Hvor længe havde i været sammen før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

15 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Chevro

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Vi er sammen på 7. år nu :-) jeg er 25 og min kæreste 26.

vores søn blev 2 år i juni - og nu venter vi vores 2. og sidste bebs til marts <3

Vi er i ikke dem der går mest op i planlægning og hvornår og hvordan og tænker så meget :-) Vi lever det liv vi har drømt om at leve, og har smidt pillerne og så taget den derfra (: begge gangene.. Men vi har nærmest kun lige været sammen og så var den der :-) 

så nu nyder vi livet med alt hvad det indebære <3

Anmeld

25. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi havde været sammen i 3 år før vi blev gravide.

vi har nu været sammen i 11 år og har to drenge på 6 og 3år

Anmeld

25. september 2014

Chellie

Vi har været sammen i 2 1/2 år, men har endnu ikke haft to streger, der varede længere, end til mens dukkede uønsket op. Så vi prøver stadig.

Anmeld

25. september 2014

Bshizzle

4 1/2 år 

Det var planlagt og vi er stadig sammen samt skal giftes måske til sommer  

Har en dreng fra et tidligere forhold, og fik barn med ham da vi havde været sammen i godt og vel 9 år. 

Dette holdt jo så ikke, men gik fra ham da sønnen var 1 år.  

Anmeld

25. september 2014

MHB

Vi have været sammen i knap 5 år da de to streger viste sig og har en søn på  knap halvandet og er stadig sammen! Min kæreste var egentlig skruk allerede da vi mødte hinanden nærmest men jeg var først klar senere og blev gravid 3 uger efter p-pille stop så det gik meget stærkt! 

Anmeld

25. september 2014

namaha

Jeg har skrevet 1 1/2 år da vi har været sammen i et år nu og prøver at blive gravide nu, så enligt er det ca 2 år 

Anmeld

25. september 2014

(august)

Vi havde været sammen 10,4 år før vores første trunte kom. Det er nu 4 år siden og 2 trunter mere hvilket bare er vidunderligt og hårdt 

Vi ville gerne have haft en da vi havde været sammen i 6 år men skæbnen ville det anderledes. Vi har nu været sammen i godt 14,5 år (32 og 33 år)

Anmeld

25. september 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Hej  

Vi havde været kærester i 3 mdr da jeg testede positiv, det var på ingen måde planlagt, men der kom en baby ud af det og der er kommet en mere siden. Vi har været sammen i 5 år til december og skal giftes til december også

Anmeld

25. september 2014

lillespir26

7 år til maj 

venter lille til feb 

og stadigvæk sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.