Når samværet går af l..t

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2014

Stéphanie

mor:) skriver:

Er glad for du ikke tager det personligt. Det er netop for at få en bedre forståelse. 

Men nej så tror jeg heller ikke sprogtilbagegangen har noget med jeres "skilsmisse" at gøre. 

Han lyder ret umoden 

Vil lige tilføje at jeg helt klart synes det er det mest rigtige at gøre: holde sig til aftalen og så kan han skyde sig selv i foden hvis han ikke overholder aftalen. 

Jeg håber han en dag bliver voksen og kan få et ordentligt samarbejde op at køre. 

Jeg ønsker dig al held og lykke 

Mange tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Stéphanie

Storms-Mor skriver:

Nåårh ja det kan jeg selvfølgelig godt se så

Men man havde nok Ikk lige regnet med sån en krig her

Nej bestemt ikke

Anmeld

7. juli 2014

Bshizzle

Stéphanie skriver:

Gør virkelig også hvad jeg kan for udelukkende at tilgodese Xanders behov, vil faktisk biiiib hans fars og mine behov et langt stykke, men er det ikke naturligt når man er forældre???

Jeg holder mig også kun til det der står på skrift. Jeg tør simpelthen ikke andet! Det er modbydeligt når man sidder med den der følelse af at ens barn bliver holdt som gidsel, man sover ikke, spiser ikke, laver ikke andet end at være bekymret og hyle konstant, og udelukkende fordi man er bange for hvordan ens barn har det!

Det eneste jeg ved er at han er meget overladt til sin farmor da far har sin sport og det er der ikke noget der skal komme i vejen for!!!

Puuuha det lyder bare alt andet end sjovt. Xanders far har forsøgt at fratage mig forældremyndigheden men fik at vide at det kunne han lige så godt glemme alt om med det samme vi trådte ind i amtet, nu forsøger han at få bopælen og vi venter pt afgørelse i retten, men tror ikke der sker ændringer. Der er ikke det store belæg for det.

Ej hvor er jeg glad for at det gik godt for dig/din søn, efter så lang tid giver det jo slet ikke mening at flytte et barn med mindre barnet lider under det!

Ringer også til amtet i morgen, og snakker med dem.

Jeg forsøger virkelig også alt hvad jeg kan for at skåne Xander for mine følelser om alt det her, får snakket og reageret når ungerne ikke er hjemme og kunne ikke finde på at sige noget ondt om hans far så længe Xander kan høre det, jeg oplevede det selv som barn og gud hvor gjorde det ondt!

Tak for rådende, det var en stor hjælp

Sjovt så meget vores X'er ligner hinanden! 

Min X har osse prøvet at få retten over ham, hvor de med det samme vi trådte ind i amtet at det kunne han godt glemme! 

Og nu søger han så Bopæl! 

Han efterlader desværre osse vores søn hos hans Farmor  Eller så spiller han på IPad hele dagen hos ham  

Heldigvis har vores søn det SÅ godt her hjemme og er godt med i skolen. 

Vi mangler intet 

Men Ja! Det er pisse træls man ikke kan enes som forældre, men svært når den ene ikke vil sammenarbejde til trods for faste aftaler og længere 'line' 

Jeg har været meget Large overfor min X og ladet ham se vores søn lige så meget han ville samt ladet ham bo nogle uger hos os (min kæreste og X snakkede fint sammen da) 

men NU dette! Beeeeeep 

Godt du holder dine følelser tæt..   Vores søn mærker heller ikke noget her hjemme men faktisk altid snakket pænt om X. 

Selv Tak  Du kan altid skrive hvis du vil 'læsse' af et sted 

Anmeld

8. juli 2014

Mamalou

Jeg ville holde mig til samværsplanen og henvise ham til at kontakte statsforvaltningen hvis han er utilfreds. Jeg ville være meget betænkelig ved at udlevere min søn til samvær, når faderen har sin egen dagsorden og gør som det passer ham.

Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.