Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tag fem bleer med om morgenen. Så har hun fem bleer ad gangen. Hvis der er f.eks. to tilbage fra dagen før når hun kommer om morgenen, så nøjes med at lægge tre ekstra, så hun hver morgen har fem.
Det andet bliver da hurtigt en dyr fornøjelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg lagde aldrig mere end en halv pakke bleer, og jeg skrev faktisk navn på dem.! fordi jeg også oplevede at de forsvandt... (men det var kun i børnehaven.. der var ALDRIG problemer i vuggestuen.. )
det er smadder hamrende irriterende..
Sarah82 skriver: Lyder mega træls. Hvis jeg var dig ville jeg om morgenen tage bleer med der rakte til en dag. Gider seriøst ikke købe bleer til andre folk børn.
Lyder mega træls. Hvis jeg var dig ville jeg om morgenen tage bleer med der rakte til en dag. Gider seriøst ikke købe bleer til andre folk børn.
Tranebaer skriver: Tag fem bleer med om morgenen. Så har hun fem bleer ad gangen. Hvis der er f.eks. to tilbage fra dagen før når hun kommer om morgenen, så nøjes med at lægge tre ekstra, så hun hver morgen har fem. Det andet bliver da hurtigt en dyr fornøjelse
Isabella_mor skriver: jeg lagde aldrig mere end en halv pakke bleer, og jeg skrev faktisk navn på dem.! fordi jeg også oplevede at de forsvandt... (men det var kun i børnehaven.. der var ALDRIG problemer i vuggestuen.. ) det er smadder hamrende irriterende..
Anonym skriver: Det har jeg ogs tænkt mig , men hva så hvis hun skider lidt mere den ene dag og mangler bleer ?
Det har jeg ogs tænkt mig , men hva så hvis hun skider lidt mere den ene dag og mangler bleer ?
Tja altså så må man da gå ud fra at personalet låner en ble - og ikke lader hende gå med lorteble.. Ellers så måske syv?
Anonym skriver: Jeg ligger en hel pakke og skrive navn på pakken . Of i hendes skab står der navn men alligevel forsvinder de Det ikk fordi jeg vil være ond , men synes det er belastende jeg skal betale for Andres børn når jeg kun får 5000 udbetalt !
Jeg ligger en hel pakke og skrive navn på pakken . Of i hendes skab står der navn men alligevel forsvinder de Det ikk fordi jeg vil være ond , men synes det er belastende jeg skal betale for Andres børn når jeg kun får 5000 udbetalt !
jeg kan sagtens forstå dig.. jeg ville føle det samme som dig, og jeg føler faktisk at det er pædagogernes ansvar at sørge for at de andre børns forældre får besked om at deres egne børn mangler bleer..
her skrev jeg navn på hver enkelt ble...
Tranebaer skriver: Tja altså så må man da gå ud fra at personalet låner en ble - og ikke lader hende gå med lorteble.. Ellers så måske syv?
Aisha skriver: Jeg synes du skal ligge 5 bleer hverdag. Med navn på : ) vores forsvandt også altid og jeg har kun brugt Libero så du kan lige forestille dig hvor dyrt det kan være.
Jeg synes du skal ligge 5 bleer hverdag. Med navn på : ) vores forsvandt også altid og jeg har kun brugt Libero så du kan lige forestille dig hvor dyrt det kan være.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128