Hvor længe havde i været sammen før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

Satans

Min kæreste og jeg havde været sammen i 3 år, da jeg testede positiv. Vi er stadig sammen i dag, og har sammen en datter på snart 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

6 mdr. og det var planlagt. Vi er stadig sammen i dag, har været sammen 4 år og 2 måneder nu og har også barn nr. 2. Men jeg vil absolut ikke anbefale at få barn så tidligt i forholdet. Hvis jeg kunne vælge at vente længere, men det så stadig var Rose vi fik (kunne jo aldrig fortryde hende), så havde jeg gjort det  

Anmeld

25. september 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Vi havde været sammen i 6 år, da vi fik vores ældste  Siden har vi fået yderligere to skønne unger og vi har snart været sammen i 17 år 

/ Taco78 

Anmeld

25. september 2014

K&S

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Vi havde været sammen i 5 år og gift i 2 år, da jeg blev planlagt gravid. Vi er stadig sammen og har lige haft 7 års bryllupsdag 

Anmeld

25. september 2014

Snevejr84

Jeg blev gravid efter 4 måneder, det var ikke planlagt. Der var så ingen liv ved nf. Vi besluttede os så for at prøve, blev gravid 3 måneder efter igen. Idag har vi en søn og er stadig sammen 

Anmeld

25. september 2014

Toeffe87

Vi havde været sammen 8 år da vires datter kom til verden. 

Anmeld

25. september 2014

Alexander&Lærke

Har stemt 1 år men præcis gik der 1 år og 3 md, det var meget planlagt dog ikke at det ville komme i første hug... Men sådan blev det, siden er der kommet en mere til og vi har lige fejret 9 år dag og bryllups dag.... 

Anmeld

26. september 2014

May86

11 år, så har sprængt din skala 

Anmeld

26. september 2014

Lene Unik

Blev gravid 4 år efter vi blev kærester, meget planlagt. Vi er stadig sammen, det er 24 år siden vi blev kærester og vi har 20 års bryllupsdag om snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.