Hvor længe havde i været sammen før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Min kæreste og jeg har været sammen i 9 år 

inden jeg blev gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Jeg har kendt min kæreste i ti år. Vi fik vores første barn for tre år siden, og ventet nr. 2 om en måneds tid ☺ Vi er stadig sammen.. det tog 3 mdr begge gange inden der viste sig 2 fine streger....

Anmeld

24. september 2014

Baby15

4 måneder, vi har Idag to dejlige børn (snart 3) er gift og elsker stadig hinanden 

Anmeld

24. september 2014

Isabella_mor

vi begyndte at være sammen i 06. og jeg testede positiv i 2010 og fødte i 2011.. nu er der snart gået 8 år siden vi fandt sammen og vores andet barn er lige på trapperne til at komme ud til os

Anmeld

24. september 2014

Bille

Over et års tid, og det har ikke været planlagt. I starten slog det ham helt ud men han bliver mere og mere positiv. Er ikke et sekund i tvivl om at han bliver verdens bedste far, og er lykkelig for at jeg lyttede til mit hjerte og ikke fik en abort❤️ ��

Anmeld

24. september 2014

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Jeg havde været sammen med min kæreste i 8 år da vi planlagde at blive gravide 1. gang og 13 år da vi planlagde nr 2. Vi er stadig sammen efter 14½ år, har 2 vidunderlige børn og er gift :-)

Anmeld

24. september 2014

Vik

Knap 8 år og gift i 6 år. Vi er stadigvæk sammen og har ingen planer om andet for resten af vores liv. Har 10 års bryllupsdag i morgen 

Anmeld

24. september 2014

Jeia

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Havde været sammen i 9 år, begyndte på pb efter 7 år. Er stadig sammen og venter nu nr 4 :-)

Anmeld

24. september 2014

Bb2015

Min kæreste og jeg har været sammen i 6 år og jeg er gravid med vores første barn nu. Det var planlagt  

Anmeld

24. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hej  

Vi havde været sammen i cirka 1,5 år.. Og vi er stadig sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.