Venter barn med utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Newsence

Sandratoft skriver:

Godt at i fik snakket ud om det

Vil bare bede dig overveje nogle ting: hvad vil du gøre når han sent om aftenen får en sms/sms'er meget en aften? Hvis han er ude, og ikke svarer når du ringer til ham? Når han får en besked, og du synes han holder mobilen i en vinkel bevidst, så du ikke kan læse med? Mistilliden mellem forældrene.
Skal han stå til ansvar og udlever sin mobil og Facebook så du kan tjekke ham?
Det i sig selv er rigtig hårdt og tænk på hvordan det bliver med en lille en i huset der er ligeglad med

Jamen til at starte med skal han være 100% gennemsigtig hvis det er hvad ts ønsker.

Personligt gik jeg lidt amork altså jeg havde adgang til mobil og facebook 24/7 jeg ville vide hvor han var så han foreslog at vi installerede et program på mobil der gav mig mulighed for at se hvor han var.. Skulle jeg ind i en butik alene mens han ventede udenfor så fik jeg hans mobil med osv... Ja det lyder skævt og det var det også men jeg havde brug for det og han ville gerne gøre hvad jeg havde brug for... Sådan var det i næsten et år så begyndte jeg selv at give slip ikke fordi jeg skulle men fordi at JEG var klar til det... Jeg kan stadig se hvor han er men jeg kigger ikke og tager ikke mobilen med ind i butikken mere og når han får en SMS går jeg ikke i panik. Hvis han er forsinket er jeg rolig og venter osv. Jeg har taget nogle skridt og bliver ved med at tage dem men i mit tempo og det har min mand 200% respekt for og skulle jeg få et tilbagefald jamen så støtter han det for som han siger han har ikke noget at skjule så han er ligeglad...

Så det ts behøver skal hun have og så skal hun selv give slip.. Det er HAM der skal genopbygge tilliden og det er hende der skal være åben for det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

modesty

mulleh skriver:

Årh det fucking hårdt. Jeg har idag fundet ud af at min kæreste gemmen 2 år, har den sidste måned været mig utro. Vi har købt hus og bil sammen og venter en lille baby til Marts.. 

Jeg er så rystet og ked af det, at jeg ikke ved hvad fanden jeg skal gøre. Har lyst til at give ham et par flade. 

Mit udgangspunkt er et helt andet, da vi herhjemme har et åbent forhold, og det derfor er okay at være sammen med andre. Jeg har aldrig forstået det store problem i at min mand, eller jeg, har sex med andre. Det betyder jo ikke at jeg elsker min mand mindre, tværtimod har det været en stor berigelse for vores forhold.

MEN! Vi er altid ærlige overfor hinanden. Der er rene linjer og vi fortæller hinanden hvad vi laver. Løgn i et parforhold har jeg det meget svært med. 

Der er noget tillid der skal genopbygges inde i dig, og det kommer til at tage tid. Min mand løj engang for mig i en anden sammenhæng, og det tog et par år før jeg helt følte at jeg kunne stole på ham igen.

Men hvis forholdet skal fungere igen, skal man have som mål at mistilliden skal forsvinde. Man skal ikke svælge i den. Det nytter ikke noget at gå og bebrejde den anden, at bringe løgnen op i hvert eneste skænderi o.s.v. Selvfølgelig har du ret til at være skidesur her i starten, dine følelser skal bearbejdes og mærkes, men når den første chok-periode er overstået, så må du sige til dig selv at fokus er at få jeres parforhold til at køre. Specielt når der kommer en baby om lidt.

Har I overvejet parterapi som en måde at få snakket jeres følelser igennem?

Vi er alle mennesker og vi kan alle fejle. Han begik en fejltagelse, han har sagt undskyld og han er klar til at kæmpe for forholdet. Nu kender jeg selvfølgelig ikke din mand, men som udgangspunkt så tænker jeg at I nok skal klare den.

Anmeld

10. september 2014

PST

mulleh skriver:

Årh det fucking hårdt. Jeg har idag fundet ud af at min kæreste gemmen 2 år, har den sidste måned været mig utro. Vi har købt hus og bil sammen og venter en lille baby til Marts.. 

Jeg er så rystet og ked af det, at jeg ikke ved hvad fanden jeg skal gøre. Har lyst til at give ham et par flade. 

Sådan en idiot ! - og det er ingen gang nok ! 

Jeg havde sluttet forholdet prompte - du fortjener bedre! 

Ud med ham !! 

Kram herfra 

Anmeld

10. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Normalt ville jeg sige ud er ham, men du er gravid. 

Gør op med dig selv om du kan tilgive ham..

det handler også om, om han er villig til at gøre de ting, som du har brug for. 

