Bør de afviste irakere blive i Danmark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2009

sarahb

Tjuhl skriver:

ja.

vi fører krig i deres land og kan alligevel ikke udvise nok medmenneskelighed til at give dem asyl. jeg tror desværre der er rigtig rigtig mange der ikke har sat sig ind i denne specielle sag eller ikke forstår hvad er asyl er. det er træls, at der er mange mennesker der har en holdning om ting, de i virkeligheden ikke ved ret meget om. men den regering vi har idag er et udtryk for uvidenhed fra den danske befolkning, så helt overrasket blir jeg trods alt ikke. men helt klart trist og skamfuld!

Enig, enig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Honningblomst

sarahb skriver:

helt sikkert blive, der er ingen her der ved hvordan tistanden er der nede..
Der er mange hvor deres liv står på spil hvis de rejser derned. Og så deres stakkels børn de har gået i skole her og haft et turbulent liv, vi kan tilbyde dem og deres børn stabilitet i stedet for de skal ned til maskin geværer og bomber.. De taler allerede dansk og ønsker sig et liv her... Så jeg byder dem velkommen med åbne arme.

Vi kunne sende rockerne og banderne til irak og beholde irakkerne her.. Deal!!

Hæhæ...ja og mange af dem har jo en kamelpukkel foran så de kan vel sendes ud i noget ørkenkrig og tærer lidt på fedtpuklen...synes sgu egentlig det var en fremragende idé...men tviler på at nogen gider modtage dem-griner

Anmeld

15. august 2009

lonemus

Lad os høre din holdning, Eva

Anmeld

15. august 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Lad os høre din holdning, Eva

Jeg er neutral i denne debat...men har da en mening om rockerne-griner

Anmeld

15. august 2009

Honningblomst

Eva skriver:

Jeg er neutral i denne debat...men har da en mening om rockerne-griner

Nej, jeg mener faktisk ikke det på nogen måde er menneskeligt at lade mennesker bo i et land i så mange år og så sende dem hjem til et land som Irak...børnene har ikke oplevet andet end danmark, nogen er måske født her...de er så danske som du og jeg.

Så alle asylansøgere i fremtiden skal hurtigt vurderes og så hjem med det samme hvis det er det der vurderes...

De her mennesker skal da blive i Danmark..ja, der er love, men så må man jo lave dem om eller gøre en undtagelse...jeg kan simpelthen ikke se at man kan forsvare at sende dem hjem til et land i krig...og sørme om det ikke er et land vi er i krig med...stakkels mennesker
Og så giver jeg ikke noget som helst for EB og andre sentationsavisers artikler om at "de tager jo på ferie dernede..." og dem der bare læser disse overskrifter og æder dem rådt....hmm....

Så ja, de her skal blive...det mener jeg....udfra hvad jeg synes der er menneskeligt rigtigt og det mener jeg faktisk skal hæves over loven i det her tilflæde..

Knus Eva..

Anmeld

15. august 2009

mama09

Eva skriver:

Nej, jeg mener faktisk ikke det på nogen måde er menneskeligt at lade mennesker bo i et land i så mange år og så sende dem hjem til et land som Irak...børnene har ikke oplevet andet end danmark, nogen er måske født her...de er så danske som du og jeg.

Så alle asylansøgere i fremtiden skal hurtigt vurderes og så hjem med det samme hvis det er det der vurderes...

De her mennesker skal da blive i Danmark..ja, der er love, men så må man jo lave dem om eller gøre en undtagelse...jeg kan simpelthen ikke se at man kan forsvare at sende dem hjem til et land i krig...og sørme om det ikke er et land vi er i krig med...stakkels mennesker
Og så giver jeg ikke noget som helst for EB og andre sentationsavisers artikler om at "de tager jo på ferie dernede..." og dem der bare læser disse overskrifter og æder dem rådt....hmm....

Så ja, de her skal blive...det mener jeg....udfra hvad jeg synes der er menneskeligt rigtigt og det mener jeg faktisk skal hæves over loven i det her tilflæde..

Knus Eva..

enig - godt skrevet!

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

sarahb skriver:

helt sikkert blive, der er ingen her der ved hvordan tistanden er der nede..
Der er mange hvor deres liv står på spil hvis de rejser derned. Og så deres stakkels børn de har gået i skole her og haft et turbulent liv, vi kan tilbyde dem og deres børn stabilitet i stedet for de skal ned til maskin geværer og bomber.. De taler allerede dansk og ønsker sig et liv her... Så jeg byder dem velkommen med åbne arme.

Vi kunne sende rockerne og banderne til irak og beholde irakkerne her.. Deal!!

Anmeld

15. august 2009

Tynen

Eftersom de er afviste asylansøgere skal de hjem - Om sagen er korrekt behandlet skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg mener de skal hjem, de har fået at vide de skal rejse hjem og at de ikke længere har tilladelse til at være her,

De har jo netop fået afvide at Irak IKKE vil modtage dem eller garantere for deres sikkerhed - derfor al opstandelsen. Selvfølgelig skal de blive. Jeg synes det er direkte umenneskeligt og fatter slet ikke at I kan være så enige om at sende dem hjem... Bevis lige at de IKKE frygter for deres liv, siger jeg! Den fæle lugt af folk der har deres på det tørre, ikke lever under præstestyre / Ayatollah og IKKE får selvmordsbomber i hovedet hver dag og helst ikke vil dele med dem der gør breder sig lidt herinde...  Føj for en stank...

Rosa - som ikke er ubetinget for at alle og enhver kan slå sig ned her, og som tror på systemet i Danmark indtil reglerne kommer før individet...

Anmeld

15. august 2009

sarahb

Eva skriver:

Knus Eva..

SÅ RIGTIGT...

Vi sørger for rockerne kommer på første fly... Bare som cargo gods ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.