Er min mand mærkelig. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

CaWi

Anonym skriver:

Han siger vi sammen 24/7 så derfor

Jamen sådan er det mere eller mindre at have en familie!

Undskyld mig, men han er simpelthen et kæmpe fjols!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

M (:

Anonym skriver:

Hej piger

Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter

Vi har to småbørn sammen

Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

:/ det sårede mig lidt

Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan

Sådan er min mand ikke :/ 

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

Anonym skriver:

Han siger vi sammen 24/7 så derfor

Hvor gammel er han? Lyder til du har fået barn med en dreng og absolut ikke en mand.

Anmeld

25. juli 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

Hvis vi nu ser bort fra din mands svar, så tror jeg mange mænd er sådan. Hvert fald i starten ... De har ikke et behov for at høres ved hele tiden når de er afsted med vennerne, og mangler derfor en indsigt i at deres partner kan have det behov. Efterhånden finder de ud af at deres ture afsted fra reden fungerer meget bedre hvis der er jævnlig kontakt, og på et eller andet tidspunkt begynder de selv at sætte pris på det.

Når det er sagt, så handler dette fænomen IKKE om "at ville væk og ikke have lyst til kontakt" som din mand formulerer det, så her vil jeg sige at det "mærkelige" sætter ind ...

Er din mand generelt god til at sætte ord på sine følelser? For jeg tænker måske at han har fået formuleret sig helt forkert, og det slet ikke er ment sådan som du/vi hører det ...

Anmeld

25. juli 2014

stjernehimmel

Min gemmal tager somme tider over og besøger kammerater og overnatter...

han har lige været på herre tur, og der hørte jeg ikke fra ham....

jeg har det fint med at han ikke skriver eller ringer... det gør han så som oftes for at skrive han er kommet godt frem... og jeg skriver ikke til ham, da han er med gutterne for en gangs skyld og det er helt fint for mig...

MEN der hvor din mand er EN RØV, er begrundelsen... det er fanme ikke ok....

Anmeld

25. juli 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Nej, din mand er ikke mærkelig, han er bare en klaphat

Det er ikke normalt at cutte sin familie af fordi han skal være sammen med vennerne, BASTA

Monica

Anmeld

25. juli 2014

Trekløver(:

Din mand er mærkelig ja! Og utrolig respektløs overfor dig og jeres barn. Den udmelding han kommer med er simpelthen så grov.

Man kan godt lige sende en besked om at man er kommet godt frem, og det er da også normalt at man lige skriver hvornår man kommer hjem igen. Og det med at i er sammen 24/7, ja i er en FAMILIE. Så er man for det meste sammen.. Det vidste han vel det indebar da i valgte at blive forældre.

Det er ikke i orden overfor dig, og ville nok grave dybere i den kommentar han gav dig.

Anmeld

25. juli 2014

anonym37

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Han er da noget af det største fjols som kan gå på 2 ben, jeg var blevet tosset, men os for at min mand er den bedste, han spørger altid om det er ok det han nu skal og ringer altid, syntes din mand er led og strid ved dig 

Anmeld

25. juli 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Hmm normalt tror jeg ikke det er...
Men tror mange mændt skriver de der beskeder af pligt, fordi de ved deres kærester Jan lide det, men det er jo også en god grund..

Det er nok fordi han kobler helt fra.. er det ofte? Får du også lov til at koble helt af på samme måde?

Anmeld

25. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Nej det er fa***me ikke normalt!! Sikken en klovn. Kender dig ikke, men intet menneske har fortjent en sådan behandling fra sin partner.

kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.