Venter barn med utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.075 visninger
55 svar
78 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2014

mulleh

Årh det fucking hårdt. Jeg har idag fundet ud af at min kæreste gemmen 2 år, har den sidste måned været mig utro. Vi har købt hus og bil sammen og venter en lille baby til Marts.. 

Jeg er så rystet og ked af det, at jeg ikke ved hvad fanden jeg skal gøre. Har lyst til at give ham et par flade. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Isabella_mor

Årh det fucking hårdt. Jeg har idag fundet ud af at min kæreste gemmen 2 år, har den sidste måned været mig utro. Vi har købt hus og bil sammen og venter en lille baby til Marts.. 

Jeg er så rystet og ked af det, at jeg ikke ved hvad fanden jeg skal gøre. Har lyst til at give ham et par flade. 

Kram til dig.... 

Sådan et møgsvin.!!

jeg havde givet ham et par flade.!! 

men det er nok også bare mig.. det ville jeg ikke finde mig i.

Anmeld

9. september 2014

Bshizzle

mulleh skriver:

Årh Nej...Kæmpe kram her fra 

Har han selv indrømmet det? 

Kunne der ikke ligge en misforståelse? 

Men hold hovedet højt.. Både for din egen skyld og Baby's. 

Anmeld

9. september 2014

mulleh

Han får helt sikkert også en på hovedet når han kommer hjem.

har snakket med hende han er mig utro med og hun har fortalt det hele. 

Anmeld

9. september 2014

Jj1709

mulleh skriver:

Jeg havde hakket en vis ting af ham hvis det var mig 

Og efterfølgende havde jeg fundet ud af om han ville købe mig ud af huset, eller om det skulle sælges, og så havde han fået sparket.. 

Det er jo ikke en fejl, han har begået når det har stået på i en månede, det var et bevidst valg fra hans side, ergo må det i har sammen jo ikk betyde nok for ham.. 

Anmeld

9. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Åh nej hvor er det synd for dig midt i din graviditetsglæde at opdage det

men tal sammen. Find ud af hvorfor og om I vil arbejde på en fortsat fremtid sammen. 

Mange kram til dig

Anmeld

9. september 2014

Mullepigen21

mulleh skriver:

Sikke en svær situatuion at stå i!! Sender dig et kæmpe kram og sender dig den styrke du må ha' brug for.. Skriv endelig, hvis du har brug for, at snakke med en 

Anmeld

9. september 2014

MorTilSnartFire <3

åh nej, hvor er det bare synd for dig! Sikke en idiot - hvis det passer! - jeg ville konfrontere ham med det, ligeså snart han kommer hjem og så høre hans side af historien... Hvis det viser sig at være sandt, havde han fået sparket af mig med det samme!!

Kæmpe og held og lykke

Anmeld

9. september 2014

SandraXOXO

mulleh skriver:

Det var dog forfærdeligt :-( Åh for helvede hvor havde jeg bare været såret og rasende og mere såret og frustreret hvis det var mig! Sikke en kæmpe stor lort han er!! Han burde ha en mega røvfuld!

Anmeld

9. september 2014

SandraXOXO

mulleh skriver:

Han får helt sikkert også en på hovedet når han kommer hjem.

har snakket med hende han er mig utro med og hun har fortalt det hele. 

Er du sikker på hun taler sandt og ikke bare vil lave drama?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.