Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Det var et hårdt slag, men jeg måtte se mig "slået" - hun blev udleveret til samvær fredag og kom hjem mandag.

Fik en tilpas pige hjem, men igår onsdag ringede de fra børnehaven at hun var ked af det, savnede sin mor og "havde ondt i maven"..

Jeg vil ikke sige at jeg har givet op, men jeg skal lige have fundet åbningen et eller andet sted.

Beklager selvfølgelig at jeg ikke har skrevet noget før - men der har været så mange tanker lige at skulle have styr på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Det var et hårdt slag, men jeg måtte se mig "slået" - hun blev udleveret til samvær fredag og kom hjem mandag.

Fik en tilpas pige hjem, men igår onsdag ringede de fra børnehaven at hun var ked af det, savnede sin mor og "havde ondt i maven"..

Jeg vil ikke sige at jeg har givet op, men jeg skal lige have fundet åbningen et eller andet sted.

Beklager selvfølgelig at jeg ikke har skrevet noget før - men der har været så mange tanker lige at skulle have styr på.

Hvor er jeg ked af at høre de nedslående nyheder! Du kæmper og kæmper, hold nu kæft hvor gør du det godt!! Lyset skal nok vende tilbage!

Anmeld Citér

4. december 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Anmeld Citér

16. december 2014

Loan

Kære anonym

Er der noget nyt? Går sådan og tænker på jer ganske ofte. Det gør mig frygtelig ondt med al den modgang i har mødt og manglende forståelse fra de rette instanser.

For der er godt nyt forude...

Anmeld Citér

16. december 2014

Mumto3

Dejligt at høre hun kom veltilpas hjem! hun har sikkert hårdt brug for også at opleve velfungerende samvær hos/med sin far. At hun efter to dage reagere med ondt i maven og savner sin mor, tænker jeg umiddelbart ikke der er noget alamerende i, men blot en naturlig reaktion på hele situationen.

Jeg håber inderligt for jer, at der snart bliver kast lyset over hele denne missære, og dig og din lille pige kan få en stabil og rolig hverdag sammen!

Anmeld Citér

17. december 2014

aarhusmor

føler med dig. Håber du finder en åbning - det kan evt være igennem pædagogerne, som er særligt obs på din datter

Anmeld Citér

24. december 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg er da blevet så dårlig til at få opdaterer her inde.

Anyways, der skulle jo falde afgørelse i paragraf 50 undersøgelsen midt i december måned - men i stedet fik jeg et brev tilsendt hvor de skrev at de ikke blev færdige til tiden og at vi først kunne forvente en afgørelse sidst i januar måned.

Det er et slag, mest fordi jeg havde set frem til ro på dén front lang om længe. Kommunen er langt fra de sjoveste mennesker at have i nakken.

Jeg talte forleden med en pensioneret politimand. Jeg forklarede ham situationen og han sagde at jeg skulle klage og bede om at få sagen genoptaget.

Han mener ikke, med hans erfaring, at der er nogen tvivl om at der er begået noget kriminelt - hans forklaring er at politiet har lukket sagen fordi den ikke "lå lige til højrebenet" og af økonomiske årsager.

Skræmmende. 

Anmeld Citér

24. december 2014

migxher

Hej allesammen.

Anyways, der skulle jo falde afgørelse i paragraf 50 undersøgelsen midt i december måned - men i stedet fik jeg et brev tilsendt hvor de skrev at de ikke blev færdige til tiden og at vi først kunne forvente en afgørelse sidst i januar måned.

Det er et slag, mest fordi jeg havde set frem til ro på dén front lang om længe. Kommunen er langt fra de sjoveste mennesker at have i nakken.

Jeg talte forleden med en pensioneret politimand. Jeg forklarede ham situationen og han sagde at jeg skulle klage og bede om at få sagen genoptaget.

Han mener ikke, med hans erfaring, at der er nogen tvivl om at der er begået noget kriminelt - hans forklaring er at politiet har lukket sagen fordi den ikke "lå lige til højrebenet" og af økonomiske årsager.

Skræmmende. 

Kommunen kan virkelig være langsom nogle gange.
En tæt på mig som også er forældre(far) går pt også og venter på en §50, han fik samme besked, dog at den skulle være færdig slut november, det er også udskudt til januar nu. Den er så i forbindelse med at moren til hans børn muligvis har slået den ene af børnene, udtalelse fra drengen og bekræftet af søskende. Kommunen lader ikke til at synes at det haster. I takt med det kan vi så se at drengen ændre mere og mere karakter, han er blandt andet pludselig blevet urenlig om dagen i en alder af 6 år, og så må der sgu være noget galt. 
Det er sgu hårdt, og fustrerende når man bare  kan vente på at systemet tager sig sammen, men ellers intet kan gøre. 

Og her har politiet heller ikke gjort noget, drengen har jo ingen mærker eller noget så intet kan bevises. 

Anmeld Citér

24. december 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Skræmmende. 

Ej det er da forfærdeligt hvis politiet sætter økonomi over barnet. Barnets tarv kommer først uanset hvad. Jeg er ked af at høre at sagen er blevet udsat fra kommunen - det er lang tid du skal vente og umådeligt hårdt at skulle det.

Ved godt det er en svær tid, men ønsker dig en hyggelig og god juleaften, hvor tankerne kun gælder julemad og gaver

Anmeld Citér

24. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
migxher skriver:

Kommunen kan virkelig være langsom nogle gange.
En tæt på mig som også er forældre(far) går pt også og venter på en §50, han fik samme besked, dog at den skulle være færdig slut november, det er også udskudt til januar nu. Den er så i forbindelse med at moren til hans børn muligvis har slået den ene af børnene, udtalelse fra drengen og bekræftet af søskende. Kommunen lader ikke til at synes at det haster. I takt med det kan vi så se at drengen ændre mere og mere karakter, han er blandt andet pludselig blevet urenlig om dagen i en alder af 6 år, og så må der sgu være noget galt. 
Det er sgu hårdt, og fustrerende når man bare  kan vente på at systemet tager sig sammen, men ellers intet kan gøre. 

Og her har politiet heller ikke gjort noget, drengen har jo ingen mærker eller noget så intet kan bevises. 

Til din information så har en sagsbehandler 60 sager alene - så selvom det føles som at det ikke sker en skid, så gør de nok hvad de kan. 

Ligesom kommunen også har en lovgivning at følge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.