Hmm . Min datters bleer bliver væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Men det er vel pædagogerne der skifter bleer ? Jeg ville sørme også mene det er deres ansvar. De andre forældre skifter vel ikke ble derover ? Så hvis ansvar skulle det så være ?? Jeg ville da have en forventning om at de bleer jeg aflevere til mit barn , blev brugt til mit barn

Tak fordi du forstår mig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

Det ik første gang det sker .

Og hun kommer tit hjem med andres bleer os . Hvor jeg har fortalt dem at det ik er iorden!

Tja lyder lidt mystisk, har de ikke et system. Har de mange vikarer, der kan blande rundt på børnene og bleerne. 

Anmeld

7. august 2014

Tulle28

Det er aldrig sket i vores vuggestue/børnehave og jeg var blevet SÅ sur, hvis det havde været mig. Kan godt se at der er ret delte meninger i denne her tråd. Jeg synes 1) det er for dårligt at pædagogerne fralægger sig ansvaret og ikke engang undskylder, hvis det er dem der har forlagt dem og 2) at det da ikke kan være rigtigt at man skal til at skrive navn på hver enkelt ble, for at andre ikke skal tage dem. Og er det sket gentagne gange, så må pædagogerne da (eller dig?) hænge en seddel op i institutionen, det kan da ikke være rigtigt at man bare skal finde sig i at ens ting forsvinder eller at ens hverdag skal besværliggøres af at man skal huske bleer hver morgen.
Ej det er helt uacceptabelt i min verden!

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tja lyder lidt mystisk, har de ikke et system. Har de mange vikarer, der kan blande rundt på børnene og bleerne. 

De har rigtig meget udskiftning på pædagoger . Bare det år min datter har gået der , har der været 7 forskellige pædagoger !!!!

Det jo vildt.

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Det er aldrig sket i vores vuggestue/børnehave og jeg var blevet SÅ sur, hvis det havde været mig. Kan godt se at der er ret delte meninger i denne her tråd. Jeg synes 1) det er for dårligt at pædagogerne fralægger sig ansvaret og ikke engang undskylder, hvis det er dem der har forlagt dem og 2) at det da ikke kan være rigtigt at man skal til at skrive navn på hver enkelt ble, for at andre ikke skal tage dem. Og er det sket gentagne gange, så må pædagogerne da (eller dig?) hænge en seddel op i institutionen, det kan da ikke være rigtigt at man bare skal finde sig i at ens ting forsvinder eller at ens hverdag skal besværliggøres af at man skal huske bleer hver morgen.
Ej det er helt uacceptabelt i min verden!

Nej det med at skrive navn på hver enkel ble , det gør jeg ik! Det kommer til at tag lang tid . Og
Så meget tid har jeg heller ikk.

Jeg snakker med dem Idag igen ol hva der skal ske. De sidste par dage har hendes egen pædagoger været gået hjem.

Jeg har spurgt om de ikk vil gøre noget ved det. Det vil de ik! Og jeg må intet gøre som
At hænge en sedl op. De vil ikke engang give mig en ny pakke bleer!

Anmeld

8. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

De har rigtig meget udskiftning på pædagoger . Bare det år min datter har gået der , har der været 7 forskellige pædagoger !!!!

Det jo vildt.

Så synes jeg det lyder meget logisk, at det er hendelige uheld og fejl, at der bliver byttet rundt på børnene, gad vide om det hjalp der kom et billede på deres skab, er der i min søns børnehave  

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Så synes jeg det lyder meget logisk, at det er hendelige uheld og fejl, at der bliver byttet rundt på børnene, gad vide om det hjalp der kom et billede på deres skab, er der i min søns børnehave  

Står bare et enkelt navn på skabene , men ude i gardaroben er der for en måned siden kommet billeder op af ungerne .

Anmeld

8. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Clisolka skriver:

Så må du jo til at skrive navn på dem, som der er nævnt i tråden.... 

Ej come on!!! Hun skal da ikke til at skrive navn på hver enkelt ble!! Det burde virkelig ikke være nødvendigt! 

Anmeld

8. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ts!! Jeg forstår dig FULDT ud godt!! For dårligt at din datters bleer skal blive væk til trods for at du har skrevet navn på blepakken!! Jeg var også blevet sur!

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ts!! Jeg forstår dig FULDT ud godt!! For dårligt at din datters bleer skal blive væk til trods for at du har skrevet navn på blepakken!! Jeg var også blevet sur!

Tak . Så er der da endelig nogen som forstår mig !

Synes bare ikk det ka være rigtigt, jeg skal skrive navn på hver enkel ble .. Det synes jeg altså er spild af tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.