Hvor længe havde i været sammen før baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Lucky05

1/2 år. 

Planlagt, og vi er stadig sammen. Og gift

vores datter bliver 4 år til januar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Mikro

2 år. Det var planlagt - men ikke forventet at det ville ske så hurtigt efter p-pille-stop (3 mdr.)! Vi er stadig sammen på 7.år, og forsøger nu at få nummer to. 

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Vi havde været sammen ca. 2 år (jeg stemte 1 ½ fordi det var et on/off forhold indtil graviditeten)

Vi er ikke sammen mere, baby var ikke planlagt, men dog ønsket da testen viste to streger - vi valgte at satse på det. Gik fra hinanden da min dreng var 10 mdr..

Anmeld

24. september 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hej  

Hvor længe havde dig og din partner været sammen før testen viste 2 streger? Var det planlagt? Er i stadig sammen i dag? Håber i har lyst til at svare Det er ren nysgerrighed  

Lige knapt 3 1/2 år Det var planlagt - mistede første gang Vi har idag en datter på knapt 12 uger og er stadig sammen <3

Anmeld

24. september 2014

ESV

Anonym skriver:

Hej  

Vi havde været kærester i halvanden måned det var ikke planlagt da jeg var på P piller og vi har 6 årsdag til december 

Anmeld

24. september 2014

Julemusen

Vi havde været sammen i 4 år Men var så også kun 16/17 år da vi blev kærester i gymnasiet, så er da glad for at jeg ikke blev gravid tidligere 

Men sønniken var egentlig ikke planlagt. Havde fået at vide at vi ikke kunne blive gravide naturligt, pga mistanke om et hormon problem ved mig. SÅ droppede jeg p-pillerne, efter snak med kæresten(nu mand ) da vi jo gerne ville have børn sammen og jeg kunne ikke blive testet for det hormon værk mens jeg var på ppiller. Jeg blev gravide måneden efter. Lægen fik en lidt lang næse da jeg dukkede op to måneder senere og skulle have lavet vandrejournal 

Nu har vi været sammen i 7 1/2 år og venter nr. 2 

Anmeld

24. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej  

Jeg har stemt 1 år...

Min søns far og jeg havde været sammen i ca 11 mdr. da jeg testede positiv. Vi var sammen indtil vores søn var 4 - altså ca. 5 1/2 år

Min datters far og jeg havde været sammen i otte mdr. da jeg testede positiv og vi er stadig sammen...

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

Min kæreste og jeg har blot været sammen i 3 måneder, men har nu smidt pillerne. Vi kender alle de moralske forestillinger omkring dette, men vi føler simpelthen så meget for det, at vi ikke kan lade vær.
Samtidig er mit modargument at mine forældre ikke engang var kæreste og de er stadig sammen den dag i dag

Anmeld

24. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej  

Vi havde været sammen i 4 år, da jeg testede positivt og det var en planlagt graviditet. Vores datter er nu 14 måneder og vi er stadigvæk sammen, og det vil vi altid være forhåbentligt 

Anmeld

24. september 2014

M (:

Hej  

Vi havde været sammen i 5 år.  Graviditeten var planlagt og ønsket. Vores søn er nu halvandet og vi er stadig sammen (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.