Venter barn med utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

modesty

Mor til Ella skriver:

Jeg bliver lidt nysgerrig.

du siger i har et åbent forhold, og det er jo fint hvis det fungere for jer.

men vil det sige at det er iorden at din mand knalder systematisk med den SAMME pige i en længere periode? 

Nu har det indtil videre kun været mig der har knaldet med andre. 

Men altså... Lige det dér - hvor mange gange man må knalde med den samme - er et punkt vi stadig diskuterer. Vi er begge enige om at en længerevarende affære, hvor man ser en elsker(inde) f.eks en gang om ugen i mange måneder, ikke er idealet. Det er en svær balance.

Jeg har en elsker som jeg indtil videre har set to gange, og har aftalt et tredje møde med. Hvornår min mand siger stop, ved jeg ikke endnu.

Én ting er dog sikkert: Partneren har til hver en tid veto. Både angående hvor mange gange, og med hvem.

Det skal lige siges at det tænder min mand at jeg har sex med andre, og det er noget jeg bringer med tilbage til vores soveværelse og vores sexliv. Det skaber en virkelig fed energi os imellem. Hvis ikke det var noget der gavnede mit parforhold, ville jeg ikke bryde mig om at gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Barbamama

Ja du skal tænke rigtig godt. Og det er jo ikke bare lige at smide ham ud når I venter en lille sammen. Og oveni det hele har købt hus! 

Men som en anden også siger, så er tilliden brudt. Og du vil komme til at tænke hvad han mon laver hvis han kommer senere hjem end aftalt, skal arbejde længe, skal i byen osv. Du vil mistænke ham for utroskab, selvom han ikke er dig utro. Det er frygteligt. 

Jeg tænker at hvis han virkelig angrer skal han være så åben som han overhovedet kan. Og hvis det indebærer at hans mobil står til din rådighed og at du kan tjekke hans facebook, så må det være sådan i en periode. Hvis han viser dig at han kan stoles på, så må det være op til dig om du kan det.

sender dig en kæmpe krammer. 

Anmeld

16. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville aldrig aldrig aldrig nogensinde blive hos en der var utro, det er det værste man kan gøre! Og ville aaaaaldrig på nogen som helst måde kunne stole på ham igen.. aldrig!

Jeg kender da nogen ting der er værre - mange par er forblevet sammen trods utroskab og kommet over det.

Anmeld

16. september 2014

mortilsilke

mor:) skriver:

Jeg kender da nogen ting der er værre - mange par er forblevet sammen trods utroskab og kommet over det.

Jeg kender mange der aldrig har fundet tilliden igen.

Nu skriver jeg også bare at JEG aldrig nogensinde ville gå tilbage/blive ved en der var utro.. Jeg synes at man burde selv vide at man fortjener bedre.

Anmeld

16. september 2014

VenterVanessa skriver:

Jeg kender mange der aldrig har fundet tilliden igen.

Nu skriver jeg også bare at JEG aldrig nogensinde ville gå tilbage/blive ved en der var utro.. Jeg synes at man burde selv vide at man fortjener bedre.

Jeg synes da at hvis man har børn så fortjener børnene at man har kæmpet for familien. 

Anmeld

16. september 2014

Marts<3

modesty skriver:

Nu har det indtil videre kun været mig der har knaldet med andre. 

Men altså... Lige det dér - hvor mange gange man må knalde med den samme - er et punkt vi stadig diskuterer. Vi er begge enige om at en længerevarende affære, hvor man ser en elsker(inde) f.eks en gang om ugen i mange måneder, ikke er idealet. Det er en svær balance.

Jeg har en elsker som jeg indtil videre har set to gange, og har aftalt et tredje møde med. Hvornår min mand siger stop, ved jeg ikke endnu.

Én ting er dog sikkert: Partneren har til hver en tid veto. Både angående hvor mange gange, og med hvem.

Det skal lige siges at det tænder min mand at jeg har sex med andre, og det er noget jeg bringer med tilbage til vores soveværelse og vores sexliv. Det skaber en virkelig fed energi os imellem. Hvis ikke det var noget der gavnede mit parforhold, ville jeg ikke bryde mig om at gøre det.

Må jeg også lige spørger lidt her...:-) Håber jeg er ok. 

