Hvor meget gør i ud af jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har en vaskegel til om morgenen. Inden jeg tager på job, bruger jeg Foundation/bb creme, eyeliner, 1-2 farver øjnskygge og mascara. Når jeg kommer hjem, går jeg i bad og tager makeup på igen. Men kun øjenskygge og mascara. Og så bruger jeg også parfume. Jeg er nogen gange doven, og så tager jeg slapaftøj på, men ellers er det normalt tøj. Og når jeg skal i seng bliver det hele vasket af med en gel, og på med natcreme. 

Jeg synes, jeg skylder min mand, at jeg gør noget ud af mig selv for hans skyld, og ikke kun når jeg skal på job.  For selvom vi har været sammen i 17 år, er jeg ikke mindre forfængelig end da jeg var 19 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Mamalou

Jeg gør en del mere ud af mig selv end de kvinder, der er med i denne debat Jeg renser min hud morgen og aften, bruger jævnligt ansigtsmaske samt hårkur/maske. Jeg har et forholdsvist langt hår, som farves af frisøren. Jeg bruger make-up (Foundation, pudder, blush, mascara, af og til øjenskygge). Jeg gør det udelukkende for min egen skyld Møder mange mennesker på mit arbejde og føler mig bedst tilpas når jeg har gjort noget ud af mig selv.

Anmeld

29. august 2014

Clisolka

Intet! Jeg bruger ingen penge på det... Det er ikke mig 

Jeg er mig selv 

Anmeld

29. august 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Jeg er SÅ doven! Er 31 uger henne og har to børn i forvejen så jeg går i bad og reder for det endte mit hår  Og så tager jeg en smule foundation og mascara på  når jeg ikke er for doven. Ved at jeg nemt bliver for doven til at fjerne det om aftenen.

Anmeld

30. august 2014

Chevro

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Normalt, en hel del! Føler mig meget bedre tilpas når jeg ved at jeg har gjort noget godt for mig selv, eller har brugt en del tid på at gøre mig klar osv.

For mig er det vigtigt at jeg udstråler hvad jeg har indeni ;-)

Men lige nu! -> er jeg i 11. Uge hvor træthed, kvalme og hovedpine har spillet/spiller en stor rolle.. Så lige pt er det vist alt for lidt men satser snart på at blive mere kvik, så jeg kan komme til at ligne et menneske igen 

DOG gør jeg meget når jeg ik er i tidlig graviditet!! Hehe.. Bad, tørre og glatter hår, Foundation, pudder, rouge, ordner/markere bryn (når de ik lige er blevet farvet af kosmetologen) derudover mascara osv. 

Anmeld

30. august 2014

Chevro

Mamalou skriver:

Jeg gør en del mere ud af mig selv end de kvinder, der er med i denne debat Jeg renser min hud morgen og aften, bruger jævnligt ansigtsmaske samt hårkur/maske. Jeg har et forholdsvist langt hår, som farves af frisøren. Jeg bruger make-up (Foundation, pudder, blush, mascara, af og til øjenskygge). Jeg gør det udelukkende for min egen skyld Møder mange mennesker på mit arbejde og føler mig bedst tilpas når jeg har gjort noget ud af mig selv.

Ej det var nærmest som at læse om mig selv !! hehe..

Det kunne jeg sagtens have skrevet! ;-)

Anmeld

30. august 2014

MysteriousAngel

Mascara, tegner øjenbrynene op og hvis mine børn makker ret så lidt øjenskygge. Prøvede en overgang at bruge creme men min hun blev så fedtet at jeg slet ikke kunne holde det ud.

Anmeld

31. august 2014

Hugoline.

Når jeg ikke er gravid: 

hård træning 3 gange om ugen

paulas choice hudprodukter

øjenvippe-serum 

diskret makeup

og så går jeg meget op i at have et lækkert, sundt hår

tøjet herhjemme er oftest hjemme-hyggetøj 

Nu jeg er gravid: 

ingen træning

ingen lækre hudplejeprodukter pga a-vitamin og bha 

Stort set intet makeup

Tøjet er mit normale tøj. Nu bruger jeg bare joggingbukserne offentligt også 

årh, jeg er grim, når jeg er gravid...

Anmeld

31. august 2014

PernilleogLouis

Nu bruger jeg ik make-up så det bliver der ik brugt tid på men jeg kan nu godt li at se godt ud Jeg sørger altid for at ha noget tøj på som klæder mig, ordner min hud om morgen (prøver også at huske det om aften) og ellers kan jeg godt li mit hår - har langt tykt hår så behøver ik gøre så meget for at det ser pænt ud. Så sørger jeg altid for at mine negle er pæne med fin lak ��

Anmeld

31. august 2014

Mor til Ella

Sissel skriver:

Omg.. Tror du virkelig på at alle mænd er til langt hår, store bryster og en lille røv? Jeg synes du skulle ta og tro på hvad din mand siger til dig. Mænd har forskellige smag, lissom kvinder har det.
Personligt er jeg stolt over min krop, selvom man godt kan se at jeg snart skal have mit 3. barn. Kvindekroppen er fantastisk, tænk engang hvad den kan!? Hvis jeg skulle kæmpe for at min krop kom til at se ud lissom før jeg fik børn, ville det jo resultere i LANGT mindre tid sammen med mine børn, og hvilken spild af tid..

Tror det kommer helt an på hvad fase man er i i sit liv

Tror næppe du hører den unge fyr på diskoteket sige hold da op hun er godt nok korthåret, stor røv og små bryster m.m MEN tænk dog hvad hendes krop kan

Og man kan vel godt gøre noget ud af sig selv selvom man er stor eller har fået børn

Jeg er frisør, og langt de fleste mænd siger at kvinder skal have langt hår, det må være noget fantasi, tror bare ikke de kan forestille sig konen med kort hår før de har set det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.