Når samværet går af l..t

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2014

Stéphanie

Storms-Mor skriver:

Man kan jo virkelig høre at den far kun tænker på ham selv og ikke xander
Har han ny dame eller andre grunde til det han gør?

Så lader du som om at det r dig der har svigtet..

Vi mødre ska altså Ikk altid føje de mænd altså ..

Ja han har faktisk næsten lige fået en ny dame, men tror ikke det er derfor, han har nemlig alle dage tænkt på sig selv først, hvilket også var en af grundede til at jeg sagde stop. Kunne ikke leve med en der ikke kunne opfylde sin søns behov bare 10 minutter i døgnet...

Føler mig jo lidt som en røv ved at hænge hans far ud på trods af at jeg faktisk burde fortælle ham at det ikke altid er mor der fejler

Nej det skal vi bestemt ikke, tror bare mange af os har tendens til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Stéphanie

Jj1709 skriver:

Jeg havde slet ikke udleveret mit barn til sådan en.. Helt ærligt, bare det at han kan finde på at beholde ham, uden din sammentykke! Jeg havde i den grad kontaktet statsamtet og sagt jeg følte mig utryg ved at udlevere mit barn efter den omgang.. 

Jeg håber du finder en løsning som DU har det godt med.. 

Jamen i følge vores samværsresulotion skal jeg udlevere ham, men kun til weekend samvær, ikke feriesamvær. Og det kommer jeg altså heller ikke til. Jeg tør simpelthen ikke, og min utryghed smitter jo også af på min søn

Anmeld

7. juli 2014

Moar2011

Stéphanie skriver:

Ja han har faktisk næsten lige fået en ny dame, men tror ikke det er derfor, han har nemlig alle dage tænkt på sig selv først, hvilket også var en af grundede til at jeg sagde stop. Kunne ikke leve med en der ikke kunne opfylde sin søns behov bare 10 minutter i døgnet...

Føler mig jo lidt som en røv ved at hænge hans far ud på trods af at jeg faktisk burde fortælle ham at det ikke altid er mor der fejler

Nej det skal vi bestemt ikke, tror bare mange af os har tendens til det

R selv enlig mor til en dreng på tre, her har samarbejdet kørt godt - så kan Ikk 100 procent sætte mig ind i det.

Men synes bestemt Ikk det dig der burde være bussemanden, men isted sige til xander at du havde ringet, men far fik Ikk lige taget telefonen men han har været i dine tanker hele ferien evt

Ørhm det ondt han r så ego overfor xander

Anmeld

7. juli 2014

Jj1709

Stéphanie skriver:

Jamen i følge vores samværsresulotion skal jeg udlevere ham, men kun til weekend samvær, ikke feriesamvær. Og det kommer jeg altså heller ikke til. Jeg tør simpelthen ikke, og min utryghed smitter jo også af på min søn

Igen, jeg havde slet ikke udleveret ham.. og så havde jeg selv kontaktet statsamtet og fortalt at jeg ikke ville udlevere mit barn, og hvorfor.. Hans handlinger skal jo have en konsekvens, og du skriver det ikke er første gang han gør det.. Jeg havde forlangt at samværet blev overvåget hvis det var mig, så må han bevise at han kan finde ud af at opføre sig som den voksne han burde være.. 

Anmeld

7. juli 2014

Stéphanie

Rosa-Sofia skriver:

Nu er jeg ikke fraskilt eller har delebarn, men synes, at begge forældre (både mor og far) skal overholde aftalerne om samværet og nu hvor han har brudt dem ville jeg ikke, hvis jeg var dig have lyst til at udlevere barnet. Jeg ville ikke kunne lade være med at tænke, hvad bliver så det næste.

Det er lige præcis den tanke jeg sidder med, og ved gud hvor er den bare ubehagelig

Anmeld

7. juli 2014

Stéphanie

Storms-Mor skriver:

R selv enlig mor til en dreng på tre, her har samarbejdet kørt godt - så kan Ikk 100 procent sætte mig ind i det.

