Er min mand mærkelig. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvordan ?

Siden han ikke vil kontaktes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Årh piger jeg bliver så ulykkelig når andre ka se hvordan jeg har det :/

Sommetider føles det som om han vil væk fra os og ha pusterum.

Om natten når vores yngste vågnede og græd , istedet for at hjælpe mig kom han med kommentaren: årh hvorfor græder hub så meget , giv hende mælk

Der er tit hvor han tager hjem til sine forældre fordi de bor tæt på os , bar for komme væk fra os

Når jeg bringer alt det her op , bliver han vred og siger jeg er altid negativ og jeg er nok bar træt af det hele :/

Jeg vil hører hvad han overhovedet vil med det her forhold

Anmeld

26. juli 2014

lille-fisen

Nu har jeg ikke læst hele tråden men kunne det ikke tænkes at han 'bare' har formuleret sig helt vildt dårligt? Nu afhænger det jo så også af hvor ofte han mener han skal have en 'pause'. 

Hos os er det helt i orden at overnatte hos kammerater efter en festlig aften. Det er også ok ikke at sidde og skrive SMS hele tiden til den der er hjemme. Som regel skrives vi lige ved dagen derpå eller ringer for at høre hvornår han eller jeg er hjemme. Men igen i praksis er det så heller ikke noget der sker vildt ofte Max engang hver måned/hver anden måned. Men altså man har jo altid et ansvar for sine børn - også når man er ude og fulde sig - og også selvom de er hjemme hos den anden part. Synes måske det er lidt underligt han ikke lige hører om det er gået godt med ungerne osv. Tja... I må jo finde en løsning der kan passe for jer begge. 

Anmeld

26. juli 2014

FruK

Anonym skriver:

Om natten når vores yngste vågnede og græd , istedet for at hjælpe mig kom han med kommentaren: årh hvorfor græder hub så meget , giv hende mælk

Der er tit hvor han tager hjem til sine forældre fordi de bor tæt på os , bar for komme væk fra os

Når jeg bringer alt det her op , bliver han vred og siger jeg er altid negativ og jeg er nok bar træt af det hele :/

Det lyder ærligt talt ikke som om I har det særlig godt sammen...?! 

Det er en svær beslutning at tage, især når man har børn... men du skal ikke spilde dit liv på at være i noget, hvor du ikke har det godt. 

Kan I snakke om det og få lavet om på tingene - ellers ville I måske have det bedre hver for sig? Børn fortjener også at have glade forældre. 

Hvis han behandler dig skidt, og du finder dig i det, lærer du også dit barn, at det er ok.

Anmeld

26. juli 2014

Snevejr84

Nej det er ikke normalt. Sådan ville min kæreste aldrig være. Men nu sover ham heller aldrig ude. Kender du dem han sover med?

Anmeld

26. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Kan han være stresset eller have en depression? Han lyder som en mand med meget lidt overskud. Det kan være I vil have godt af parterapi eller han skulle måske starte med at tale med en om hvad der trykker ham? 

Anmeld

29. juli 2014

Uventetmor

Han er en idiot og sådan er mænd altså normalt ikke medmindre de har en affære eller ikke gider deres familie/kæreste - jeg havde drønet ham ud! 

Det er synd for dig at han skyder skylden mod dig som om det er dig der er belastende eller for krævende - han lyder som en klassisk psykopat - blottet for empati og omtanke/omsorg for sine medmennesker og som skyder skyldende for hans hensynsløse opførsel over på alle andre - i'm so sorry :0(

held og lykke...

Anmeld

29. juli 2014

Pia Lund Madsen

Jeg synes det lyser vildt underligt, at han bare spidser dig af med en LORTE forklaring, og saa er diskussionen lukket. Der maa være en mangel paa respekt fra hans side, og han lyder som en dreng, der ikke har det saa godt.. Mand kan man i hvertfald ikke kalde ham.

Jeg ville nok granske lidt i dig selv, og mærke efter hvad han egentlig giver dig.. Og om det er noget du vil acceptere. For hvis det 'kun' er paa det punkt han er mærkelig og i ellers har det rigtig godt, saa er det maaske bare en kamel du skal sluge.. Det er dog temmelig uforskammet og groft..

Anmeld

29. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977

Når min mand eller jeg er ude har vi meget sjælden kontakt. Jeg gider ikke skrive eller ringe til ham når jeg overnattet ude, for jeg har bare ikke det behov. Hvis jeg ringer hjem er det på vores søns telefon, for det er ham jeg vil snakke med. 

Så synes ikke din mand er mærkelig - bare ikke så god til at formulere sig hensigtsmæssigt. 

Anmeld

29. juli 2014

Mettevp

Jeg vil sige det ikke er okay, at du ikke høre fra ham når han er afsted.

Jeg sagde til min mand i starten at han måtte gå i byen alt det han ville, men min eneste krav var at han sendte ihvertfald en sms, hvornår er ligemeget, det er bare så jeg vidste at han var okay, og jeg ikke skulle være bekymret, og den aftale går bare så super godt, og det ender med at han altid skriver mere end en......

måske I også kunne finde en løsning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.