Fx. Kunne det være nogle af de ting, som bliver nævnt i tråden: at du må kigge hans Tlf, fb osv.

Anmeld

10. september 2014

mortilsilke

Jeg ville aldrig aldrig aldrig nogensinde blive hos en der var utro, det er det værste man kan gøre! Og ville aaaaaldrig på nogen som helst måde kunne stole på ham igen.. aldrig!

Anmeld

10. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har altid sagt lige fra starten til min kæreste at vis han nogen sinde er utro er vores forhold slut.
Så vis han er utro ved at at det er hans valg at slutte forholdet samtidig med.
Da jeg ved jeg aldrig ville kunne stole på ham igen og der ville være så meget mistillid at vis jeg valgte at fortsætte forholdet ville vi begge være ulykkelige ind til mistilliden ville få ødelagt forholdet til sidst.
Og selv om vi har et barn sammen ville hun 100% have det beder med to glade forældre hver for sig ind to ulykkelige sammen.

Men sådan er vi jo alle forskellige vis man virkelig kan tilgive 100% og aldrig nævne det igen kan man nok osse godt få det til at fungere
men held og lykke her fra

Anmeld

10. september 2014

mulleh

Jeg håber og tror vi nok skal klare os igennem. Men det kommer til at tage tid og jeg skal have lov til at tude og slå ham her i starten (slår self ikke hårdt men lidt dask har han da fået indtil videre) 

Men lige nu er det rigtig hårdt. 

Anmeld

10. september 2014

melila

newsence skriver:

Jamen til at starte med skal han være 100% gennemsigtig hvis det er hvad ts ønsker.

Personligt gik jeg lidt amork altså jeg havde adgang til mobil og facebook 24/7 jeg ville vide hvor han var så han foreslog at vi installerede et program på mobil der gav mig mulighed for at se hvor han var.. Skulle jeg ind i en butik alene mens han ventede udenfor så fik jeg hans mobil med osv... Ja det lyder skævt og det var det også men jeg havde brug for det og han ville gerne gøre hvad jeg havde brug for... Sådan var det i næsten et år så begyndte jeg selv at give slip ikke fordi jeg skulle men fordi at JEG var klar til det... Jeg kan stadig se hvor han er men jeg kigger ikke og tager ikke mobilen med ind i butikken mere og når han får en SMS går jeg ikke i panik. Hvis han er forsinket er jeg rolig og venter osv. Jeg har taget nogle skridt og bliver ved med at tage dem men i mit tempo og det har min mand 200% respekt for og skulle jeg få et tilbagefald jamen så støtter han det for som han siger han har ikke noget at skjule så han er ligeglad...

Så det ts behøver skal hun have og så skal hun selv give slip.. Det er HAM der skal genopbygge tilliden og det er hende der skal være åben for det...

Syntes det er flot i har klaret det, og det har jeg dyb respekt for. Jeg er nødt til at vide, af ren nysgerrighed om du føler det har været det værd at leve både med den følelse og uvished i årene efter? For mig lyder det voldsomt at skulle leve sådan. Og meget at ofre for en mand. Jeg var selv udsat for utroskab (smed ham ud med det samme) og for mig har jeg vægtet højere at tage den sørge periode og så finde en mand som jeg kan stole på og ikke skulle gå rundt og bære en frygt overfor hele tiden. Det jo et fængsel. Groft sagt. Håber ikke du tager det som et angreb, vi er alle forskellige og respektere lige så meget dit valg, som mit eget.

Anmeld

10. september 2014

Sujan

mulleh skriver:

Jeg håber og tror vi nok skal klare os igennem. Men det kommer til at tage tid og jeg skal have lov til at tude og slå ham her i starten (slår self ikke hårdt men lidt dask har han da fået indtil videre) 

Men lige nu er det rigtig hårdt. 

Jeg har oplevet lidt det samme...
Er dog en længere historie.

Nåh men jeg vil bare lige sige at man gennem kommunen kan få noget gratis familie rådgivning, hvor man kan få hjælp til at snakke ud og komme igennem sådan nogle kriser...

Vi er lige startet. Ved ikke om vi skal være sammen nogensinde igen, men er rigtig rart at få snakket ud. Så ville lige anbefale det

Anmeld

10. september 2014

mulleh

Sujan skriver:

Jeg har oplevet lidt det samme...
Er dog en længere historie.

Nåh men jeg vil bare lige sige at man gennem kommunen kan få noget gratis familie rådgivning, hvor man kan få hjælp til at snakke ud og komme igennem sådan nogle kriser...

Vi er lige startet. Ved ikke om vi skal være sammen nogensinde igen, men er rigtig rart at få snakket ud. Så ville lige anbefale det

Tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.