Er min mand mærkelig. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

klmf

Sådan er jeg også Når jeg er ude med tøserne og give den gas eller hygge, så glemmer jeg fuldstændig alt om de der 'pligtbeskeder'. Jeg tjekker min telefon, for han skriver selvfølgelig hvis der er noget galt - men hvis ikke jeg hører noget, går jeg ud fra at alt er som det skal være. Dog hvis vi er i byen, som på værtshus eller lignende, plejer jeg at skrive når jeg er hjemme i seng, så han ved det. Hvis vi 'bare' sidder ved en af tøserne og snakker, så skriver jeg ikke altid. Så jeg synes ikke din mand er mærkelig, men han har måske en ikke så heldig måde at formulere det på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kunne min kæreste aldrig finde på. Og han ville absolut ikke kunne være væk en weekend uden at vide at vi har det godt. 

Anmeld

25. juli 2014

lineog4

Nu har min mand vist ikke været ude og overnatte i lang tid, men er han ude til en god dag/aften med venner så hører jeg da heller ikke fra ham og jeg lader også ham være i fred eller hvad man kan sige.

Jeg har så aldrig spurgt om hvorfor han ikke ringer/skriver for det første fordi jeg vel egentlig er ligeglad men også fordi hvad hvis jeg ikke kan lide svaret.  Man skal huske når man spørger kan man få et svar som man ikke bryder sig om - og jeg ville hade hvis min mand svarede som din og være tæt på skilsmisse ;-)

Er jeg selv ude hører han nu heller ikke fra mig og jeg nyder faktisk at "glemme" familien, ikke tænke over jeg skal nå at sige godnat osv. Fralægge mig alt ansvaret fordi jeg ved min mand klarer den...  og jeg ville også kunne sige det, så er næsten lige så mærkelig som din mand ;-)

Anmeld

25. juli 2014

Chris86

Kan da sagtens forstå, hvis man liiiige havde brug for en fridag..
Og havde min kæreste tøffet afsted for en overnatning eller to, ville jeg ikke forvente et ton af beskeder. MEN en "jeg er landet, kan i hygge er derhjemme, skrives lidt senere/i aften", havde været på sin plads..
Var blevet æderspændt rasende og alt mulig, hvis min kæreste "lukkede af" på den måde der...

Anmeld

25. juli 2014

lineog4 skriver:

Nu har min mand vist ikke været ude og overnatte i lang tid, men er han ude til en god dag/aften med venner så hører jeg da heller ikke fra ham og jeg lader også ham være i fred eller hvad man kan sige.

Jeg har så aldrig spurgt om hvorfor han ikke ringer/skriver for det første fordi jeg vel egentlig er ligeglad men også fordi hvad hvis jeg ikke kan lide svaret.  Man skal huske når man spørger kan man få et svar som man ikke bryder sig om - og jeg ville hade hvis min mand svarede som din og være tæt på skilsmisse ;-)

Er jeg selv ude hører han nu heller ikke fra mig og jeg nyder faktisk at "glemme" familien, ikke tænke over jeg skal nå at sige godnat osv. Fralægge mig alt ansvaret fordi jeg ved min mand klarer den...  og jeg ville også kunne sige det, så er næsten lige så mærkelig som din mand ;-)

Jeg synes nu der er stor forskel på at være ude en aften og en hel weekend uden kontakt. 

Anmeld

25. juli 2014

lineog4

mor:) skriver:

Jeg synes nu der er stor forskel på at være ude en aften og en hel weekend uden kontakt. 

Jeg læser det ikke som en weekend men som en overnatning alla afgang fredag efter arbejde og hjem lørdag.  Det har jeg da også gjort hvis festen var langt væk og ville da heller ikke der kontakte. Har også været på lejrskole 5 dage og skrev ikke hver dag, havde jeg ikke tid til. 

Det kommer jo nok an på hvem man er - jeg ville slet ikke overveje at min mand forventede: jeg er kommet godt frem, godnat, godmorgen og nu kører jeg. 

Og jeg nyder virkelig de få øjeblikke hvor jeg fx en helt dag må " glemme" familien

Anmeld

25. juli 2014

Kay

Fair nok at han har brug for et pusterum... med ærligt, jeg forventer som det mindste en Godnat og Godmorgen besked og en besked om hvornår han forventer at komme hjem...

Helt seriøst så syntes jeg du skulle prøve at gøre det samme... sige den der fredag tager jeg hjem til ...... og overnatter, og så tage afsted uden anden besked og så se hvor længe der går før gang sender et MayDay

Det havde jeg gjort og hvis han siger noget om at du ikke skal tage afsted, så giv samme "begrundelse" han giver dig

Anmeld

25. juli 2014

lineog4 skriver:

Jeg læser det ikke som en weekend men som en overnatning alla afgang fredag efter arbejde og hjem lørdag.  Det har jeg da også gjort hvis festen var langt væk og ville da heller ikke der kontakte. Har også været på lejrskole 5 dage og skrev ikke hver dag, havde jeg ikke tid til. 

Det kommer jo nok an på hvem man er - jeg ville slet ikke overveje at min mand forventede: jeg er kommet godt frem, godnat, godmorgen og nu kører jeg. 

Og jeg nyder virkelig de få øjeblikke hvor jeg fx en helt dag må " glemme" familien

Min fejl - kan se der kun er tale om en overnatning. Men begrundelsen er i min optik stadig røvet

Anmeld

25. juli 2014

lineog4

mor:) skriver:

Min fejl - kan se der kun er tale om en overnatning. Men begrundelsen er i min optik stadig røvet

Absolut og derfor jeg aldrig ville spørge for så kan man få et dumt svar - kan jo være manden har dårlige talegaver,  for havde han sagt: det tænker jeg slet ikke på og nyder at give slip og ikke tænke over hvornår I går i seng og står op. Så ville alle nok sige: ej det skal man da også have lov til. 

Vi har en aftale her hjemme om vi kun kontakter den anden når han/hun er ude hvis det er vigtigt ellers giver vi hinanden rum til ar "glemme" - har så dog nu en 11 årig med egen mobil som skriver så nu skal jeg pludselig midt i festen finde de sjove smiley frem, men min mand giver mig fri

Anmeld

25. juli 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger

Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter

Vi har to småbørn sammen

Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

:/ det sårede mig lidt

Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan

Har han en anden familie? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.