Hvor meget gør i ud af jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

Mor til Ella

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

MEGET

Mine unger er vænnet til at mor skal have tid til at gøre sig klar

Hver morgen: Bad, male-up Foundation pudder streg og mascara nogle dage øjen skygge.

Hår altid sat på en eller anden måde ( langt hår).

Bruger ca 20-25 min på MIG hver morgen. Og det er lige meget om jeg har været gravid eller ej. Har 2 piger en på 2,5 og en på 9 uger.

Renser af om aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

PST

VenterVanessa skriver:

Puha, ja, jeg kender følelsen.. Jeg plejede at gøre meget ud af mig selv og min hud, jeg har ingen hudprodukter tilbage, penge til nyt og går med make-up 1 gang i ugen højest.. Er SÅ bange for at min kæreste snart mister ''lysten'' (vi har ikke sex pt fordi jeg er 31+1 og ikke bryder mig om det), men bare det med at han synes jeg er smuk og dejlig... Ville sååå gerne have overskud og penge igen, men det er bare baby det hele nu. Det er jeg selvfølgelig også glad for, men håber virkelig jeg kan finde gnisten til at gå op i mig selv igen efter fødslen osv

Må jeg spørge hvad du har af bekymringer og lign? Hvis ikke det er noget personligt selvfølgelig!

Prøv bare en enkelt dag, at gøre lidt mere ud af dig selv - det behøver ikke være det helt store ! Måske bare sætte håret anderledes, lidt makeup, lidt andet tøj el lig.., tror faktisk at både din kæreste, OG dig selv vil synes, at det giver lidt ny gnist og energi  

Anmeld

31. august 2014

PST

Jeg tager hver dag en hurtig skyller (sådan vågner jeg bedst), tager minimalt af naturlige hudpleje produkter og makeup på - fx tager jeg ikke altid længere mascara på, nyder faktisk det naturlige look

Men sørger for, at jeg ser dejlig ud i min kærestes øjne - fx havde jeg sat mit hår i en hestehale forleden (har det normalt altid løst), og han synes simpelthen at jeg lignede en million - tror overraskelsen i det uventede gjorde ham rigtig glad   

Jeg vil forsøge, at holde gejsten i at gøre noget ud af mig selv, og faktisk med vilje sætte lidt energi og tid i det alle dage - det gør både mig rigtig glad, og min kæreste - tror ikke man skal undervurdere, effekten af det 

Selvfølgelig har jeg også dage, hvor jeg ikke har gjort noget som helst, fx i dag ! Men for mig må det bar ikke live hverdag

Rigtig god søndag Tøser !!   

Anmeld

31. august 2014

MorDk

Stort set hver dag er det lidt make up (naturligt look) er ikke til kraftige farver osv. Føler mig nøgen uden lidt mascara... men kan godt gå uden makeup... synes bare ikke det er så fedt.

Anmeld

31. august 2014

FruK

En del - tænker dog ikke på det som meget. Jeg kunne ikke leve uden.

Far underholder og giver morgenmad hver morgen, imens jeg gør mig klar. Det tager vel 45 minutter på en alm hverdag. 

Bad, ansigtsvask, shampoo, balsam, tørre hår, glatte/sætte ditto, pænt arbejdstøj, ansigtsrens, to slags ansigtscreme, makeup (bb-cream, pudder, solskinspudder, øjenskygge, eyeliner, mascara). Det tager jo sin tid. 

Om aftenen springer jeg over og går i seng uden at gøre noget. 

Anmeld

31. august 2014

*Mor Til Albert*

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Lige pt. gør jeg ikke ret meget pga. manglende overskud. Hvis jeg skal ud at handle, så har jeg ikke træningsbukser på, men almindelig pæne bukser og en trøje.
Make-up bruger jeg generelt ikke og gjorde heller ikke før jeg blev gravid. Det var kun hvis vi skulle i byen.

Anmeld

31. august 2014

Thalia

Når jeg er på arbejde bruger jeg make up (foundation, øjenskygge og mascara), og mit hår bliver glattet og sat.

Når jeg er hjemme bruger jeg ingen make up, og håret ryger i en knold i nakken. 

Anmeld

31. august 2014

Dr. House

VenterVanessa skriver:

Hver morgen: vasker ansigt, bruger en ansigts cream, bb-cream, mascara, pudder, kinderrødt, extensions, pænt tøj, parfume. 

Aften: bad, selv-tanning lotion, nat cream, en masse produkter i håret. 

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Gør mindre ud af mig selv nu hvor jeg har født end før jeg fødte. 

Når for det meste at få mascara og pudder på. Og evt lidt concealer. Og krøllecreme i vådt hår, så er det sat. 

Og på en god aften hvor mymy sover, så renser jeg mit ansigt grundigt i renseskum, skintonic og en hårkur i håret. 

Anmeld

2. september 2014

Dorthe1986

Jeg sørger generelt for at gøre noget ud af mig selv, både for minegen skyld men så sandelig også for min kæreste

Make up, håret op og pæn i tøjet ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.