Hvor meget gør i ud af jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Baby89

Jeanne skriver:

Jeg har en vaskegel til om morgenen. Inden jeg tager på job, bruger jeg Foundation/bb creme, eyeliner, 1-2 farver øjnskygge og mascara. Når jeg kommer hjem, går jeg i bad og tager makeup på igen. Men kun øjenskygge og mascara. Og så bruger jeg også parfume. Jeg er nogen gange doven, og så tager jeg slapaftøj på, men ellers er det normalt tøj. Og når jeg skal i seng bliver det hele vasket af med en gel, og på med natcreme. 

Jeg synes, jeg skylder min mand, at jeg gør noget ud af mig selv for hans skyld, og ikke kun når jeg skal på job.  For selvom vi har været sammen i 17 år, er jeg ikke mindre forfængelig end da jeg var 19 

Hvor du bare sej! Sådan skal det også være synes jeg.. Jeg plejer også at give mig selv hene turen og også når manden er hjemme.. Man kan ligeså godt gøre noget ud af sig selv selvom man er blevet som en bamse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Så meget som det nu kan lade sig gøre når man er alene med et barn på 8 uger 

Jeg har det rigtig dårligt med min krop efter fødslen (for mange kg, løs hud og strækmærker), så jeg går meget op i at forkæle mig selv og gøre noget ud af mig selv. Det er vigtigt for mig at føle jeg ser godt ud 

Anmeld

2. september 2014

Uventetmor

Jeg er 35+3 og gør det samme som før jeg blev gravid - bad, creme, lidt foundation, pudder, rouge og mascara - jeg gør det både for min egen og for min kærestes skyld. Synes jeg ser træt og grim ud uden makeup medmindre jeg er solbrun. Jeg har også en kæreste der giver mig rigtig mange daglige komplimenter så det giver mig også lyst til at gøre mig lækker for ham ;0{)

Anmeld

2. september 2014

morethanperfect

Tager bad , glatter hår , lægger make up .. Hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.