Er min mand mærkelig. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

PST

Anonym skriver:

Hej piger

Engang imellem tager han over til en anden by hvor hans venner er og overnatter

Vi har to småbørn sammen

Når han tager afsted standser han alt kontakt til mig
Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

:/ det sårede mig lidt

Men ifølge ham er det meget normalt svar . Og at alle mænd er sådan

Det er en fuldstændig uacceptabel måde ! Bliver helt forarget over ham !! Det skal du ikke finde dig i ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Jeg får ik besked om hvornår han er kommet derover eller om alt går fint herhjemme eller om hvor om hvornår han kører hjem igen næste dag. Ingen godnat eller godmorgen besked

Når jeg spørger ham hvorfor , svar han: fordi jeg vil væk fra jer derfor har jeg ik lyst til at kontakte jer.

Ja så..hvis det var normalt, så tror jeg skilsmisseprocenten var mere end dobbelt så høj.
Jeg kender ingen mænd, der opfører sig sådan.

Men...aflever du ungerne til ham..og gør det samme og fortæl intet om hvad du skal..bare sig at du ønsker at komme væk fra ham, og at det da er helt normalt.

Mon så ikke han kan blive kureret 

Og ellers..så er han velkommen til at snakke med nogle af mine mandlige venner..kan være det kan fortælle ham noget andet

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juli 2014

FruK

Sådan er alle mænd bestemt ikke!!

Min mand kommer fra en anden by, og derfor er det tit der, han går i byen med sine kammerater.

Han skriver masser af beskeder, svarer også indenfor rimelig kort tid, når jeg  skriver, og vi skriver altid godnat når vi er landet i sengen og godmorgen når vi vågner. 

Så meget kan man måske ikke kræve, men at man er kommet godt frem, godt hjem i seng osv synes jeg godt at man kan. 

Anmeld

25. juli 2014

FruK

SussieThyssen skriver:

Ja så..hvis det var normalt, så tror jeg skilsmisseprocenten var mere end dobbelt så høj.
Jeg kender ingen mænd, der opfører sig sådan.

Men...aflever du ungerne til ham..og gør det samme og fortæl intet om hvad du skal..bare sig at du ønsker at komme væk fra ham, og at det da er helt normalt.

Mon så ikke han kan blive kureret 

Og ellers..så er han velkommen til at snakke med nogle af mine mandlige venner..kan være det kan fortælle ham noget andet

Kærligst
Sussie

Præcis!!

Anmeld

25. juli 2014

KBHerMor

Det lyder som om der er en grundlæggende mangel på respekt i hans reaktion.

Jeg kom for 4 år siden fra et forhold hvor han kunne finde på lignende ting, og det viste sig at jeg havde grund til bekymring.

Jeg fandt mig i for meget for længe, og jo mere snor han fik desto værre blev det.

Nu er jeg i et kærligt, respektfuldt forhold hvor vi venter et ønskebarn. Forskellen er enorm!

Det er helt okay at lave ting hver for sig men slet ikke at ønske kontakt er suspekt og - ærlig talt - røv egoistisk på den negative måde.

Jeg er væk med mine venner engang imellem, hvilket vi begge nyder. 

Det er ikke fordi vi er i kontakt med hinanden hele tiden men godnat/ godmorgen/ hvordan går det/ en kærlig tanke er der.

Helt spontant.

I skal vist have en alvorlig snak om jeres forventninger til forholdet.

Held og lykke!

Anmeld

25. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har to småbørn sammen

Og så tænker jeg "Hvad er årsagen til, at han vil væk fra jer"? 

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Har han en anden familie? 

Hvordan ?

Anmeld

25. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

Absolut og derfor jeg aldrig ville spørge for så kan man få et dumt svar - kan jo være manden har dårlige talegaver,  for havde han sagt: det tænker jeg slet ikke på og nyder at give slip og ikke tænke over hvornår I går i seng og står op. Så ville alle nok sige: ej det skal man da også have lov til. 

Vi har en aftale her hjemme om vi kun kontakter den anden når han/hun er ude hvis det er vigtigt ellers giver vi hinanden rum til ar "glemme" - har så dog nu en 11 årig med egen mobil som skriver så nu skal jeg pludselig midt i festen finde de sjove smiley frem, men min mand giver mig fri

Men det er en aftale I har. Jeg ville nu heller ikke lade være med at spørge af frygt for negativ svar - det er da netop vigtigt at hun får en forståelse for hvorfor han ikke skriver så hun måske kan give ham det plads. 

Til ts: kan det være det forholder sig som line4 skriver og det bare er dumt formuleret? 

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Han mener at alle mænd er sådan og hvis de ikke er så skal han i hvertfald ikke samlingen med dem , jeg Mp leve med den han er

Han er en dejlig mand som gør mange ting for mig og er forstående

Men han har bar så meget behov for at komme væk engang imellem og glemme os :/

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men det er en aftale I har. Jeg ville nu heller ikke lade være med at spørge af frygt for negativ svar - det er da netop vigtigt at hun får en forståelse for hvorfor han ikke skriver så hun måske kan give ham det plads. 

Til ts: kan det være det forholder sig som line4 skriver og det bare er dumt formuleret? 

Ja han er den værste til at formulere sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.