Men synes bestemt Ikk det dig der burde være bussemanden, men isted sige til xander at du havde ringet, men far fik Ikk lige taget telefonen men han har været i dine tanker hele ferien evt

Ørhm det ondt han r så ego overfor xander

Det har jeg forsøgt, men det er som om at det ikke rigtigt er noget han forstår. Det er virkelig sort/hvidt i hans verden. Enten er det mors, eller fars skyld..

Det er virkelig modbydeligt

Anmeld

7. juli 2014

Stéphanie

Jj1709 skriver:

Igen, jeg havde slet ikke udleveret ham.. og så havde jeg selv kontaktet statsamtet og fortalt at jeg ikke ville udlevere mit barn, og hvorfor.. Hans handlinger skal jo have en konsekvens, og du skriver det ikke er første gang han gør det.. Jeg havde forlangt at samværet blev overvåget hvis det var mig, så må han bevise at han kan finde ud af at opføre sig som den voksne han burde være.. 

Snakkede med sf i fredags, hvor hende derinde fortalte mig at jeg ikke må tilbageholde ham i de weekender hans skal være hos sin far da det ville sætte mig præcis i samme sted som faren. Hvis jeg derimod overholder resulotionen til punkt og prikke står jeg meget stærkere end ham, når der skal falde dom i vores bopælssag og i den videre planlægning ang samværet. Men da der intet står om ferie er der ikke rettigheder til mere, og hvis jeg tilbageholder ham og fogeden kommer ind over står far pludselig noget stærkere fremover. Så tror jeg holder mig til resulotionen, men har advokat, statsforvaltning som fogeden med ind over ved næste samvær. Overvåget samvær er faktisk ikke nødvendigt da far altid opholder sig sammen med farmor når Xander er hos ham.

Anmeld

7. juli 2014

Moar2011

Stéphanie skriver:

Det har jeg forsøgt, men det er som om at det ikke rigtigt er noget han forstår. Det er virkelig sort/hvidt i hans verden. Enten er det mors, eller fars skyld..

Det er virkelig modbydeligt

Puuh ha
Men jeg vil hvertfald Ikk udlevere ham til ferie .. Når han engang har tilbage holdt ham, ka han finde på det igen !

Anmeld

7. juli 2014

Stéphanie

Storms-Mor skriver:

Puuh ha
Men jeg vil hvertfald Ikk udlevere ham til ferie .. Når han engang har tilbage holdt ham, ka han finde på det igen !

Har lige skrevet til ham at der ikke bliver mere ferie, og han har også fået grunden, samt besked om at kontakte statsforvaltningen hvis han er uenig. Har endda skrevet det på en pæn og høflig men meget firkantet måde så der ikke er noget at være i tvivl om

Anmeld

7. juli 2014

Jj1709

Stéphanie skriver:

Snakkede med sf i fredags, hvor hende derinde fortalte mig at jeg ikke må tilbageholde ham i de weekender hans skal være hos sin far da det ville sætte mig præcis i samme sted som faren. Hvis jeg derimod overholder resulotionen til punkt og prikke står jeg meget stærkere end ham, når der skal falde dom i vores bopælssag og i den videre planlægning ang samværet. Men da der intet står om ferie er der ikke rettigheder til mere, og hvis jeg tilbageholder ham og fogeden kommer ind over står far pludselig noget stærkere fremover. Så tror jeg holder mig til resulotionen, men har advokat, statsforvaltning som fogeden med ind over ved næste samvær. Overvåget samvær er faktisk ikke nødvendigt da far altid opholder sig sammen med farmor når Xander er hos ham.

Men hvad så når han jo tilbageholder ham? De må da kunne sætte sig ind i din bekymring.. 

Men var det ikke en mulighed at kontakte farmor fremover, hvis han laver det nummer? Nu hvor han opholder sig med hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.