Er der en der forgriber sig på mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

EAF

Anonym skriver:

Tak fordi du gad at informere - det var sødt af dig.

Må nok ærligt indrømme at mit overskud og mit gå-på-mod er ved at ebbe ud.

Har udlevering til hendes far imorgen - har hængt i røret hele dagen for at kæmpe kampen videre og få nogle til at hjælpe mig. Ingen hjælp at hente.

Tårene triller ned af kinderne på mig - hvorfor skal jeg græde alene?

Ærligt, jeg er i opløsning.

Beklager mit ynk - orker bare ikke at græde alene mere  ..

Intet jeg skriver her vil hjælpe dig ud af dine tårer, men vid at du ikke er alene - fysisk jo, men vi er mange der bakker jer op og håber det bedste. Så her sender jeg en ordentligt varm krammer til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Skarlett

Mange kram til dig! Jeg tror vi er mange, der følger din kamp, du gør det så godt! Håber inderligt at i kommer til bunds i det og at farfaren bliver dømt! Selvfølgelig kun hvis han er skyldig, men kan ikke se hvorfor en pige på 4 skulle og overhovedet kunne opdigte sådan noget  

Har hendes far lovet at hun ikk kommer ud til farfaren? 

Anmeld Citér

4. september 2014

Anonym trådstarter

Skarlett skriver:

Mange kram til dig! Jeg tror vi er mange, der følger din kamp, du gør det så godt! Håber inderligt at i kommer til bunds i det og at farfaren bliver dømt! Selvfølgelig kun hvis han er skyldig, men kan ikke se hvorfor en pige på 4 skulle og overhovedet kunne opdigte sådan noget  

Har hendes far lovet at hun ikk kommer ud til farfaren? 

Han siger de ikke skal der ud - men i mit moderhjerte "tør" jeg ikke stole på ham. Selvom jeg nok bør 

Anmeld Citér

4. september 2014

Leonora

Anonym skriver:

Han siger de ikke skal der ud - men i mit moderhjerte "tør" jeg ikke stole på ham. Selvom jeg nok bør 

Kan du ikke foreslå at I er sammen alle 3 i hans samvær?
Hvis I altså kan enes.

Jeg forstår godt at du har svært ved at stole på ham når han ikke vil tale om det.

Jeg tænker meget på dig og er som sagt klar på en snak hvis du har brug for det.

Knus Louise

Anmeld Citér

4. september 2014

Dorthe1986

Jeg havde uden tøven ikke udleveret til samvær. Så måtte jeg tage de konsekvenser der end måtte komme.

Anmeld Citér

4. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved at han vil sin datter - men det undre mig at han ikke vil tage en snak med mig inden han skal have hende på weekend - tænker; det må være i hans interesse at vide hvad der er gamle og nye oplysninger i sagen hvis hun begynder at fortælle ham noget.

Ligeledes må det være i hans interesse at høre hvordan jeg har tacklet hende den sidste tid når der er kommet ting frem hun har været ked af.

Anyways - jeg SKAL ikke udlevere hende til samvær med hendes far, men jeg gør nok klogt i det.

Har valgt at hyre en til at "overvåge" dem i weekenden - dvs. følge dem når de forlader fars bopæl. Så kan jeg om ikke andet få beviset for at han IKKE kan skærme hende hvis det er tilfældet.

Jeg har fortalt min datter at når far kommer og henter hende må hun gerne fortælle ham at hun ikke vil ud til farfar (håber at jeg på den måde kan få ham til at love hende at de ikke skal der ud)

Ringer til hende HVER dag fra nu og til mandag morgen.

Mit hjerte bløder - men jeg må bare stole på at han vil hende det bedste, ellers har jeg i hvert fald gjort mig mine forholdsregler og sørger for bevismateriale.

Anmeld Citér

4. september 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg ved at han vil sin datter - men det undre mig at han ikke vil tage en snak med mig inden han skal have hende på weekend - tænker; det må være i hans interesse at vide hvad der er gamle og nye oplysninger i sagen hvis hun begynder at fortælle ham noget.

Ligeledes må det være i hans interesse at høre hvordan jeg har tacklet hende den sidste tid når der er kommet ting frem hun har været ked af.

Anyways - jeg SKAL ikke udlevere hende til samvær med hendes far, men jeg gør nok klogt i det.

