Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gud hvor et jeg træt af det altså. Jeg kan slet ikke se hvad det har med deres afsluttede udd at gøre, men er bare så træt af at det skal Være til sådan gene for os andre. Kl 11 i aftes holdt de lige herude foran så hunde og børn vågnede overalt i nabo laget! ! Sidste år blev jeg og min barnevogn sprøjtet til med en eller anden klam barberskum efterfulgt af vandpistoler der er da intet charmerende over den der "fejring" ... andre voksne mennesker fejrer deres afsluttede udd med en tur på restaurant med familie og venner eller lign. I mine øjne er det bare en dårlig undskyldning for at feste og te sig åndssvagt , selvom de jo gør det alligevel hver weekend .......... og nej det er ikke fordi jeg ikke kan unde dem deres s*ide hue, men lad vær med og lade det gå ud over os andre..........
Puha måtte bare ud med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellasmor skriver: Gud hvor et jeg træt af det altså. Jeg kan slet ikke se hvad det har med deres afsluttede udd at gøre, men er bare så træt af at det skal Være til sådan gene for os andre. Kl 11 i aftes holdt de lige herude foran så hunde og børn vågnede overalt i nabo laget! ! Sidste år blev jeg og min barnevogn sprøjtet til med en eller anden klam barberskum efterfulgt af vandpistoler der er da intet charmerende over den der "fejring" ... andre voksne mennesker fejrer deres afsluttede udd med en tur på restaurant med familie og venner eller lign. I mine øjne er det bare en dårlig undskyldning for at feste og te sig åndssvagt , selvom de jo gør det alligevel hver weekend .......... og nej det er ikke fordi jeg ikke kan unde dem deres s*ide hue, men lad vær med og lade det gå ud over os andre.......... Puha måtte bare ud med det
Jeg kan godt unde dem det.
Det er en gang om året
Men ja det er da træls hvis det er generende for dig.
Jeg synes sgu det er fint det er en gang om året. I min verden er det ikke mere irriterende end Når muslimer bliver gift og der er dyttekonkurrence på en søndag kl 24:00.. Men jeg ved det er en festlig og gladelig begivenhed, og derfor generer det mig ikke. Det handler jo om at kunne være glad på andres vegne
esioul skriver: Jeg kan godt unde dem det. Det er en gang om året Men ja det er da træls hvis det er generende for dig.
Det er meget træls. Det er nok også bare fordi jeg ikke kan se ideen i den form for fejring, jeg kan ikke se hvad det har med fejring af en udd at gøre. Men jeg kan godt se at det jo bare er sådan for sådan er unge mennesker bare idag (siger jeg som om jeg selv er meget ældre) men altså, en af naboerne havde veer og skulle få sig noget søvn inden fødslen , det fik hun så ikke..... synes altså det er for galt
VenterVanessa skriver: Jeg bor også lige ud til vejen hvor de kører og dytter og jeg ved ikke hvad, og det er RØV irriterende. Men de er unge, og de har kun denne oplevelse den ene gang, lad dem dog have det sjovt :-)
Jeg bor også lige ud til vejen hvor de kører og dytter og jeg ved ikke hvad, og det er RØV irriterende. Men de er unge, og de har kun denne oplevelse den ene gang, lad dem dog have det sjovt :-)
Ja jeg ved godt at ungdommen bare er skruet sådan sammen, det er sq nok bare det der irriterer mig sammen med... kan slet ikke forstå behovet altså
isabellasmor skriver: Det er meget træls. Det er nok også bare fordi jeg ikke kan se ideen i den form for fejring, jeg kan ikke se hvad det har med fejring af en udd at gøre. Men jeg kan godt se at det jo bare er sådan for sådan er unge mennesker bare idag (siger jeg som om jeg selv er meget ældre) men altså, en af naboerne havde veer og skulle få sig noget søvn inden fødslen , det fik hun så ikke..... synes altså det er for galt
Man kan jo ikke tage hensyn til alle her i verden. Helt ærligt, så er det kun ganske få dage om året der er studenterkørsel, det burde man godt kunne overleve.
Ja, de larmer og er glade, men de er allerhøjst samme sted i 20 minutter og kører så videre til næste sted. Så det er jo heller ikke for evigt de kører rundt.
isabellasmor skriver: Ja jeg ved godt at ungdommen bare er skruet sådan sammen, det er sq nok bare det der irriterer mig sammen med... kan slet ikke forstå behovet altså
Er du selv student?
SanJose skriver: Man kan jo ikke tage hensyn til alle her i verden. Helt ærligt, så er det kun ganske få dage om året der er studenterkørsel, det burde man godt kunne overleve. Ja, de larmer og er glade, men de er allerhøjst samme sted i 20 minutter og kører så videre til næste sted. Så det er jo heller ikke for evigt de kører rundt.
Ja man kan ikke tage hensyn til alle, men at man bevidst heller ikke gør det, synes jeg siger en del.... jeg forstår det simpelthen bare ikke, og kommer heller ikke til det. Og nej jeg er ikke student men det ville nu heller ikke ha ændret min holdning hvis jeg var
Bedste uge i mit liv da jeg fik den røde hue på for godt 3-4 år siden Og alle er så glade og vinker og ens forældre glæder sig til at man kommer forbi - her er det i hestevogn der bliver kørt i ;-) Man er vel fra jylland. Den 'form for fejring' er da bare en flok unge mennesker som nyder de er færdige efter 3 års pres! Synes det er skønt, og da man var student var det fantastisk at folk smilede og grinede når man kom slingrende med huen på skrå og en flaske, fordi de vidste det var fordi man nu endelig kunne tage sig nogle friheder. Jeg synes det er en dejlig tradition og de kom også forbi her og jeg synes faktisk bare at det er livsbekræftende at høre dem huje og larme og have det sjovt inden nogle skal på uni, andre arbejde eller rejse osv.!Man tager jo også afsked med sin klasse og derfor giver man den ordenligt gas en sidste gang. Og jo jeg tror måske det ville ændre din opfattelse hvis du selv havde været der, for så ville du vide hvor meget glæde og sjov der ligger bag og hvor længe man har set frem til de få dage det står på! Jeg kan i den grad unde folk at have det sjovt den éne gang om året i de få minutter / timer det handler om.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128