Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste og jeg havde været sammen i 3 år, da jeg testede positiv. Vi er stadig sammen i dag, og har sammen en datter på snart 2 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed
Hej Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed
6 mdr. og det var planlagt. Vi er stadig sammen i dag, har været sammen 4 år og 2 måneder nu og har også barn nr. 2. Men jeg vil absolut ikke anbefale at få barn så tidligt i forholdet. Hvis jeg kunne vælge at vente længere, men det så stadig var Rose vi fik (kunne jo aldrig fortryde hende), så havde jeg gjort det
Vi havde været sammen i 6 år, da vi fik vores ældste Siden har vi fået yderligere to skønne unger og vi har snart været sammen i 17 år
/ Taco78
Vi havde været sammen i 5 år og gift i 2 år, da jeg blev planlagt gravid. Vi er stadig sammen og har lige haft 7 års bryllupsdag
Jeg blev gravid efter 4 måneder, det var ikke planlagt. Der var så ingen liv ved nf. Vi besluttede os så for at prøve, blev gravid 3 måneder efter igen. Idag har vi en søn og er stadig sammen
Vi havde været sammen 8 år da vires datter kom til verden.
Har stemt 1 år men præcis gik der 1 år og 3 md, det var meget planlagt dog ikke at det ville komme i første hug... Men sådan blev det, siden er der kommet en mere til og vi har lige fejret 9 år dag og bryllups dag....
11 år, så har sprængt din skala
Blev gravid 4 år efter vi blev kærester, meget planlagt. Vi er stadig sammen, det er 24 år siden vi blev kærester og vi har 20 års bryllupsdag om snart.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128