Har valgt at hyre en til at "overvåge" dem i weekenden - dvs. følge dem når de forlader fars bopæl. Så kan jeg om ikke andet få beviset for at han IKKE kan skærme hende hvis det er tilfældet.

Jeg har fortalt min datter at når far kommer og henter hende må hun gerne fortælle ham at hun ikke vil ud til farfar (håber at jeg på den måde kan få ham til at love hende at de ikke skal der ud)

Mit hjerte bløder - men jeg må bare stole på at han vil hende det bedste, ellers har jeg i hvert fald gjort mig mine forholdsregler og sørger for bevismateriale.

Jeg har også fulgt med hele vejen og er helt nede og bukke i støvet over måden du takler det forfærdelige i din datters liv på!

Og så vil jeg bare lige smide et lille "mor-puf" om at du måske skulle bruge lidt af weekenden på at LADE OP og SLAPPE AF og GRÆDE UD og alle de ting, som DU har brug for. Så kan du være ekstra kampklar på din datters vegne når hun kommer hjem igen 

Og sejt med detektiven, i en sag som denne gælder ALLE kneb!

Anmeld Citér

4. september 2014

Chellie

Anonym skriver:

Det lyder faktisk som en ... Ok, lidt nederen, strengt taget, men faktisk også rigtig god idé, at få far og datter overvåget, når de ikke er hjemme. Nederen, fordi det er en tillidssag. Men jeg havde nok gjort præcist det samme (hvis jeg ellers var kvik nok til at få ideen), og jeg synes nok i virkeligheden, at din datters ve og vel er så meget vigtigere end noget som helst andet, herunder også tilliden mellem dig og far. Han behøver jo ikke blive informeret om det overhovedet, medmindre det viser sig, at han bryder jeres aftale.. Og så er tilliden jo brudt af ham også, og med meget værre konsekvenser .. 

Jeg er synes det er imponerende, at du stadig har energi til at kæmpe, og få brillante indslag som en detektiv til at holde øje med, at din datter ikke bliver sat af hos farfar igen.  Det er trist, at det skal være nødvendigt, men du kan jo altid spørge far, ved lejlighed .. "Hvad havde du egentlig selv gjort, hvis det var omvendt?"

Anmeld Citér

5. september 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det lyder faktisk som en ... Ok, lidt nederen, strengt taget, men faktisk også rigtig god idé, at få far og datter overvåget, når de ikke er hjemme. Nederen, fordi det er en tillidssag. Men jeg havde nok gjort præcist det samme (hvis jeg ellers var kvik nok til at få ideen), og jeg synes nok i virkeligheden, at din datters ve og vel er så meget vigtigere end noget som helst andet, herunder også tilliden mellem dig og far. Han behøver jo ikke blive informeret om det overhovedet, medmindre det viser sig, at han bryder jeres aftale.. Og så er tilliden jo brudt af ham også, og med meget værre konsekvenser .. 

Jeg er synes det er imponerende, at du stadig har energi til at kæmpe, og få brillante indslag som en detektiv til at holde øje med, at din datter ikke bliver sat af hos farfar igen.  Det er trist, at det skal være nødvendigt, men du kan jo altid spørge far, ved lejlighed .. "Hvad havde du egentlig selv gjort, hvis det var omvendt?"

Min pige har mandag - torsdag i denne uge været hos min familie da min søster havde fri fra arbejde og så ville de gerne bruge noget tid sammen "lidt ferie" ..

Da det går op for mig at jeg bliver NØDT til at sende hende ud til far på weekend fra torsdag eftermiddag beder jeg moster om at køre hende hjem til mig - så hendes far kan hente vores datter hos mig.

Hendes far ankommer, men moster og min datter sidder i kø (de er cirka 20 minutter forsinket) 
Han er altså alene med mig i 20 minutter og han siger INTET om den sag her - overhovedet.

Han taler blot om at han er startet i skole igen og han træning osv.
At vi har flyttet lidt rundt der hjemme osv.

Det undre mig at man ikke bringer det på banen - det var alletiders mulighed.

JEG mente bare ikke at det var MIT ansvar at forhøre ham eller give ham informationer om hende. Han virkede direkte ligeglad.

Moster fortæller at min datter på vej hjem sagde at hun kun ville være hos far én dag og så ville hun hjem igen.

Hun virkede ret trykket da hun så sin far. Føj for en oplevelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.