Hvor meget gør i ud af jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

QueDee

ønskebørn74 skriver:

Ikke en skid..

Det samme her. Jeg er mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Sandratoft

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Efter fødslen brugte jeg hudpleje (rens, skin tonic creme ) og løs pudder samt lidt blush. Nu er hun 2 måneder og er begyndt at bruge mascara igen når jeg skal noget

Anmeld

29. august 2014

Trekløver(:

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Til dagligt når jeg går hjemme med min datter, gør jeg ikke noget ud af mig selv, andet end at bade og sætte håret i en hestehale skal vi ud at spise eller til fødselsdag mm. så tager jeg makeup på. Elsker at være fin, men ikke hver dag ..

Anmeld

29. august 2014

ønskebørn74

QueDee skriver:

Det samme her. Jeg er mig

Jeg har 10 mdr gamle tvillinger.. Har sgu ikke tid til det pjat..

Anmeld

29. august 2014

Ida b

Ha ha.. så er jeg ik den eneste 

Har mega langt hår, hvilket  gør at jeg aldrig behøver gå til frisøren eller sætte det. Bruger mascara som det eneste makeup men får aldrig fjernet det om aftenen, så ryger der bare et nyt lag på om morgenen. Tøj er det eneste jeg går lidt op i.

Anmeld

29. august 2014

*Pingvinen*

Jeg gør en del ud af mig selv hver dag. Men er heller ikke hverken gravid ell har småbørn...

Jeg har fået indarbejdet hele ritualer, som jeg virkelig elsker. Ren velvære for mig...

Morgenen vasker jeg ansigtet med vaskeklud, Matas alt-i-en rens, ansigtsoli, øjencreme, ansigtscreme, BB creme, mascara, let pudder.
Og håret i forskellige frisurer. Har hår ca 5 cm længere end skulderen, så det sættes op i forskellige frisurer.
Har altid øreringe og halskæde på. Og på mine fridage også ur, ringe og armbånd.

Aftenen går jeg i bad og bruger self shampoo, balsam/ ell hårmaske, showergel. Er par gange om ugen bruger jeg ansigtsscrub og boby scrub. Vasker mit ansigt med Renseskum i badet.
Bruger Alt-i-en rens, ansigtsolie, øjencreme og ansigtscreme. og smører kroppen ind i alm bobycreme.

Går ret meget op i sund kost og motions også... ("kroppen er mit tempel") Vil være god ved mig selv og det er både fysisk og psykisk. Skal jo holde i mange år endnu...

Lyder godt nok af meget, men det hele om morgenen tager vel ca 15 min og om aftenen med badet tager vel også 15-20 min.

Anmeld

29. august 2014

B&J

jaa ingen ting..

bruger ikke make up

bruger ingen hudpleje ud over en fed crem ind i mellem fordi jeg arbejder koldt.

men ellers ikke min hud er super fin syntes jeg selv ja der kan da komme en bums når det er ved at være den tid på måneden men ellers ikke.

bruger dog en parfume og en roll on

Anmeld

29. august 2014

Mortil223

Uha nok syntes min kæreste haha  

jeg har make up på alle hverdage (Foundation, solskins pudder og mascara) renser ansigt hver aften og fjerner selfølgelig make up, ansigt olie og creme om morgenen, nat creme om aftnen. 

Renser hurtigt om morgenen, bruger ansigt maske og hår kur 2 gange om ugen og ordner negle hver 2 dag

Har meget langt krøllet hår så medmindre jeg vil ligne en hvis afro bliver det selfølgelig ordnet dagligt med diverse hår produkter, går til frisør hver 3 månede, der er ikke noget værre en langt slidt hår 

Anmeld

29. august 2014

Ciss

Personlig er jeg glad, hvis jeg når at vaske ansigtet og smøre en fugtighedscreme på om morgenen. Det er omtrent niveauet. Nu føler jeg ikke noget stort behov for at sminke mig, så det er ikke egentlig et savn, men nogle gange tænker jeg da med længsel på tiden før ungerne, hvor man kunne koncentrere sig om sig selv en halv time sammenhængende på badet, hvis man ville.

Anmeld

29. august 2014

BinaMor

jeg gør for det meste meget ud af mig selv syntes jeg...

bruger pudder og b-cream og marcare til hverdag (kun øjenskygger/eyeliner, gloss osv til fest)

jeg bruger wraps til detox på mave

putter m2 lashes på før sengetid

går gerne i sol og shaver også jævnligt.

friøsr jævnligt samt farve derhjemme. dyr shampoo og kure til håret men det er det værd..

gelenegle bruger jeg også..

sørger for altid have pænt (men rart) tøj og undertøj på.. ejer ikke joggingbukser...

men jeg kan også godt lide det. jeg elsker gøre noget ud af mig selv(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.