor der står begrundelse for at de startede forældrekompetenceundersøgelsen er der en virkelig stor fejl som faktisk er så stor at deres begrundelse falder til jorden...

De har skrevet at min kæreste har en psykisk lidelse han nægter behandling for og at han har en depression... Dette er IKKE korrekt min kæreste er særlig sensitiv og som følge af arbejdspres og stress er han blevet skizoid men det er IKKE noget der kan behandles på nogen måde...

Det er IKKE en sygdom der kan behandles, og det eneste de kan gøre på psykiatrien er samtaler for at lette presset inden i hovedet, men det er kun hvis han selv føler han har brug for et sted at smide det hele ud...

Så nu må vi se hvad advokaten så siger til det hele...

Psykiatrien har IKKE sendt noget som helst til kommunen vedrørende min kæreste og de MÅ IKKE udtale sig over telefonen om de ting... Så hvor de får de oplysninger fra er jo spændende at se...

Anmeld

22. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Og allerede på 3. side hvor der står begrundelse for at de startede forældrekompetenceundersøgelsen er der en virkelig stor fejl som faktisk er så stor at deres begrundelse falder til jorden...

De har skrevet at min kæreste har en psykisk lidelse han nægter behandling for og at han har en depression... Dette er IKKE korrekt min kæreste er særlig sensitiv og som følge af arbejdspres og stress er han blevet skizoid men det er IKKE noget der kan behandles på nogen måde...

Det er IKKE en sygdom der kan behandles, og det eneste de kan gøre på psykiatrien er samtaler for at lette presset inden i hovedet, men det er kun hvis han selv føler han har brug for et sted at smide det hele ud...

Psykiatrien har IKKE sendt noget som helst til kommunen vedrørende min kæreste og de MÅ IKKE udtale sig over telefonen om de ting... Så hvor de får de oplysninger fra er jo spændende at se...

Okay det kan da ikke være din mands lidelse alene der gør at I skal igennem forældrekompetenceundetsøgelse - har de kun givet hans tilstand som begrundelse? 

Mht. om psykiatrien må udtale sig - havde I ikke givet samtykke? 

Anmeld

22. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Bare lige et spørgsmål - er skizoid ikke en personlighedsforstyrrelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.