Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Kay

Anonym skriver:

OPDATERING ! ! ! !

Jeg har nu talt med kommunen - ringede egentlig "bare" for at få vejledning omkring situationen.

Men den kommunale dame tog hurtigt skeen i egen hånd og bad om min datters CPR-nummer.

Først ville de sende en ansat ud i børnehaven for at tale med hende og derefter indkalde far og jeg til samtale (imorgen)

Hun anbefaler mig at tage snakken med far inden de ringer til ham, blot for at han ikke skal få følelsen af at være blevet ført bag lyset.

Efter 15 minutter ringer hun tilbage og siger at hun efter en snak med politiet har fået at vide at jeg IKKE må ringe til far - fordi de kan være bekymrede for at far vil ringe til farfar og spørge ind til situationen.

Kort tid efter ringer hun igen og siger at politiet er SÅ bekymrede at de aflyser alt hvad vi først har aftalt og i stedet for er der blevet lavet en politianmeldelse (fra kommunens side) og man vil nu ringe til mig og få flere detaljer om min samtale med min datter - og mine observationer der ud over.

Der næst vil man tage min datter ind til en samtale og video-filme hende sammen med en børnepsykolog.

Derefter får far noget at vide og man vil dernæst vurdere om der er belæg for at gå videre med sagen.

Pyha, jeg er i OPLØSNING. Nu vil jeg hente mit barn i børnehaven 

føj for en hård tid i går i møde nu... men hvor er det dejligt at i bliver taget alvorligt og at der bliver gjort noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

føj for en hård tid i går i møde nu... men hvor er det dejligt at i bliver taget alvorligt og at der bliver gjort noget 

Ja det er helt vildt - jeg tør næsten ikke tænke på at dét her kun er begyndelsen 

Anmeld Citér

11. august 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville lige give dig (og din datter) et kæmpe kram!

Anmeld Citér

11. august 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ville lige give dig (og din datter) et kæmpe kram!

MANGE tusinde tak ..

Anmeld Citér

11. august 2014

asff

Anonym skriver:

OPDATERING ! ! ! !

Jeg har nu talt med kommunen - ringede egentlig "bare" for at få vejledning omkring situationen.

Men den kommunale dame tog hurtigt skeen i egen hånd og bad om min datters CPR-nummer.

Først ville de sende en ansat ud i børnehaven for at tale med hende og derefter indkalde far og jeg til samtale (imorgen)

Hun anbefaler mig at tage snakken med far inden de ringer til ham, blot for at han ikke skal få følelsen af at være blevet ført bag lyset.

Efter 15 minutter ringer hun tilbage og siger at hun efter en snak med politiet har fået at vide at jeg IKKE må ringe til far - fordi de kan være bekymrede for at far vil ringe til farfar og spørge ind til situationen.

Kort tid efter ringer hun igen og siger at politiet er SÅ bekymrede at de aflyser alt hvad vi først har aftalt og i stedet for er der blevet lavet en politianmeldelse (fra kommunens side) og man vil nu ringe til mig og få flere detaljer om min samtale med min datter - og mine observationer der ud over.

Der næst vil man tage min datter ind til en samtale og video-filme hende sammen med en børnepsykolog.

Derefter får far noget at vide og man vil dernæst vurdere om der er belæg for at gå videre med sagen.

Kram til jer, håber på det bedste

Anmeld Citér

11. august 2014

Loan

Puha Ikke at jeg begriber folk kan få sig selv til at gøre sådan noget imod uskyldige børn!

Og hvor er jeg glad for du reagere på hendes ord, man må aldrig tage let på den slags, hellere at han bliver bevist uskyldig/skyldig end at han få lov at fortsætte fordi der ikke gribes ind.

Håber på alt det bedste for dig og din datter, og hvis den mand virkelig gør det utænkelige, så håber jeg din datters far vil træde i karakter og sørge for hun aldrig skal sættes i sådan en situation igen.

De varmeste tanker og stort kram herfra

Anmeld Citér

11. august 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Puha Ikke at jeg begriber folk kan få sig selv til at gøre sådan noget imod uskyldige børn!

Og hvor er jeg glad for du reagere på hendes ord, man må aldrig tage let på den slags, hellere at han bliver bevist uskyldig/skyldig end at han få lov at fortsætte fordi der ikke gribes ind.

Håber på alt det bedste for dig og din datter, og hvis den mand virkelig gør det utænkelige, så håber jeg din datters far vil træde i karakter og sørge for hun aldrig skal sættes i sådan en situation igen.

De varmeste tanker og stort kram herfra

Tak for varme tanker - det giver mod.

det er grænseoverskridende at skulle "anklage" nogen for sådan noget fordi man netop ikke kan begribe at folk kan finde på sådan noget. Det ligger langt fra ens virkelighed.

som kommunedamen sagde: HUSK du reagerer på baggrund af forældreansvarsloven. 

Det må jeg holde fat i lige meget hvad sagens udfald bliver ..

Anmeld Citér

11. august 2014

Kay

Anonym skriver:

Ja det er helt vildt - jeg tør næsten ikke tænke på at dét her kun er begyndelsen 

nej det kan jeg godt forstå du ikke kan... det må være en virkelig uvirkelig ting at begive sig ud i... hvor man egenlti ikke helt ved hvor man er på vej hend eller hvordan man ender der... 

men jeg håber og tror på at det bliver godt for din datter at der bliver taget hånd om det der sker... 

kan kun forestille mig at du håber det bedste og at det slet ikke er sådan en "leg" der er tale om... men når politiet tager det så alvorligt som det lydder til de gør, puhhh ja... 

vil gerne indrømme at jeg (og med sikkerhed mange andre) lige nu tænker, godt jeg ikke er i dine sko... for det er jo ikke nogte man vil ønske for sig selv eller for nogen somhelst andre i denne verden...  men samtidig tænker jeg også hvor er du sej... og hvor er det fedt at se at du virkelig er der for din datter, og går hele den lange vej 

Anmeld Citér

11. august 2014

ErDetSnartNU

Jeg synes du er SÅ sej! Jeg ved godt, at du går en hård tid i møde, og jeg håber virkelig at der ikke er noget i anklagen, både for dig, din datter og farfaren. 

Uanset om der er hold i din bekymring, vil du og din datter altid vide, at du har gjort ALT hvad du kunne for at passe på hende og beskytte hende. Det er sådan, en god mor gør 

Hvis farfar er falsk anklaget, vil han naturligvis blive sur og såret, men når det hele er faldet til ro er jeg sikker på, at han med sin fornuft kan se, at du handlede rigtigt 

Anmeld Citér

11. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

OPDATERING ! ! ! !

Fedt med en kommune der lytter og rent faktisk følger så hurtigt og kraftigt op på det

KRAM til dig og din datter...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.