Hvor længe havde i været sammen før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Mettefpigen

Vi havde været sammen siden okt 07, og fik barn sep 11, det var ikke planlagt....

Vi gik fra hinanden i jan 13 da det slet ikke fungerede... Men fik snakker udemærket i dag selvom der er nogle ting vi ikke er enige om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

lineog4

10 år da jeg blev gravid ikke planlagt med vores første barn. Vi har nu 4 børn sammen og er andda blevet gift selvom jeg altid havde sagt jeg ikke skulle giftes....

Anmeld

24. september 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Jep 

Vi havde været sammen i ca. 3 år inden vi blev forældre til vores første tumling for 4 år siden - hun var planlagt  

For præcis 1 år og 14 dage siden blev vi forældre til vores mindste tumling - han var også planlagt  

Vi er stadig sammen 

Anmeld

24. september 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

offecelt kærester i 2mdr  

ja han var planlagt. 

Nej han vil hellere tilbage til en gammel eks.. 

Anmeld

24. september 2014

Fru Frederiksen.

Vi blev kærester i nov 1987  Vi prøvede i mange år at få børn, vi fik lidt hjælp og venter vores første barn til Februar  

Anmeld

24. september 2014

siw84

Anonym skriver:

Hej  

Vi havde været sammen i 9 år da vi fik 2 streger Det var ikke planlagt.

Vi er stadig sammen idag på 13 år og har for 6 uger siden fået et sæt tvillinger og planen er nu at vi skal giftes i 2016 

Anmeld

24. september 2014

Stimap

Vi havde kendt hinanden i ca. 14 mdr, da vi fandt ud af jeg var gravid... Det var på ingen måde planlagt ..MEN, det var meget ønsket og vi er stadig sammen... 

Anmeld

24. september 2014

Nadia&Daniel

Lidt over 2 år  og det var planlagt  og næste år har vi 4 års bryllups dag og nr. 2 er på vej 

Anmeld

24. september 2014

modesty

Hej  

Vi havde været sammen 1 år da vi startede PB, men det tog to år at blive gravid. 

Vi har snart været sammen i 7 år.

Anmeld

24. september 2014

EAF

Hej  

1 1/2 år efter mener jeg det var. Vi fik kendskab til hinanden august 2007 hvor vi startede med et Hej når vi mødtes, blev kærester 25. Januar 2008, flyttede sammen i 2009, fødte januar 2010, gift 2011, flyttede nyt sted 2012 og ja vi er stadigvæk sammen 

Vi havde snakket børn, men der lå ikke noget fast eller planer om pb - vi ville gøre et forsøg når jeg var færdig med uddannelsen så en cirka to år mere ville der gå, men sådan skulle det ikke være - han kom 2 år tidligere end vi lige havde gået og brygget på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.