Hvor meget gør i ud af jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

Kay

puhhh... som flodhest er man nød til ikke både at være grim og tyk men... hverdagen... ja i bad (hver anden dag) håret op i en elastik... crem på.. kun efter bad... burde gøre det noget mere... 

får for det meste også taget mascare på om morgenen når elna gør sig klar... 

og selvfølgelig hver dag børstet tænder og taget linser på... men det er godt nok også det... 

ved festlige lejligheder får jeg gjort noget mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

2721

Bad fugtcreme i ansigtet og deo. Mascara, lidt hår kur i spidserne, nogen gange lidt pudder, evt rouge og øjnskygge/streg.

Det er meget sjældent jeg ikke gør noget
Men jeg er for længe siden stoppet med det helt store

Mit hår krøller naturligt så oftes er den nok blot at rede håret

Anmeld

29. august 2014

Bshizzle

Jeg går ALDRIG ud af døren uden Make up 

Når det kommer til tøj, så tager jeg bare det første i skabet som selvfølgelig kan gå sammen. 

Mit hår farver jeg selv, og det ryger normalt op i en knold/hestehale. 

Anmeld

29. august 2014

Julemusen

Dejligt at læse denne tråd!!!

Jeg har altid følte mig som 'det sorte får' i min familie, da min mor og søster bruger rigtig mange penge på de 'rigtige' cremer og makeup mærker hver måned hvis ikke ugentligt! Jeg derimod bruger neutral creme og sæber. Og de eneste makeup jeg bruger er Max factor 2000 calories vandbaseret marskara :-) jeg sætter mit hår op hver dag, men kun fordi det er mere praktisk. Og dette er om jeg er gravid eller ej. Til fester bruger jeg dog til tider øjenskygge og lidt puder :-) men jeg har det bedst med at se naturlig ud.

Som en mor til en klassekammerat engang sagde i folkeskolen :
''pas på med at bruge make up hver dag og for meget, for så kommer der et tidspunkt hvor du ikke længere synes at du er smuk uden!''

Anmeld

29. august 2014

LLT.

Meget lidt!!! Er 31+2 med 3.barn of meget plaget af gener, meeen skal giftes her den 27.september så der bliver jeg jo nok nød til som minimum at redde hår 

Anmeld

29. august 2014

Sitrani

VenterVanessa skriver:

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

Det er meget forskelligt. Lige for tiden er det ikke meget make up det bliver til. Jeg er i uge 33, og har rigtig kraftige bækken smerter,  så overskuddet er der bare ikke. Men engang i mellem bruger jeg eyeliner, mascara, øjenbryn-pen og en smule rouge ☺ Det er i hvert fald min hverdags make up. Jeg renser ikke min hud eller bruger cremer, vasker bare mit ansigt om aftenen og når jeg er i bad ☺

Anmeld

29. august 2014

Rockertand

Bare sådan en lille hyggetråd.. Hvor meget gør i egentlig ud af jer selv til hverdag? Med hensyn til hudpleje, make-up, hår osv :-)

ALT for meget, hvis du spørger min mand - han er til de der helt naturligt kønne-uden make-up-korthårede-jeg vælter ud af sengen og ligner en million-piger.....men så fandt han mig og har nu lært at leve med langt lyst hår og make-up, der bliver lagt som det første om morgenen og bliver tjekket, hvis jeg bare skal hente en liter mælk, det kan drive ham til vanvid, at jeg skal bruge så meget tid på det "for jeg elsker dig jo, som du er", bullshit, alle mændene er sgu enige i, at langt hår, flot make-up, glimt i øjet, store bryster og lille røv er idealet, så jeg halser efter og kæmper med alder og en krop, der har født 3 børn, meeen det går nok egentlig meget godt, hvis jeg bare hele tiden gør en indsats

Anmeld

29. august 2014

L&V

VenterVanessa skriver:

Jeg går meget op i at min hud har det godt så renser, bruger øjncreme, serum og creme hver dag. Hår og make up er et minimun af tid jeg bruger der. Lidt mascara og en børste er hvis hva det bliver til

Anmeld

29. august 2014

Sissel

Rockertand skriver:

ALT for meget, hvis du spørger min mand - han er til de der helt naturligt kønne-uden make-up-korthårede-jeg vælter ud af sengen og ligner en million-piger.....men så fandt han mig og har nu lært at leve med langt lyst hår og make-up, der bliver lagt som det første om morgenen og bliver tjekket, hvis jeg bare skal hente en liter mælk, det kan drive ham til vanvid, at jeg skal bruge så meget tid på det "for jeg elsker dig jo, som du er", bullshit, alle mændene er sgu enige i, at langt hår, flot make-up, glimt i øjet, store bryster og lille røv er idealet, så jeg halser efter og kæmper med alder og en krop, der har født 3 børn, meeen det går nok egentlig meget godt, hvis jeg bare hele tiden gør en indsats

Omg.. Tror du virkelig på at alle mænd er til langt hår, store bryster og en lille røv? Jeg synes du skulle ta og tro på hvad din mand siger til dig. Mænd har forskellige smag, lissom kvinder har det.
Personligt er jeg stolt over min krop, selvom man godt kan se at jeg snart skal have mit 3. barn. Kvindekroppen er fantastisk, tænk engang hvad den kan!? Hvis jeg skulle kæmpe for at min krop kom til at se ud lissom før jeg fik børn, ville det jo resultere i LANGT mindre tid sammen med mine børn, og hvilken spild af tid..

Anmeld

29. august 2014

Papillon

Lige i øjeblikket går jeg på barsel. Så det bliver til håret op i knold, hestehale eller fletning, så den lille ikke griber fat i det og så nogenlunde rent tøj på 

Som gravid kom der da mascara og eyeliner på, mens jeg stadig gik i skole. Og nok lidt smartere tøj... (glæder mig til at kunne passe jeans igen og blive gylp-fri)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.