mor:) skriver:
Så ville hun jo netop gøre det samme som manden - bruge sin søn som våben.
Til ts: jeg synes du skal holde dig til den aftale i har via statsforvaltningen og overtræder han den, må du tage kontakt til statsforvaltningen/fogedretten.
Lige et spørgsmål: hvis den her episode med at han tilbageholdte drengen ikke var sket. Ville du så have noget imod han kom på ferie med sin far?
Nej, hun ville sørge for at hendes søn ikke bliver mere ødelagt end han er i forvejen. Eller jo, men det er jo ikke første gang han har gjort det.
Hvis min ex nægtede at udlevere mit barn, og nægtede at jeg kunne snakke med mit barn, mens det var hos ham, ville jeg også nægte at udlevere mit barn, ind til at der var kommet klare regler og jeg var tryg ved det igen.
Hvad nu hvis han næste gang, forsvinder med drengen, for at straffe hende? Så hun ikke kan have sønnen? Så sidder hun tilbage med følelsen og tankerne; Hvorfor holdte jeg ham ikke hos mig? Hvorfor gav jeg ham til faren?
Selvfølgelig skal man ikke male fanden på væggen, men jeg ville helt sikkert ikke udlevere min søn til sin far i 12dage efter den måde han opførte sig denne her gang. Og jeg ville være monster nervøs.
Et barn der går så meget til bage i sin udvikling har det ikke godt, og det er det man skal se på, ikke om barnet bliver brugt som våben eller ej. For jeg synes ikke det moren gør, er det samme som faren gjorde.
Anmeld