Hmm . Min datters bleer bliver væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.888 visninger
61 svar
37 synes godt om
5. august 2014

Anonym trådstarter

Hej piger . Skriver lige som ano da jeg ikk ved hvem følger med herinden ..

Sagen er den at da vi gik på ferie i 29-30 .. Der tjekkede jeg alt op i min datters skab i vuggestuen .. Der lå 25-30 bleer , plus en halv pakke bleer

Det tjekkede jeg i uge 28 om fredagen . Pædagogen havde lige fyldt op sagde hun . Da min datter så kommer tilbage i uge 31 om mandagen . Mangler alle bleerne i skabene. Og der er ingen der ved hvor de er .

Jeg snakker så Idag med hende som har fyldt bleerne op . Hun siger jeg ik ka krave en erstatning for dem .. Undskyld men hvorfor ka jeg ik det ?? Jamen det var simpelt fordi de slet ikk har bleer ..

( må nok hellere skrive det ikk er første gang det er sket, men i starten af året var min datter indlagt med slem mave virus ,. Der havde jeg ugen før lige afleveret en hel pakke bleer . Og hun nåede kun at have dem i en uge før hun blev indlagt , da vi kom tilbage til vuggestuen var skabet tomt !!!!

Så er jeg forkert på den fordi jeg gerne vil have de køber nogle nye bleer til mig , eller har i nogen gode råd til hvordan jeg skal tackle det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Muhmi

En pakke bleer på en uge, med diarré kan jeg sådan set godt forstå forsvinder.

Men jeg kan ikke helt regne ud hvad du skriver til at starte med? Hvor mange bleer har hun haft og hvor mange dage har hun været om at bruge dem?

Anmeld

5. august 2014

Betina_fra_Als

Hej,

Det er træls at man ikke kan have noget i fred, eller ikke alle kender forskel på dit og mit.

Hvis jeg var dig, ville jeg have en ble pakker liggende i bilen også hver morgen tage et antal med ind, så man ikke har så mange liggende, det er trist det skal være sådan, men så mister du da ikke et stort antal bleer hver gang.

Det er hellere ikke billigt, at miste så mange bleer så tit.

God sommer

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Men jeg kan ikke helt regne ud hvad du skriver til at starte med? Hvor mange bleer har hun haft og hvor mange dage har hun været om at bruge dem?

Undskyld skrev indlægget hurtig

Nej hun havde ikk tynd mave der . Så hun kunne max havde brugt 20 bleer den hele uge der . Dvs der så ville mangle 60 bleer mens hun ikk har været der.

Altså jeg havde 65 bleer inden vi tog på ferie, og da hun kom tilbage efter ferie var der kun 20 styks tilbage ,! Og hun har slet ikk været der i 2 uger

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Betina_fra_Als skriver:

Hej,

Det er træls at man ikke kan have noget i fred, eller ikke alle kender forskel på dit og mit.

Hvis jeg var dig, ville jeg have en ble pakker liggende i bilen også hver morgen tage et antal med ind, så man ikke har så mange liggende, det er trist det skal være sådan, men så mister du da ikke et stort antal bleer hver gang.

Det er hellere ikke billigt, at miste så mange bleer så tit.

God sommer

Nu bor jeg heldigvis klods op af vuggestuen så havde tænkt kun at tage 5-6 bleer med om morgen .. For må ærligt indrømme jeg er skude træt af de forsvinder når Hun ik er der.,

Anmeld

5. august 2014

Carina:-)

Det er jo ikke vuggestuens skyld at der forsvinder bleer-

Hvad så hvis der forsvinder et stk toj eller hjemmesko er det så også vuggestuen der skal betale for nyt?

Så kunne de da hurtigt lukke med de langfingrede forældre der er rundt omkring 

her afleverer jeg de bleer der skal bruges til hjemble hver uge- Og har endnu ikke oplevet der er forsvundet nogen. 

Anmeld

5. august 2014

fo82

Muhmi skriver:

Antallet er jeg lost på, men som jeg læser det har de holdt ferie og barnet har slet ikke været der...

men måske nogen har brugt dem fordi et andet barn havde diarre??? :-P

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er jo ikke vuggestuens skyld at der forsvinder bleer-

Hvad så hvis der forsvinder et stk toj eller hjemmesko er det så også vuggestuen der skal betale for nyt?

Så kunne de da hurtigt lukke med de langfingrede forældre der er rundt omkring 

her afleverer jeg de bleer der skal bruges til hjemble hver uge- Og har endnu ikke oplevet der er forsvundet nogen. 

Altså lige i det her med ferien så jo det pædagogernes skyld . De har åbenbart puttet alle hendes bleer i en pose . Og nu er den pose væk ! Og det var kun min datters bleer de havde gjort det med !

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Antallet er jeg lost på, men som jeg læser det har de holdt ferie og barnet har slet ikke været der...

men måske nogen har brugt dem fordi et andet barn havde diarre??? :-P

Jeg skrev for hurtigt . Beklager. Er ikk så god til at formulere mig på skrift .

Her inden ferien var der ca 65 bleer . Her efter ferien 20 !

Anmeld

5. august 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Hej piger . Skriver lige som ano da jeg ikk ved hvem følger med herinden ..

Sagen er den at da vi gik på ferie i 29-30 .. Der tjekkede jeg alt op i min datters skab i vuggestuen .. Der lå 25-30 bleer , plus en halv pakke bleer

Det tjekkede jeg i uge 28 om fredagen . Pædagogen havde lige fyldt op sagde hun . Da min datter så kommer tilbage i uge 31 om mandagen . Mangler alle bleerne i skabene. Og der er ingen der ved hvor de er .

Jeg snakker så Idag med hende som har fyldt bleerne op . Hun siger jeg ik ka krave en erstatning for dem .. Undskyld men hvorfor ka jeg ik det ?? Jamen det var simpelt fordi de slet ikk har bleer ..

( må nok hellere skrive det ikk er første gang det er sket, men i starten af året var min datter indlagt med slem mave virus ,. Der havde jeg ugen før lige afleveret en hel pakke bleer . Og hun nåede kun at have dem i en uge før hun blev indlagt , da vi kom tilbage til vuggestuen var skabet tomt !!!!

Så er jeg forkert på den fordi jeg gerne vil have de køber nogle nye bleer til mig , eller har i nogen gode råd til hvordan jeg skal tackle det ?

Lyder mega træls. Hvis jeg var dig ville jeg om morgenen tage bleer med der rakte til en dag. Gider seriøst ikke købe bleer til andre folk børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.