Hej piger
min mand er en skøn fyr ... til tider
han har forskellige personligheder og humøresvingniger ..
han har lige pt depression siger han ... men i følge mig har han altid været sådan ..
vi har e barn på 3 år og et på 9 mdr.... som kræver meget og plus alt det huslige pligter...
vi havde en diskussion forleden dag hvorvidt vi sku hjælpe hinanden med alt ...
Han mener jeg ikke skal blande mig i hans sager, om han rydder op efter sig, eller hjælper til med børnene
han vil bar sidde der og slappe af fordi han er sygmeldt af stress. Han vil ikke hjælpe med vores lille, da han mener det kan hans krop ikke klar til. Hans krop kan ik passe småbørn da det er alt for hårdt. Så hans ide er at jeg passer vores lille og alt huslige pligter til om 3 år , så vil det blive nemt for ham og passe den lille .... ?

Jeg er begyndt at stille hans rod i et hjørne for gider ik rydde op efter længere , er virkelig træt af det.
Men giv mig råd piger'
han siger hvis jeg ik acceptere hans personlighed hvor han vil gør præcis det han har lyst uden jeg må sige et ord og han vil passe børnene når han har lyst og tro mig det er nok 3 gange om året. Vi skal skilles hvis jeg ikke acceptere det, fordi jeg gør ham ulykkelig.
men når jeg siger ja til at blive skilt, græder han og siger du vil ik kæmpe for forholdet og hvad med vores børn

Han gør mig skør, jeg går endda på kompromis men manden kan knap nok ændre lidt på sig og være en god partner ... Han vil ikke engang samarbejde. Han vil ik ha et skema med pligter INGENTING!!!
hvad skal jeg gør med ham?
Anmeld