Anonym skriver:
Hej piger
Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter
Vi har to småbørn sammen
Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked
Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.
:/ det sårede mig lidt
Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan
Hvis vi nu ser bort fra din mands svar, så tror jeg mange mænd er sådan. Hvert fald i starten ... De har ikke et behov for at høres ved hele tiden når de er afsted med vennerne, og mangler derfor en indsigt i at deres partner kan have det behov. Efterhånden finder de ud af at deres ture afsted fra reden fungerer meget bedre hvis der er jævnlig kontakt, og på et eller andet tidspunkt begynder de selv at sætte pris på det.
Når det er sagt, så handler dette fænomen IKKE om "at ville væk og ikke have lyst til kontakt" som din mand formulerer det, så her vil jeg sige at det "mærkelige" sætter ind ...
Er din mand generelt god til at sætte ord på sine følelser? For jeg tænker måske at han har fået formuleret sig helt forkert, og det slet ikke er ment sådan som du/vi hører det ...
Anmeld