Blev henvist til en gynækolog og fik en afbudstid i forgårs, hun gennemgik lige hvad det var og så til undersøgelsen hvor hun fire gange bad mig hoste og imens snuppede hun et lille stykke kød fra mit indre. Jeg bad om at se dem bagefter fordi jeg er nysgerrig. Så scannere hun mig i livmoderen og viste mig rundt derinde - jeg forstod lige så meget som til min scanning med sønnike
He he. Jeg fik et billede med hjem da hun erfarede min mor er onkolog, når jeg nu fortalte hende at jeg havde en knude derinde men det var vist ret almindeligt hos nogen og så nævnte hun at jeg havde noget der mindede om bumser derinde og hun havde prikket hul til en af dem. Det var ikke noget jeg skulle bekymre mig om såeh..
Syntes ikke undersøgelsen i underlivet er rare og jeg græd også og mine fødder vippede heftigt. Men sådan er jeg, på den måde får jeg udløst min uro i kroppen.
Nu går der så 14 dage og så må vi se
Det viser sig at min søster havde svære celleforandringer i anden omgang så derfor fik hun under fuld narkose keglesnitsoperationen. Ved ikke hvad jeg selv gør hvis det kommer til det, det indebære begge dele : lokal bedøv og fuld bedøv. En sprøjte som jeg er rædselsslagen bange for
og så viser det sig at jeg er blevet undersøgt i 2002 og 2005 for celleforandringer, jeg har bare ikke vidst det
Da jeg ved at begge gange skulle jeg undersøges for klamydia. Men pænt af dem ellers. Så er det jo "KUN" 9 år siden sidst
Apropos så syntes jeg godt nok jeg blødte meget efter indgrebet, fortsatte til idag men heldigvis kun som en slags slutmens. ville være.
Anmeld