Jeg gør en del ud af mig selv hver dag. Men er heller ikke hverken gravid ell har småbørn...
Jeg har fået indarbejdet hele ritualer, som jeg virkelig elsker. Ren velvære for mig...
Morgenen vasker jeg ansigtet med vaskeklud, Matas alt-i-en rens, ansigtsoli, øjencreme, ansigtscreme, BB creme, mascara, let pudder.
Og håret i forskellige frisurer. Har hår ca 5 cm længere end skulderen, så det sættes op i forskellige frisurer.
Har altid øreringe og halskæde på. Og på mine fridage også ur, ringe og armbånd.
Aftenen går jeg i bad og bruger self shampoo, balsam/ ell hårmaske, showergel. Er par gange om ugen bruger jeg ansigtsscrub og boby scrub. Vasker mit ansigt med Renseskum i badet.
Bruger Alt-i-en rens, ansigtsolie, øjencreme og ansigtscreme. og smører kroppen ind i alm bobycreme.
Går ret meget op i sund kost og motions også... ("kroppen er mit tempel") Vil være god ved mig selv og det er både fysisk og psykisk. Skal jo holde i mange år endnu...
Lyder godt nok af meget, men det hele om morgenen tager vel ca 15 min og om aftenen med badet tager vel også 15-20 min.
Anmeld