Hmm . Min datters bleer bliver væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg kan sagtens forstå dig.. jeg ville føle det samme som dig, og jeg føler faktisk at det er pædagogernes ansvar at sørge for at de andre børns forældre får besked om at deres egne børn mangler bleer.. 

her skrev jeg navn på hver enkelt ble... 

God ide med at skrive navn på ..

Jeg snakker med dem når jeg henter mine børn ..

Har lige snakket med min tante som ogs har et barn i den vuggestue , dog en anden stue .

Hun siger til dem at hvis mim datter mangler en ble så må de gerne tag en fra hendes datter til min . Så jeg sikker på hun ikk skal rende med en lorte ble en hel dag igen !

For det er nemlig sket før :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Clisolka

Puha ja, altid træls når noget forsvinder 

Men som en skriver, så er det jo ikke vuggestuens skyld at bleerne forsvinder. Det kan jo i realiteten være en forælder som ikke kender forskel på dit og mit. 

Jeg plejer gerne at have 5-6 bleer med til en dag  Det er dyrt nok at købe bleer i forvejen 

Anmeld

6. august 2014

majba

Anonym skriver:

Hej piger . Skriver lige som ano da jeg ikk ved hvem følger med herinden ..

Sagen er den at da vi gik på ferie i 29-30 .. Der tjekkede jeg alt op i min datters skab i vuggestuen .. Der lå 25-30 bleer , plus en halv pakke bleer

Det tjekkede jeg i uge 28 om fredagen . Pædagogen havde lige fyldt op sagde hun . Da min datter så kommer tilbage i uge 31 om mandagen . Mangler alle bleerne i skabene. Og der er ingen der ved hvor de er .

Jeg snakker så Idag med hende som har fyldt bleerne op . Hun siger jeg ik ka krave en erstatning for dem .. Undskyld men hvorfor ka jeg ik det ?? Jamen det var simpelt fordi de slet ikk har bleer ..

( må nok hellere skrive det ikk er første gang det er sket, men i starten af året var min datter indlagt med slem mave virus ,. Der havde jeg ugen før lige afleveret en hel pakke bleer . Og hun nåede kun at have dem i en uge før hun blev indlagt , da vi kom tilbage til vuggestuen var skabet tomt !!!!

Så er jeg forkert på den fordi jeg gerne vil have de køber nogle nye bleer til mig , eller har i nogen gode råd til hvordan jeg skal tackle det ?

Det er aldrig sket i din inst jeg arbejde i! Det kunne godt ske vi lånte en ble ved et barn hvis en andet barn ikke havde flere, og vi ikke loge havde fået sagt det til forældrene. Men det var gennemsnit 1-2 bleer om måned der blev lånt i alt blandt alle ble børnene.

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Puha ja, altid træls når noget forsvinder 

Men som en skriver, så er det jo ikke vuggestuens skyld at bleerne forsvinder. Det kan jo i realiteten være en forælder som ikke kender forskel på dit og mit. 

Jeg plejer gerne at have 5-6 bleer med til en dag  Det er dyrt nok at købe bleer i forvejen 

Kan godt være du ikk mener det er pædagogernes skyld . Men det mener jeg altså ..

Jeg har flere gang hørt om andre os mister deres bleer ..

Jeg synes bare det er irriterende at komme fra 2 ugers ferie og så er alle bleerne væk !

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

majba skriver:

Det er aldrig sket i din inst jeg arbejde i! Det kunne godt ske vi lånte en ble ved et barn hvis en andet barn ikke havde flere, og vi ikke loge havde fået sagt det til forældrene. Men det var gennemsnit 1-2 bleer om måned der blev lånt i alt blandt alle ble børnene.

Er glad for at høre det ikk sker der hvor du arbejde !

Anmeld

6. august 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Altså lige i det her med ferien så jo det pædagogernes skyld . De har åbenbart puttet alle hendes bleer i en pose . Og nu er den pose væk ! Og det var kun min datters bleer de havde gjort det med !

Nu tænker jeg lige ud af boksen: Har du, inden sommerferien, fået besked på at tage alt med hjem, så de kunne rydde op og gøre rent helt i bund? Eller måske overset at beskeden? For det er meget normalt at man lige skal tage alt med hjem ved ferier, og hvis det er tilfældet her, er det jo i realiteten "din egen skyld". Jeg hæfter mig ved at de har taget bleerne og puttet dem i en pose - det lyder som de lige skulle have dem væk under rengøring ...

Anmeld

6. august 2014

fnuggi

kan godt se det er træls men hvis min datter skulle holde to ugers ferie ville jeg da tømme skabet da der tit bliver byttede rund på børn og stuer i ferie 

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Nu tænker jeg lige ud af boksen: Har du, inden sommerferien, fået besked på at tage alt med hjem, så de kunne rydde op og gøre rent helt i bund? Eller måske overset at beskeden? For det er meget normalt at man lige skal tage alt med hjem ved ferier, og hvis det er tilfældet her, er det jo i realiteten "din egen skyld". Jeg hæfter mig ved at de har taget bleerne og puttet dem i en pose - det lyder som de lige skulle have dem væk under rengøring ...

Nej jeg spurgte dem ! De gør ik rent inden i de skabe hvor de har deres tøj

Det kun min datters bleer de har puttet i en pose . Ikk nogen af de andres! Jeg tager altid tøjet med hjem op til ferie så det ka blive vasket.

Anmeld

6. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Kan godt være du ikk mener det er pædagogernes skyld . Men det mener jeg altså ..

Jeg har flere gang hørt om andre os mister deres bleer ..

Jeg synes bare det er irriterende at komme fra 2 ugers ferie og så er alle bleerne væk !

Undskyld mig, men hvorfor mener du det er pædagogernes skyld at du mister bleer?? At folk ikke kan finde ud af dit og mit, det er da ikke deres skyld - de kan jo ikke stå i puslerummet hele dagen og holde øje med nogle bleer... 

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Undskyld mig, men hvorfor mener du det er pædagogernes skyld at du mister bleer?? At folk ikke kan finde ud af dit og mit, det er da ikke deres skyld - de kan jo ikke stå i puslerummet hele dagen og holde øje med nogle bleer... 

Fordi pædagogerne selv har taget alle min datters bleer i en pose ! Og det var kun min datters bleer !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.