Jeg har været sygemeldt med stress og det var ingen dans på roser, heller ikke selvom jeg intet magtede.
Det eneste sted jeg havde lidt ro i mit hoved var under bruseren i mørke.
Så det kan godt være han intet overskud har. Kroppen har været oppe på barrikaderne alt for længe og pludselig kollapser den fuldstændig.
Jeg priser mig lykkelig for at vi ikke havde børn, for hold da op vi havde haft brug for hjælp udefra så.
Du skriver det har været sådan i 7 år, er det først nu han har fået konstateret stress/depression? Og hvis det altid har været sådan hvordan kan det så være at det først er nu, hvor han har det skidt at du reagerer?
Hvis han er helt nede så er det måske forklaringen og så må du gøre op med dig selv om du kan leve med at han har det svært og intet overskud har lige P.t. Eller du hellere vil opgive den mand du har valgt som far til dine børn. Måske l har noget familie eller venner der kan hjælpe jer?
Jeg håber snart der kommer en tid hos en psykolog og så tror jeg det ville være godt for jer begge hvis der var mulighed for at du kom med til en af samtalerne. Hvis altså du vælger at blive.
Ja man kan synes han bare må tage sig sammen, det er desværre nemmere sagt end gjort. Men jeg er da enig i, at han måske kunne anstrenge sig lidt mere i forhold til børnene.
Hvis du ikke orker mere, så er den eneste løsning at sætte ham stolen for døren, jeg tror desværre bare ikke rigtig det virker i praksis hvis han har stress eller en depression.
Anmeld