Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

Loa

Anonym skriver:

Tak fordi du gad at informere - det var sødt af dig.

Må nok ærligt indrømme at mit overskud og mit gå-på-mod er ved at ebbe ud.

Har udlevering til hendes far imorgen - har hængt i røret hele dagen for at kæmpe kampen videre og få nogle til at hjælpe mig. Ingen hjælp at hente.

Tårene triller ned af kinderne på mig - hvorfor skal jeg græde alene?

Ærligt, jeg er i opløsning.

Beklager mit ynk - orker bare ikke at græde alene mere  ..

Kæmpe kram!!!

Er sten sikker på du ikke er alene. Jeg tør vædde med at hvis du spurgte os herinde om vi ville møde op fysisk og støtte dig, så ville rigtig rigtig mange af os gøre det...
(Ikke at det måske er den største trøst når vi ikke kender dig og omvendt, men tro på vi er mange der synes du er sindssyg sej og kæmper en fantastisk hård kamp!)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Fra en der har været udsat for overgreb fra en der skulle passe på mig så kan jeg kun tage hatten af for alt det du gør for din datter...

og tro mig hun vil ALDRIG være i tvivl om at du har været der og støttet hende i et af de sværeste tidspunkter i hendes liv...

KÆMPE Kram herfra...

Overvej at tjekke hjemmesiden for Mødrehjælpen ud hvad tilbud de har i din kommune eller i nærheden af dig for gratis rådgivning og hjælp og støtte...

Anmeld Citér

7. september 2014

EAF

Hvordan er weekenden forløbet? 

Anmeld Citér

7. september 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Hvordan er weekenden forløbet? 

Min datter kommer hjem imorgen efter børnehave - jeg har ringet flere gange til hendes far i løbet af weekenden, men jeg har ingen respons fået.

Jeg er utrolig - men det er min uvished der taler.

Anmeld Citér

7. september 2014

Sitrani

Min datter kommer hjem imorgen efter børnehave - jeg har ringet flere gange til hendes far i løbet af weekenden, men jeg har ingen respons fået.

Jeg er utrolig - men det er min uvished der taler.

Nu har jeg læst lidt on and off... og må sige at du er altså sej!!! Bliv ved med at kæmp for din datter på den måde der....

Der var ikke bevis på seksuelt overgreb fra farfars side, vel?? Her tænker jeg på de undersøgelser og interviews din datter har gået i gennem .. det sidste jeg læste var at de ikke kunne bevise noget mod farfar,  men ved ikke om der er nye oplysninger inden for det, siden jeg læste med sidst?

Derudover har jeg tænkt lidt på det der med, at far ikke vil tale om det og virker uinteresseret. .. kan det tænkes han har oplevet noget af det samme med sin far da han var barn? Og nu får det smidt i hovedet igen gennem sin egen datter..?? Og derfor tier, da alt andet gør for ondt at snakke om.... bare en tanke.....

Anmeld Citér

7. september 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Nu har jeg læst lidt on and off... og må sige at du er altså sej!!! Bliv ved med at kæmp for din datter på den måde der....

Der var ikke bevis på seksuelt overgreb fra farfars side, vel?? Her tænker jeg på de undersøgelser og interviews din datter har gået i gennem .. det sidste jeg læste var at de ikke kunne bevise noget mod farfar,  men ved ikke om der er nye oplysninger inden for det, siden jeg læste med sidst?

Derudover har jeg tænkt lidt på det der med, at far ikke vil tale om det og virker uinteresseret. .. kan det tænkes han har oplevet noget af det samme med sin far da han var barn? Og nu får det smidt i hovedet igen gennem sin egen datter..?? Og derfor tier, da alt andet gør for ondt at snakke om.... bare en tanke.....

Nej der var ingen beviser mod farfar.

Tanken omkring at far skulle have oplevet det samme da han var barn er også en tanke jeg selv har - ved ikke om det skulle være ham der er gået ud over hvis det er.

Men jeg har ALLE dage tænkt at der var ét eller andet med hans søster og hendes forholde til hendes far (min datters farfar) 

Anmeld Citér

7. september 2014

Maria.Berg

ved slet ikke hvad jeg skal sige!

Anmeld Citér

7. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Nej der var ingen beviser mod farfar.

Tanken omkring at far skulle have oplevet det samme da han var barn er også en tanke jeg selv har - ved ikke om det skulle være ham der er gået ud over hvis det er.

Men jeg har ALLE dage tænkt at der var ét eller andet med hans søster og hendes forholde til hendes far (min datters farfar) 

Okay.... 

Det virker i hvert fald absurd at han slet ikke nævner det da I var alene.... eller på nogle andre tidspunkter .... man ville da selv have alt at vide, hvis det var en selv der stod og havde en far der var "mistænkt" på den måde...... forstår det ikke.... håber din datter og dig kommer helskindet igennem det her!

Anmeld Citér

7. september 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Okay.... 

Det virker i hvert fald absurd at han slet ikke nævner det da I var alene.... eller på nogle andre tidspunkter .... man ville da selv have alt at vide, hvis det var en selv der stod og havde en far der var "mistænkt" på den måde...... forstår det ikke.... håber din datter og dig kommer helskindet igennem det her!

Det håber jeg bestemt også - det skal vi helt bestemt nok komme, det vil bare tage lidt tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.