Venter barn med utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

Kay

Nu har jeg læst med fra starten og tænker,. Hvordan går det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Marts<3

modesty skriver:

Jeg ville fint acceptere kys og kærtegn. Min grænse går ved at jeg ikke vil have detaljer, jeg vil ikke høre om det specifikke. Min mand derimod vil gerne have masser af detaljer. 

Man finder jo sine egne grænser. Jeg kan ikke se hvorfor vi er mere udsat end dem hvis grænse går ved et kys til en julefrokost. Tværtimod er man jo mere udsat hvis ens grænser er meget snævre, hvis man accepterer meget mindre.

Statistisk set vil 50% af alle på dette site blive udsat for utroskab på et tidspunkt i deres liv. Og 50% herinde vil selv udøve utroskab. Prøv bare at se hvor mange tråde herinde der handler om utroskab, eller mistanke derom. Det svigt og tillidsbrud (om det er sandt eller opdigtet i en usikker fantasi) undgår vi, fordi vi er ærlige overfor hinanden. 

Så længe man er ærlige og holder en god kommunikation. Så længe man ikke gør noget før man har tjekket med partneren at det er okay. Så kan jeg ikke se hvorfor vores forhold skulle være mere i fare end et hvilket som helst andet.

jeg skal ikke kunne sige hvad der er rigtig, og hvad der er forkert. I har fundet jeres måde og leve på. Og hvis det fungere for jer og i er lykkelige, så er det jo den rigtige måde for jer.. 

Jeg er ikke helt enig i det sidste du siger. Men jeg vil på den anden side heller ikke diskutere det. Jeg var blot nysgerrig omkring jeres åbne forhold. 

Tak for svar.. 

Anmeld

17. september 2014

mulleh

Kay skriver:

Nu har jeg læst med fra starten og tænker,. Hvordan går det? 

Jo tak. Det går okay. Jeg bad ham blokere og slette hende både på Face, mobil og snapchat - det gjorde han med det samme og jeg bad ham blive testet for sygedomme og det gjorde han ( selvom han sagde at de havde brugt gummi). 

Lige nu er han i Norge med arbejdet og kommer først hjem d. 28. (Han tog afsted i søndags) Så har lige knap 14 dage til at tænke over tingene og lægge det bag mig (så godt jeg kan) 

Jeg giver ham en chance. Både pga vores lille baby og fordi jeg elsket ham og kan mærke at han er ked af det. Han ringer fra Norge bare for at høre min stemme og sige at han savner mig og skriver søde beskeder med at han elsker mig og vil kæmpe for at beholde mig om det så tager 100 år før jeg stoler på ham igen så vil han have mig. 

Men nu må vi se når han kommet hjem igen. Vi taget det stille og roligt. 

Anmeld

17. september 2014

Kay

mulleh skriver:

Jo tak. Det går okay. Jeg bad ham blokere og slette hende både på Face, mobil og snapchat - det gjorde han med det samme og jeg bad ham blive testet for sygedomme og det gjorde han ( selvom han sagde at de havde brugt gummi). 

Lige nu er han i Norge med arbejdet og kommer først hjem d. 28. (Han tog afsted i søndags) Så har lige knap 14 dage til at tænke over tingene og lægge det bag mig (så godt jeg kan) 

Jeg giver ham en chance. Både pga vores lille baby og fordi jeg elsket ham og kan mærke at han er ked af det. Han ringer fra Norge bare for at høre min stemme og sige at han savner mig og skriver søde beskeder med at han elsker mig og vil kæmpe for at beholde mig om det så tager 100 år før jeg stoler på ham igen så vil han have mig. 

Det er godt at høre

Husk at tage dig den tid du har brug for, og at du ikke er urimelig

Anmeld

17. september 2014

Kay

mulleh skriver:

Det er godt at høre

Husk at tage dig den tid du har brug for, og at du ikke er urimelig

Anmeld

17. september 2014

Sander&Vitus-Mor

mulleh skriver:

Årh det fucking hårdt. Jeg har idag fundet ud af at min kæreste gemmen 2 år, har den sidste måned været mig utro. Vi har købt hus og bil sammen og venter en lille baby til Marts.. 

Jeg er så rystet og ked af det, at jeg ikke ved hvad fanden jeg skal gøre. Har lyst til at give ham et par flade. 

Hvor er det bare uretfærdigt, og skide tarveligt! 

Kram til dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.