Hvor længe havde i været sammen før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe havde i været sammen før du blev gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.759 visninger
78 svar
10 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

anonym10101

9 måneder og det var planlagt, vi regnede bare ikke med at hun var der i første forsøg og ja vi er stadig sammen, vi har næsten lige fejret vores 2 års dag.

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

martsmoar skriver:

9 måneder og det var planlagt, vi regnede bare ikke med at hun var der i første forsøg og ja vi er stadig sammen, vi har næsten lige fejret vores 2 års dag.

Dejligt 

Anmeld

24. september 2014

Signe-bine

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Vi havde været sammen i cirka 1 år. Graviditeten var planlagt og vi er stadig sammen 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Signe-bine skriver:

Vi havde været sammen i cirka 1 år. Graviditeten var planlagt og vi er stadig sammen 

Anmeld

24. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Har svaret 1 1/2 år, da viste testen 2 streger, meget ønsket, men ikke planlagt, tværtimod havde vi dårlig været sammen i 6 uger pga operation, men gravid var jeg. Denne endte desværre i en MA i opdaget i uge 13.

1 1/2 år senere viste den 2 streger igen, og nu skal jeg op og hente rødtoppen på 11 mdr i vuggestuen, og ja vi er stadig sammen. 

( vi er halvgamle af aldre, dog unge af sind 37 og 39 år &nbsp 

Anmeld

24. september 2014

Mor Christa

Ca 6 måneder, ikke planlagt og vi er sammen i dag, med vores 2. Barn :-) har været sammen i 5 år

Anmeld

24. september 2014

Milas14

Vi havde været sammen i 5 mdr, og det var ikke planlagt, men vi blev meget glade Er stadig sammen og har snart været sammen i 2 år.. Vi har 5 drenge tilsammen 

Anmeld

24. september 2014

WilliamDSTN

Et havlt år  

Anmeld

24. september 2014

SandraXOXO

Jeg fødte en måned efter vores 1 årsdag, så vi havde ikke været sammen særlig længe da jeg blev gravid (ikke planlagt) Vi har efterfølgende fået to mere og har været sammen i 8 år snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.