Er min mand mærkelig. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja han er den værste til at formulere sig

Og det er mænd bare nogle gange.....

helt ærlig så tror jeg netop det er en rigtig dum formulering...

som forståeligt har såret dig.. nogle mænd siger noget og mener det ikke på den måde det kommer ud eller på den måde som de får det sagt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja han er den værste til at formulere sig

Kan han så bare have ment at han har meget lidt overskud og når han er ude har han behov for helt at koble fra? Så må I tale om det og se om I kan mødes i midten. Måske en sms ved ankomst og en når han skal hjem? 

Anmeld

25. juli 2014

Matuk

Det er ikke normalt. 

Synes det er ok at han fester sammen med sine kammerater og det skal der være plads til. 

Helt ærligt sms'er jeg heller ikke hjem når jeg er i byen. Så det forventer jeg heller ikke af min mand. 

Mht. overnatning ude mener jeg kun der kan være tale om det, hvis vennerne bor langt væk. Og så skal man da give besked om hvornår man kommer hjem mv. 

Anmeld

25. juli 2014

Skouboe

Jeg kan godt forstå hans behov for at koble fra, og jeg synes heller ikke man skal ringe og skrive sammen hele tiden, men en besked om at man er nået frem, synes jeg altså godt han kan komme med. Samtidigt ville en besked dagen efter om hvornår han forventer at komme hjem igen være en god ide.

Hjemme hos os er det "prisen" for at manden tager ud og hygger indimellem, og reglerne er i øvrigt de samme for mig. Det synes jeg godt at du kan kræve.

Anmeld

25. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej piger

Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter

Vi har to småbørn sammen

Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

:/ det sårede mig lidt

Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan

Jeg ved ikke om han er mærkelig, men jeg synes han er barnlig og egoistisk 

Den var slet, slet ikke gået her og jeg kunne da heller ikke drømme om at gøre sådan mod min kæreste.

Anmeld

25. juli 2014

Tildemor

Anonym skriver:

Hej piger

Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter

Vi har to småbørn sammen

Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

:/ det sårede mig lidt

Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan

Min mand er på ingen måde sådan, og han ville aldrig overleve at tale sådan om mig og børnene, han er en ægtemand og far og han har disse roller om han så er på den anden side af kloden. hvad hvis der skete noget med dig eller ungerne ? 

Anmeld

25. juli 2014

HKMK86

Sådan ville min mand aldrig opføre sig.... Han elsker mig (og vores søn) og interesserer os for os - også selvom han laver noget andet.... Han skriver altid for lige at tjekke op på os, når han er nogle steder - eller når vi er...

Jeg ville bestemt ikke finde mig i den opførsel fra min mand, som  du beskriver... Jeg ved godt forhold er forskellige, men syns altså ikk det lyder helt godt med din mand... 

Det ikk fordi han ser en anden derovre vel?

Anmeld

25. juli 2014

Alexander&Lærke

Kan godt forstå at du bliver såret over sådan en besked, i sær hvis det sker ofte at han tager afsted og bare vil glemme jer for en stund. 

Måske har han bare formuleret sig forkert, håber jeg da ellers er han en klaphat når det såre dig. Han buret også lytte til dit ønske om at du får en besked i ny og nær når han er afsted, han har jo et ansvar som han lade dig tage mens han er afsted... Børnene de kan jo ikke passe sig selv, hvis du ikke tog over.

men vil så sige at jeg godt kan forstå hans ønske, min sensitivitet gør også at jeg har brugt for en dage et par dage bare helt for mig selv, uden manden hjemme og børnene. Men når dagen er omme kan jeg godt klare at være sammen med dem igen.  Tager aldrig ud og sover, altså ikke uden min mand og hvor børnene bliver passet hos bedsteforældre. 

Syntes det lyder mærkeligt at han også vil væk fra dig. Det forstår jeg ikke helt... Ikke når det sker tit

Anmeld

25. juli 2014

lineog4

HKMK86 skriver:

Sådan ville min mand aldrig opføre sig.... Han elsker mig (og vores søn) og interesserer os for os - også selvom han laver noget andet.... Han skriver altid for lige at tjekke op på os, når han er nogle steder - eller når vi er...

Jeg ville bestemt ikke finde mig i den opførsel fra min mand, som  du beskriver... Jeg ved godt forhold er forskellige, men syns altså ikk det lyder helt godt med din mand... 

Det ikk fordi han ser en anden derovre vel?

Vi både elsker og har interesse -men måske fordi vores forhold startede før mobilen, men har ikke det behov for kontakt.  

Min mand er ikke forpligtet til at høre til os hvis han tager en aften væk.  Han var jo lige sammen med os og er det nødvendigt ringer jeg jo til ham. Ved og håber da han nyder tiden så meget så han " glemmer" vi nok snart går i seng.

Kan godt se vi er de underlige her ;-) men jeg ville nødig have for mange forpligtelser når jeg endelig er ude uden mand og børn

Anmeld

25. juli 2014

Marts<3

Min kæreste er også meget stille når han er ude...
Men engang vågnede jeg kl 04.30 og han var ikke kommet hjem. Halvt i søvne tænkte jeg, af nogle sigøjner havde kastede ham i havnen. Fordi han er normalt altid tidligt hjemme! Så blev rigtig bange.

Jeg forklarede ham hvor bange jeg blev, og vi aftalte at han skriver når han er på vej hjem, eller om det er sent.

Jeg tror jeres problem bunder i noget helt andet. Hvis han har behov for at være væk fra Jer på sådan en dramatisk måde, så er noget jo galt. Jeg tager ofte på weekend hos mine forældre. Men vi Facetimer godmorgen og godnat. Og sms'er i løbet af dagen. Min kæreste ville ikke kunne undvær kontakten til vores søn. Han er stadig interesseret i at høre hvordan har sovet, leget og hvem han er sammen med.

Spørger ham, om han er ulykkelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.