Hmm . Min datters bleer bliver væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

Fordi pædagogerne selv har taget alle min datters bleer i en pose ! Og det var kun min datters bleer !

Men lyder da lidt som et engangstilfælde hvis det er sket fordi de er puttet i en pose. Her skal der stå navn på bleerne, for ellers er det svært at holde styr på, tøj og lign bliver i forvejen forbyttet.

med mindre du konstant mister bleer, ville jeg ik gå mere op i det. Ja det er da surt, men hvis det er enkelte tilfælde og ikke noget som sker på ugebasis, ville jeg ikke hidse mig op. 

Her oplevede vi at der var en pakke uden navn(dem min søn bruger) og ingen af de andre forældre sagde det var deres, så de mente det måtte være vores søns, men jeg kunne ikke garantere om det var, for far glemmer af og til at skrive navn på, de få gange han tager bleer med. Så der kan nemt ske forvirring med så mange børn ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Nej jeg spurgte dem ! De gør ik rent inden i de skabe hvor de har deres tøj

Det kun min datters bleer de har puttet i en pose . Ikk nogen af de andres! Jeg tager altid tøjet med hjem op til ferie så det ka blive vasket.

Ja, så er det jo ikke det

Anmeld

6. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Fordi pædagogerne selv har taget alle min datters bleer i en pose ! Og det var kun min datters bleer !

Så må du jo til at skrive navn på dem, som der er nævnt i tråden.... 

Anmeld

6. august 2014

majba

Anonym skriver:

Er glad for at høre det ikk sker der hvor du arbejde !

Og vores bleer stod bare i vinduet med navn under, selvfølgelig kunne man komme til at tage den forkerte ble eller tage en forkert ble med på tur! Men ligefrem at de bliver væk, aldrig! ;-)

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

fnuggi skriver:

kan godt se det er træls men hvis min datter skulle holde to ugers ferie ville jeg da tømme skabet da der tit bliver byttede rund på børn og stuer i ferie 

Det gjorde jeg os ? Bare ikk med bleerne . Fordi de sagde de ville blive i skabet . At der ingen grund var til jeg slæbte dem hjem .

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Så må du jo til at skrive navn på dem, som der er nævnt i tråden.... 

Altså , jeg skriver navn på hele pakken , kan da ikk tage hver enkel ble ud og skrive på altså,

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Men lyder da lidt som et engangstilfælde hvis det er sket fordi de er puttet i en pose. Her skal der stå navn på bleerne, for ellers er det svært at holde styr på, tøj og lign bliver i forvejen forbyttet.

med mindre du konstant mister bleer, ville jeg ik gå mere op i det. Ja det er da surt, men hvis det er enkelte tilfælde og ikke noget som sker på ugebasis, ville jeg ikke hidse mig op. 

Her oplevede vi at der var en pakke uden navn(dem min søn bruger) og ingen af de andre forældre sagde det var deres, så de mente det måtte være vores søns, men jeg kunne ikke garantere om det var, for far glemmer af og til at skrive navn på, de få gange han tager bleer med. Så der kan nemt ske forvirring med så mange børn ��

Det ik første gang det sker .

Og hun kommer tit hjem med andres bleer os . Hvor jeg har fortalt dem at det ik er iorden!

Anmeld

6. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Altså , jeg skriver navn på hele pakken , kan da ikk tage hver enkel ble ud og skrive på altså,

Det må du jo til at gøre 

Anmeld

6. august 2014

bøllen

Clisolka skriver:

Undskyld mig, men hvorfor mener du det er pædagogernes skyld at du mister bleer?? At folk ikke kan finde ud af dit og mit, det er da ikke deres skyld - de kan jo ikke stå i puslerummet hele dagen og holde øje med nogle bleer... 

Men det er vel pædagogerne der skifter bleer ? Jeg ville sørme også mene det er deres ansvar. De andre forældre skifter vel ikke ble derover ? Så hvis ansvar skulle det så være ?? Jeg ville da have en forventning om at de bleer jeg aflevere til mit barn , blev brugt til mit barn

Anmeld

6. august 2014

Chris86

bøllen skriver:

Men det er vel pædagogerne der skifter bleer ? Jeg ville sørme også mene det er deres ansvar. De andre forældre skifter vel ikke ble derover ? Så hvis ansvar skulle det så være ?? Jeg ville da have en forventning om at de bleer jeg aflevere til mit barn , blev brugt til mit barn

I vores børnehave har alle da adgang til puslerummet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.