Venter barn med utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

Newsence

Min mand var også mig utro mens jeg var gravid. Jeg blev hos ham men uanset hvad hvis du har brug for at skrive med en der har stået hvor du står nu så skriv en besked..

Ved hvad du går igennem så alt mulig støtte herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

mulleh

newsence skriver:

Min mand var også mig utro mens jeg var gravid. Jeg blev hos ham men uanset hvad hvis du har brug for at skrive med en der har stået hvor du står nu så skriv en besked..

Ved hvad du går igennem så alt mulig støtte herfra

Må jeg spørger hvordan du kunne blive hos en mand som var dig utro. 

Anmeld

9. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jesus hvor er nogen mennesker bare helt igennem rådne! Føler sindsygt meget med dig!! Føj for en lortesituation!! 

Anmeld

9. september 2014

Newsence

mulleh skriver:

Må jeg spørger hvordan du kunne blive hos en mand som var dig utro. 

Det er faktisk ret normalt men det er fyldt med tabu så derfor hører vi ikke så meget om det. Jamen fordi at jeg følte at vi kunne klare det. Han havde en depri og følte ikke noget for nogen ej hellere hans børn men jeg følte bare det var det rigtige, hvordan ved jeg ikke helt men Idag er vi sammen og begge er glade for det og han fortryder og kan ikke forstå han var sådan men hvis man bliver skal begge være indstillet på at det er en lang sej kamp og hvis man er åben omkring det skal man ikke regne med meget opbakning da folk er bange for at træde forkert tror jeg... Lidt lige som folk i stor sorg spm andre holder sig fra...

Men for os var det det rigtige og for nogen er det ikke... Men at blive sammen gør mange også dem der siger at det vil de ikke ca. Halvdelen af dem der udsættes for det her bliver hos personen...

Anmeld

9. september 2014

klmf

Her kom vi stærkere ud på den anden side af utroskab. Vær vred, sur og skuffet, men hvis du formår det og I begge vil kæmpe for forholdet, så hold også et åbent sind. Tusind tanker til dig, det er en pisse svær situation. 

Anmeld

10. september 2014

mulleh

Mange tak alle sammen. 

Vi fik igår snakket det hele igennem og jeg fik tudet lidt meget. Og igen her til morgen. :/ 

han vil rigtig gerne stadig være sammen med mig. Og han siger at han elsker mig og at han er rigtig ked af det. 

Han tager på søndag 14 dage på øvelse i Norge med arbejdet (han er soldat) så der har jeg mulighed for at tænke om jeg kan klare at vi forsætter. 

Jeg vil rigtig gerne for elsker ham. Men er bange for at jeg aldrig ville kunne stole på ham. Og være bange for at han kunne gøre det igen. :/ årh det hårdt. 

Anmeld

10. september 2014

Soffy27

Åh din stakkel.. Har han så indrømmet det eller?
Hold da op en øv-situation..
Kæmpe kram til dig

Anmeld

10. september 2014

Sandratoft

mulleh skriver:

Mange tak alle sammen. 

Vi fik igår snakket det hele igennem og jeg fik tudet lidt meget. Og igen her til morgen. :/ 

han vil rigtig gerne stadig være sammen med mig. Og han siger at han elsker mig og at han er rigtig ked af det. 

Han tager på søndag 14 dage på øvelse i Norge med arbejdet (han er soldat) så der har jeg mulighed for at tænke om jeg kan klare at vi forsætter. 

Jeg vil rigtig gerne for elsker ham. Men er bange for at jeg aldrig ville kunne stole på ham. Og være bange for at han kunne gøre det igen. :/ årh det hårdt. 

Godt at i fik snakket ud om det

Vil bare bede dig overveje nogle ting: hvad vil du gøre når han sent om aftenen får en sms/sms'er meget en aften? Hvis han er ude, og ikke svarer når du ringer til ham? Når han får en besked, og du synes han holder mobilen i en vinkel bevidst, så du ikke kan læse med? Mistilliden mellem forældrene.
Skal han stå til ansvar og udlever sin mobil og Facebook så du kan tjekke ham?
Det i sig selv er rigtig hårdt og tænk på hvordan det bliver med en lille en i huset der er ligeglad med

Anmeld

10. september 2014

mulleh

Soffy27 skriver:

Åh din stakkel.. Har han så indrømmet det eller?
Hold da op en øv-situation..
Kæmpe kram til dig

Ja han indrømmede det med det samme. Og det var kun godt. For havde snakket i Tlf med pige mennesket som han havde været utro med. 

Anmeld

10. september 2014

Anonym

Først en kæmpe krammer til dig! Hvad pokker tænker han på?? 

Jeg ville føle mig svigtet! Selvom jeg ville kæmpe alt hvad jeg kunne for forholdet, især fordi der er en lille på vej- så er jeg typen der har svært ved at tilgive folk, der svigter min tillid... Jeg ville altid være bange for at han "kun" var ked af han gjorde det, fordi jeg opdagede ham i det?! 

Men jeg håber for jer i kan finde ud af det, hvis du føler det er det rigtige for dig/jer.. Du kan være nødt til at opsætte nogle kriterier den første periode, som han må finde sig i for, at vinde din tillid tilbage.. Men.. Du skal også være sikker på at du kan tilgive ham det, for siger du at du tilgiver ham - så må du ikke bringe det på banen igen, eller bruge det imod ham senere! Nogensinde... 

Det er i hvertfald sådan jeg tænker omkring det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.