Hvor meget gør i ud af jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.166 visninger
53 svar
25 synes godt om
29. august 2014

mortilsilke

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

EAF

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Pt. meget lidt. Et bad om dagen eller hveranden. Må erkende hovedet roder med tanker, ubesvarede spørgsmål og tvivl, så sover så tit og længe jeg kan komme afsted med det. Dvs når barn er i bh og mand på arbejde. 

Anmeld

29. august 2014

Mama85

VenterVanessa skriver:

Nogle vil nok mene ALT for lidt  Men nu er jeg gravid og har 20 dage tilbage til termin, og propper mig derfor ikke op med unødvendig kemi i form af sminke, men jeg sætter da hår 

Anmeld

29. august 2014

mortilsilke

SummaSummarum skriver:

Pt. meget lidt. Et bad om dagen eller hveranden. Må erkende hovedet roder med tanker, ubesvarede spørgsmål og tvivl, så sover så tit og længe jeg kan komme afsted med det. Dvs når barn er i bh og mand på arbejde. 

Puha, ja, jeg kender følelsen.. Jeg plejede at gøre meget ud af mig selv og min hud, jeg har ingen hudprodukter tilbage, penge til nyt og går med make-up 1 gang i ugen højest.. Er SÅ bange for at min kæreste snart mister ''lysten'' (vi har ikke sex pt fordi jeg er 31+1 og ikke bryder mig om det), men bare det med at han synes jeg er smuk og dejlig... Ville sååå gerne have overskud og penge igen, men det er bare baby det hele nu. Det er jeg selvfølgelig også glad for, men håber virkelig jeg kan finde gnisten til at gå op i mig selv igen efter fødslen osv

Må jeg spørge hvad du har af bekymringer og lign? Hvis ikke det er noget personligt selvfølgelig!

Anmeld

29. august 2014

AnnaK89

Nada - som i virkelig NADA!
Jeg er 38+3, fed som den tykkeste flodhest og plaget af så mange gener!
Så derfor er overskuddet der slet ikke til make-up og div., og jeg sover alligevel meget af tiden, så det ville også bare være spild af god sovetid, at skulle stå og ordne hår og make-up

Anmeld

29. august 2014

mortilsilke

AnnaKJ skriver:

Nada - som i virkelig NADA!
Jeg er 38+3, fed som den tykkeste flodhest og plaget af så mange gener!
Så derfor er overskuddet der slet ikke til make-up og div., og jeg sover alligevel meget af tiden, så det ville også bare være spild af god sovetid, at skulle stå og ordne hår og make-up

DEJLIGT at høre at jeg ikke er den eneste!

Anmeld

29. august 2014

EAF

VenterVanessa skriver:

Puha, ja, jeg kender følelsen.. Jeg plejede at gøre meget ud af mig selv og min hud, jeg har ingen hudprodukter tilbage, penge til nyt og går med make-up 1 gang i ugen højest.. Er SÅ bange for at min kæreste snart mister ''lysten'' (vi har ikke sex pt fordi jeg er 31+1 og ikke bryder mig om det), men bare det med at han synes jeg er smuk og dejlig... Ville sååå gerne have overskud og penge igen, men det er bare baby det hele nu. Det er jeg selvfølgelig også glad for, men håber virkelig jeg kan finde gnisten til at gå op i mig selv igen efter fødslen osv

Må jeg spørge hvad du har af bekymringer og lign? Hvis ikke det er noget personligt selvfølgelig!

Udover nyligt dødsfald i familien er jeg simpelthen så splittet mellem at være uddannet pædagog, ledig og have mistet lysten til at arbejde som pædagog - føler jeg er en elendig een af slagsen der slet ikke kan det alle andre pædagoger ser ud til at mestre, føler det som om jeg slet ikke burde have været uddannet i sin tid men hvad kan jeg så istedet? Er 35 og tænker studieaktiv igen - er det en mulighed for mig/os eller udelukket, vil gerne være tror jeg hospitalsklovn men har og vil aldrig kunne finde 25.000kr. som uddannelsen koster.

Jeg kan lide at snakke med tilfældige dvs. Jeg vil hellere lytte til dem - har en umiddelbar evne til at folk åbner sig for mig - nogen gange bare ved at se på dem... jeg må kunne bruge den evne et sted , mine gamle karaktere er ikke noget at råbe hurra for så kan ikke stile højt - og så oveni et spørgsmål jeg stillede min mand i aften resulterede i en ualmindelig voldsom reaktion fra hans side - som jeg overhovedet ikke havde set for mig kunne skabe en så træls reaktion  Jeg føler mig ikke helt værdiløs men som en sur ikkerummelig mor der er mere sur end glad ... en lille opsamling på hvad der rører sig her i mit lille univers pt. 

Fck en harondtafmigselvtråd det blev til, undskyld. 

Anmeld

29. august 2014

mortilsilke

SummaSummarum skriver:

Udover nyligt dødsfald i familien er jeg simpelthen så splittet mellem at være uddannet pædagog, ledig og have mistet lysten til at arbejde som pædagog - føler jeg er en elendig een af slagsen der slet ikke kan det alle andre pædagoger ser ud til at mestre, føler det som om jeg slet ikke burde have været uddannet i sin tid men hvad kan jeg så istedet? Er 35 og tænker studieaktiv igen - er det en mulighed for mig/os eller udelukket, vil gerne være tror jeg hospitalsklovn men har og vil aldrig kunne finde 25.000kr. som uddannelsen koster.

Jeg kan lide at snakke med tilfældige dvs. Jeg vil hellere lytte til dem - har en umiddelbar evne til at folk åbner sig for mig - nogen gange bare ved at se på dem... jeg må kunne bruge den evne et sted , mine gamle karaktere er ikke noget at råbe hurra for så kan ikke stile højt - og så oveni et spørgsmål jeg stillede min mand i aften resulterede i en ualmindelig voldsom reaktion fra hans side - som jeg overhovedet ikke havde set for mig kunne skabe en så træls reaktion  Jeg føler mig ikke helt værdiløs men som en sur ikkerummelig mor der er mere sur end glad ... en lille opsamling på hvad der rører sig her i mit lille univers pt. 

Fck en harondtafmigselvtråd det blev til, undskyld. 

Der skal også være plads til sådan noget engang i mellem! Og det gør intet at min tråd bliver en jegharondtafmigselvtråd, den kan jeg sagtens være med i for tiden

Puha, jeg kondolerer. Ved selv hvordan det er, min mor begik selvmord for blot 9 måneder siden... Jeg hader dødsfald.

Med hensyn til din uddannelse, jeg forstår godt du ikke synes det er sjovt at have sådan en følelse, men hvorfor føler du ikke at du er en ligeså god pædagog som de andre?

Jeg er selv dog ''kun'' 22, og er først 25 den dag jeg bliver færdig på HF, og derefter skal jeg så læse videre, så jeg har også den der følelse af at jeg skal godt nok vælge rigtigt, for jeg er først færdig uddannet når jeg er 30 eller lign... Men igen, så er jeg også typen der synes at man skal skal gøre hvad man føler for i livet, hvis det er et uddannelsesskift når man er 50, der gør en glad, så synes jeg at man skal go for it!

Anmeld

29. august 2014

ønskebørn74

VenterVanessa skriver:

Ikke en skid..

Anmeld

29. august 2014

lineog4

Alt alt for lidt, som i jeg finder det hurtigste tøj, reder håret op i en knold og så afsted.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.