Maja88 skriver:
Jeg kender ikke jeres historie..
Men prøv lige at vende den om..
Tænk hvis xander havde bopæl hos far og du bad om at få ferie med ham og far så sagde nej..
Hvordan ville du have det??
Jeg forsvarer ikke at han ikkr udleverede ham for det er ikke ok, me tit så er det lidt som om at fordi vi er moderen-så har vi automatisk ret til at styre slagets gang.. men hvad med far..det er også hans dna
Jeg kan mere end bare følge dig da jeg HAR stået i den situation med min datter, da var det hendes far der havde hende. Jeg krævede på intet tidspunkt 14 dages sammenhængende ferie da det var for meget for vores datter, havde min daværende eksmand (vi er sammen igen) sagt nej til ferie ville jeg have vidst at det ikke havde været for at straffe mig, men af hensyn til vores datter. Det er sket en enkelt gang da vores datter var ramt af skoldkopper og ikke havde lyst til at skulle hjem til mig, og det godtog jeg. Det var sgu da møg hårdt og et nederlag af den anden verden, men det var det bedste for vores datter og så måtte jeg sgu tilsidesætte mine behov!
Vil lige sige at jeg ikke er sur og jeg ikke angriber, det er bare for at få min pointe igennem.
Jeg mener ikke jeg har flere rettigheder end faderen har, men jo, når ikke der bliver taget hensyn til Xanders behov, så er jeg nødt til at gå ind og forsøge at styre slagets gang. For min søns skyld.
Det her er ikke noget jeg ikke har vendt med både min advokat og en jurist hos sf, men ville gerne høre jeres holdning om det
Anmeld