På den ene side er det et stort plus i Jeres forhold med spændning osv. Men det ikke også ligeså hurtigt være en stor ulempe. Da grænser og jaloux hurtigt kan blive overskredet. Fra frækt til No-go er der en meget tynd streg. Hvordan holder man den balance? Jeg vil feks godt kunne leve med min kæreste have sex med en anden, men vil DØ hvis han kyssede og kærtegnede hende... Det er to meget forskellige ting, men hurtigt kan det blive grænseoverskridende og mega sorgende... Det vil være et for stort sats for mig at forsøge. Fordi det så hurtigt kan gå galt. Vil ikke satse på at kunne såre min kæreste så meget. Selvom sex er godt, så er det også det som kan ødelægge mest... 

Anmeld

16. september 2014

modesty

Må jeg også lige spørger lidt her...:-) Håber jeg er ok. 

På den ene side er det et stort plus i Jeres forhold med spændning osv. Men det ikke også ligeså hurtigt være en stor ulempe. Da grænser og jaloux hurtigt kan blive overskredet. Fra frækt til No-go er der en meget tynd streg. Hvordan holder man den balance? Jeg vil feks godt kunne leve med min kæreste have sex med en anden, men vil DØ hvis han kyssede og kærtegnede hende... Det er to meget forskellige ting, men hurtigt kan det blive grænseoverskridende og mega sorgende... Det vil være et for stort sats for mig at forsøge. Fordi det så hurtigt kan gå galt. Vil ikke satse på at kunne såre min kæreste så meget. Selvom sex er godt, så er det også det som kan ødelægge mest... 

Jeg ville fint acceptere kys og kærtegn. Min grænse går ved at jeg ikke vil have detaljer, jeg vil ikke høre om det specifikke. Min mand derimod vil gerne have masser af detaljer. 

Man finder jo sine egne grænser. Jeg kan ikke se hvorfor vi er mere udsat end dem hvis grænse går ved et kys til en julefrokost. Tværtimod er man jo mere udsat hvis ens grænser er meget snævre, hvis man accepterer meget mindre.

Statistisk set vil 50% af alle på dette site blive udsat for utroskab på et tidspunkt i deres liv. Og 50% herinde vil selv udøve utroskab. Prøv bare at se hvor mange tråde herinde der handler om utroskab, eller mistanke derom. Det svigt og tillidsbrud (om det er sandt eller opdigtet i en usikker fantasi) undgår vi, fordi vi er ærlige overfor hinanden. 

Så længe man er ærlige og holder en god kommunikation. Så længe man ikke gør noget før man har tjekket med partneren at det er okay. Så kan jeg ikke se hvorfor vores forhold skulle være mere i fare end et hvilket som helst andet.

Anmeld

17. september 2014

mortilsilke

mor:) skriver:

Jeg synes da at hvis man har børn så fortjener børnene at man har kæmpet for familien. 

Muligvis, men jeg synes den anden part er bedre tjent uden, hvis man har en der kunne finde på at være utro.. Jeg kommer selv fra en familie hvor det er sket, og jeg er GLAD for at min mor gik fra min biologiske far, og ikke blev sammen med en der bollede bag om... 

En helt anden ting er at jeg syntes man er verdens største røvhul hvis man er utro mod en man også har valgt at have en familie med.. 

Anmeld

17. september 2014

Muligvis, men jeg synes den anden part er bedre tjent uden, hvis man har en der kunne finde på at være utro.. Jeg kommer selv fra en familie hvor det er sket, og jeg er GLAD for at min mor gik fra min biologiske far, og ikke blev sammen med en der bollede bag om... 

En helt anden ting er at jeg syntes man er verdens største røvhul hvis man er utro mod en man også har valgt at have en familie med.. 

Puha jeg kan nærmest mærke din vrede og bitterhed i indlægget. 

Jeg vil gå langt for at holde sammen på familielivet. Det kan godt være du er glad som voksen, men du fortæller ikke en 6 årig f.eks. at far knaldede udenom. Og så tror jeg næppe barnet vil være glad. 

Anmeld

17. september 2014

mulleh

Nu skulle dette ikke være sådan at folk skulle diskutere hvad der er rigtigt og forkert.

Jeg havde et eller andet sted brug for at høre andre der havde været det igennem det samme. 

Og det har jeg gjort. 

Det har været til stor hjælp at nogle har skrevet det de har været igennem. Både dem der har kæmpet for forholdet og dem som ikke gjorde. 

Tak til jer alle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.