isabellasmor skriver:
Er udmærket klar over at få deler samme holdning. Jeg har aldrig oplevet at blive generet af et muslimsk bryllup eller en gade parade eller lign.
Ej Heller fest selvom vi bor op og ned af et festhus/festlokaler! Har endnu ikke oplevet at festende ikke har kunne tage hensyn
Hue eller ej, 1-2 eller 3 år på en skole bænk eller ej, så synes jeg det er en mærkelig måde at fejre sig selv på, især når det jo går ud over andre mennesker. Igen, en pædagog fra seminaret eller erhvervsuddannede eller bare 9. Klasserne der har gået i skole i 9-10 år uden at have noget og skulle have sagt, DE genere ikke andre mennesker med deres fejring....
Men nu snakker jeg jo altså ikke om dem som personer, så der er ingen der behøver tage det personligt
det er selve "traditionen" jeg kritisere, blot for at slå det fast 
Og helt ærligt, må man nu ikke længere oprette indlæg herinde blot fordi det var oppe og vende sidste år også??? Mærkelig kommentar .....
Jeg må indrømme, at jeg synes det er en smule småligt ikke at kunne glæde sig over andres fejring, det er en uge om året, og det er jo ikke konstant! Jeg bor ud til en stor vej, hvor stort set alle studenter kører forbi, og ja de larmer, dytter og er højrøstede, men de er jo hurtigt væk igen.
At de sprøjter med barberskum er bare slet ikke ok, det er jeg helt enig med dig i, det er langt ude!
Ja sidste år hvor jeg gik med vores lille datter i barnevognenen og hun lige var faldet i søvn, og de kom drønede forbi. Men så måtte jeg jo lade være med at gå en ture med hende, når hun skulle sove i den uge, eller forsøge at skærme hende bedst muligt!
Jeg synes det er lidt voldsomt at synes den tradition er så forfærdelig at den skulle afskaffes.
Du kan glæde dig over, at nu er det slut og der går et helt år før du bliver generet af det igen.