Er min mand mærkelig. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

Oliviars

Anonym skriver:

Hej piger

Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter

Vi har to småbørn sammen

Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

:/ det sårede mig lidt

Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan

Jeg ville gøre det samme som ham. Tage på en tøse weekend uden børn og ikke sige hvor eller hvornår jeg kommer hjem igen. Nogle gange forstår mænd det kun hvis det bliver serveret til dem på samme måde :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Barbamama

Er det ikke ok han gerne vil være lidt sammen med gutterne? Også uden at ringe og sige godnat?
Det ville jeg godt kunne unde min mand. Han har faktisk prøvet at ringe til mig mens han var ude med gutterne, hvor jeg bad ham om at gå hen og være sammen med dem igen og ikke være "kæreste-kedelig"

Anmeld

29. juli 2014

AnnaB.

Synes det er helt ok, at han har lyst til at lave noget helt andet en gang i mellem - sådan har jeg det da også selv. Det har intet at gøre med om jeg elsker min kæreste og vores dreng, men handler bare om, at jeg er så meget andet end "bare" nogens mor og nogens kæreste

Meeen, selvom jeg aldrig har været typen, der har behov for at høre fra min kæreste konstant eller selv synes, det er relevant at berette om min gøren og laden hele tiden, så ville jeg klart forvente en sms, der lige sagde, at han var godt fremme og en igen, når han vidste hvornår han ville være retur. Og det ville så også være rigeligt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.