Hmm . Min datters bleer bliver væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Tak . Så er der da endelig nogen som forstår mig !

Synes bare ikk det ka være rigtigt, jeg skal skrive navn på hver enkel ble .. Det synes jeg altså er spild af tid.

Ja, det burde virkelig ikke være rigtigt! Vi er jo voksne mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Snorkfrøkenen

Jeg begriber slet ikke pointen i at skrive navn på hver enkelt ble... Dem, der stjæler bleen, ved jo godt at de foretager sig noget forkert, så de ville da snuppe bleen om der er navn på eller ej. Det eneste, jeg kan se, den løsning kan bruges til, er hvis man går rundt og lige løfter i bukserne på samtlige rollinger, for at se om de er iført en ble med ens barns navn på...  Haha.

Anmeld

8. august 2014

Elgaard73

Snorkfrøkenen skriver:

Jeg begriber slet ikke pointen i at skrive navn på hver enkelt ble... Dem, der stjæler bleen, ved jo godt at de foretager sig noget forkert, så de ville da snuppe bleen om der er navn på eller ej. Det eneste, jeg kan se, den løsning kan bruges til, er hvis man går rundt og lige løfter i bukserne på samtlige rollinger, for at se om de er iført en ble med ens barns navn på...  Haha.

Nøjagtigt hvad jeg sad og tænkte...

Anmeld

8. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er ikke helt med, manglede alle bleerne efter ferien eller blot et stort antal af dem?

For hvis det var en forældre der havde taget dem, havde han/hun vel nuppet hele posen /pakken og ikke efterladt nogen? Det ville da være underligt ihvertfald. 

Men hvis der var nogen tilbage tyder det da kraftigt på at det er personalet der har været ude og gafle dem. Og det er da okay at låne en ble eller 2 i nødstilfælde, men ikke hele og halve pakker når politikken er at man har sine egne med.

Anmeld

8. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

Står bare et enkelt navn på skabene , men ude i gardaroben er der for en måned siden kommet billeder op af ungerne .

Tror jeg Bille prøve at hænge billede op og måske en lille notits eller besked om at det kun er dit barns bleer. Ellers kunne du være fræk og sige at hvis de ikke løser problemet må du rationere, feks 6 bleer pr dag eller hvad han ca bruger +1-2 og gange op, og det er det antal bleer de får pr uge, mon ikke de så bliver mere obs på børnenes ble forbrug

hvir mange bleer drejer det sig ca om, for tænker at der må jo være andre forældre som oplever det samme men måske også forældre som ikke tager bleer med, hvis i medbringer så mange ekstra bleer 

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tror jeg Bille prøve at hænge billede op og måske en lille notits eller besked om at det kun er dit barns bleer. Ellers kunne du være fræk og sige at hvis de ikke løser problemet må du rationere, feks 6 bleer pr dag eller hvad han ca bruger +1-2 og gange op, og det er det antal bleer de får pr uge, mon ikke de så bliver mere obs på børnenes ble forbrug

hvir mange bleer drejer det sig ca om, for tænker at der må jo være andre forældre som oplever det samme men måske også forældre som ikke tager bleer med, hvis i medbringer så mange ekstra bleer 

Altså i alt fra april måned og til nu drejer det sig om næsten 2 pakker bleer ?

Anmeld

9. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

Kan det være de skifter ham noget oftere, hvis nan deler det ud, eller forsvinder der pludselig en stak. Lyder godt nok mystisk  

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kan det være de skifter ham noget oftere, hvis nan deler det ud, eller forsvinder der pludselig en stak. Lyder godt nok mystisk  

Nu det godt nok en pige jeg har så tror ikk de skifter HAM OFTE hehe ..

Nej de skifte , efter frugt (kl10) efter lur (når hun vågner)

Og igen ved 15 tiden . Og så hvis hun har skidt selvf .

Anmeld

9. august 2014

bøllen

Anonym skriver:

Det er altså på ingen måde ok. Jeg har aldrig oplevet mit barns bleer forsvinder ( dagpleje / børnehave ) 

nu ved jeg ikke hvordan jeres ble system er, men når du aflevere en pakke bleer med dit barn' s navn på, ja så skal de bleer jo bruges til dit barn. 

Da jeg var i børnehave, stod bleerne på en hylde over puslepladsen med hvert barns navn på, når det var ved at være slut blev der hængt en seddel på barnets garderobe at der manglede bleer.  Forældrene brugte yderst sjældent rummet. Og har aldrig måtte låne en ble fra andre børn

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Det er altså på ingen måde ok. Jeg har aldrig oplevet mit barns bleer forsvinder ( dagpleje / børnehave ) 

nu ved jeg ikke hvordan jeres ble system er, men når du aflevere en pakke bleer med dit barn' s navn på, ja så skal de bleer jo bruges til dit barn. 

Da jeg var i børnehave, stod bleerne på en hylde over puslepladsen med hvert barns navn på, når det var ved at være slut blev der hængt en seddel på barnets garderobe at der manglede bleer.  Forældrene brugte yderst sjældent rummet. Og har aldrig måtte låne en ble fra andre børn

De har to skabe , et hvor hvert enkel barn har et skab med ekstra tøj , bleer og såen . Lige over pusle området. Og der står navn på skabet.

Så har de et "voksen" skab . Hvor resten at bleer ligger ( i den ble pose som hørte til bleerne med navn på! Voksen skabet bliver ikk låst selv om de ka ..

Og bleerne i voksen skabet lå der stadigvæk, det var kun de bliver i hendes eget skab der var væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.