går snart fra ham fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2014

tarkoflen

mor:) skriver:

Jo jo bestemt, men hvis mønsteret har været sådan i 7 år og det pludselig stilles krav oveni hans depression samt stress så kan det være rigtig svært at finde det overskud. 

Det er jeg enig i, men som skrevet til ts kunne det måske være at hun sagde nu sætter vi os ned og lægger tøj sammen, nu vasker vi op sammen eller hvad det nu måtte være.

Jeg kunne ikke overskue at gøre noget selv, men hvis min kæreste tog ansvaret gik det meget nemmere. Men jeg kunne ikke overskue at tage ansvar for noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kan sagtens være, men det fraskriver jo ikke alt ansvar for de børn jeg går ud fra han selv har været med til at vælge skulle komme til verden.

Selvfølgelig skal han have et pusterum, men det skulle jo så gerne give ham noget energi til børnene derhjemme. Ellers giver det ikke umiddelbart meget for familien at han er ude. Og nu skal hele familien jo helst fungere.

Jamen hvis vi giver ham stress skal han ikk være sammen med os længere basta!

Anmeld

2. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Du kunne da også prøve at se på dit adfærd og måde at kommunikere tingene ud på  i stedet for. Når jeg læser dine indlæg, så kan jeg da godt forstå han synes du stresser ham. Du har ingen forståelse for hans sygdom eller den situation du selv har skabt og lægger ALT ansvaret over på ham - på et rigtig dårlig tidspunkt oven i købet. 

Du kan da ikke sætte to børn i verden med en mand som ikke har skjult hans vaner - du accepterer det, får børn med ham og når han så får en sygdom, så skal hele verdenssituationen hjemme hos Jer laves om, ellers ryger han ud??? 

Anmeld

2. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

Det kan jo være det bliver bedre efter og ha fået værktøjer ved en psykolog 

generelt får man stress over alt det man ikke når, så det kan jo nemt at arbejdsopgaverne er hobet op for ham, så han stresser over få ting. Det er jo ikke sikkert det er jer, men de arbejdsopgaver i forbindelse som kan være svære og uoverskuelige. At han hjemme stresser over de arbejdsopgaver han bør nå, og han føler sig forpligtet til og har ansvar for 

du bestemmer selvfølgelig selv hvad du vil, om du vil give det en chance, støtte ham og kæmpe for jeres 7 års kærlighed, eller om du vil være enlig mor og føle den vej er rigtig for dig og ikke mindst børnene 

held og lykke med det hele uanset hvad du må vælge 

Anmeld

2. august 2014

MysteriousAngel

Jeg havde en depression da jeg mødte min mand. Vidste det ikke på daværende tidspunkt men da vi fik vores første barn og jeg gik helt ned med flaget sendte han mig til læge.
Inden jeg fik behandling gik jeg 4 år med en depression. Manden min, indrømmede bagefter at jeg til tider var svær at være sammen med. Jeg kunne ikke overskue at lave mad, ordne kattebakke, der gik dage imellem jeg spiste for kunne slet ikke overskue at smøre mad.
Så ja, han kan godt have været depressiv siden du mødte ham.

Anmeld

2. august 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Nej lægen har ik giver ham medicin

Skal man ha det på grund af stress ?

Han har bar valgt at tale med en psygolog

Har lægen ikke konstateret en depression? Hvordan ved i så at det er det han har?

Anmeld

2. august 2014

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Har lægen ikke konstateret en depression? Hvordan ved i så at det er det han har?

Hvordan finder man ud af

Han sagde han var ril samtale og sagde hvordan han følte og lægen godkendte det

Anmeld

2. august 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det kan jo være det bliver bedre efter og ha fået værktøjer ved en psykolog 

generelt får man stress over alt det man ikke når, så det kan jo nemt at arbejdsopgaverne er hobet op for ham, så han stresser over få ting. Det er jo ikke sikkert det er jer, men de arbejdsopgaver i forbindelse som kan være svære og uoverskuelige. At han hjemme stresser over de arbejdsopgaver han bør nå, og han føler sig forpligtet til og har ansvar for 

du bestemmer selvfølgelig selv hvad du vil, om du vil give det en chance, støtte ham og kæmpe for jeres 7 års kærlighed, eller om du vil være enlig mor og føle den vej er rigtig for dig og ikke mindst børnene 

held og lykke med det hele uanset hvad du må vælge 

Grundene tiæ at jeg er så kold omkring det er fordi manden selv sagde han har læst først alle symptomerne om stress og derefter sagt de ting til lægen

Fordi han ville ha pause lidt med alt arbejde og sådan

Anmeld

2. august 2014

Kløver

Anonym skriver:

Grundene tiæ at jeg er så kold omkring det er fordi manden selv sagde han har læst først alle symptomerne om stress og derefter sagt de ting til lægen

Fordi han ville ha pause lidt med alt arbejde og sådan

Jeg ved ikke hvordan det er foregået eller været med ved lægen, så jeg skal ikke kunne sige om han fik bekræftet en midtanke eller har løjet, om depression eller stress. 

Synes du er den der selv bedst kan vurdere, det er jo dig som skal leve med valget uanset om du vælger at blive eller vælger at blive enlig mor. Der er jo sikkert positivt og negativt ved begge dele. 

Anmeld

2. august 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Hvordan finder man ud af

Han sagde han var ril samtale og sagde hvordan han følte og lægen godkendte det

Man udfylder et skema. På baggrund af det konkluderer lægen at man har en depression. Derefter får man som regel noget medicin imens man venter på en evt psykolog tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.