studenter kørsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2014

Laulund87

majba skriver:

Ja tak! Lungerne fik ikke for lidt :-D og for en time siden kørte vi østervold rundt tre gange mens vi "sang" ;-)

Haha skønt Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

AnthonsMor

isabellasmor skriver:

Gud hvor et jeg træt af det altså.  Jeg kan slet ikke se hvad det har med deres afsluttede udd at gøre, men er bare så træt af at det skal Være til sådan gene for os andre. Kl 11 i aftes holdt de lige herude foran så hunde og børn vågnede overalt i nabo laget! ! Sidste år blev jeg og min barnevogn sprøjtet til med en eller anden klam barberskum efterfulgt af vandpistoler  der er da intet charmerende over den der "fejring" ... andre voksne mennesker fejrer deres afsluttede udd med en tur på restaurant med familie og venner eller lign. I mine øjne er det bare en dårlig undskyldning for at feste og te sig åndssvagt , selvom de jo gør det alligevel hver weekend .......... og nej det er ikke fordi jeg ikke kan unde dem deres s*ide hue, men lad vær med og lade det gå ud over os andre..........

Puha måtte bare ud med det  

Er det så også forkert at holde havefester om sommeren der larmer?

Helt ærligt - det er én gang om året det sker, og det er glade unge mennesker, der fejre, at 3 års slid nu er overstået.. Jeg synes det er så fedt med studenterkørsel - og det er jo en tradition

Anmeld

30. juni 2014

bobbles

isabellasmor skriver:

Gud hvor et jeg træt af det altså.  Jeg kan slet ikke se hvad det har med deres afsluttede udd at gøre, men er bare så træt af at det skal Være til sådan gene for os andre. Kl 11 i aftes holdt de lige herude foran så hunde og børn vågnede overalt i nabo laget! ! Sidste år blev jeg og min barnevogn sprøjtet til med en eller anden klam barberskum efterfulgt af vandpistoler  der er da intet charmerende over den der "fejring" ... andre voksne mennesker fejrer deres afsluttede udd med en tur på restaurant med familie og venner eller lign. I mine øjne er det bare en dårlig undskyldning for at feste og te sig åndssvagt , selvom de jo gør det alligevel hver weekend .......... og nej det er ikke fordi jeg ikke kan unde dem deres s*ide hue, men lad vær med og lade det gå ud over os andre..........

Puha måtte bare ud med det  

Vil os godt unde dem denne ene dag HVIS det bare var en gang om året! nu har jeg de sidste 4-5 dage kunne høre dem til langt ude på natten! det burde kun være den ene dag og IKKE en hel uge i træk!

Anmeld

30. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
bobbles skriver:

Vil os godt unde dem denne ene dag HVIS det bare var en gang om året! nu har jeg de sidste 4-5 dage kunne høre dem til langt ude på natten! det burde kun være den ene dag og IKKE en hel uge i træk!

Og hvad så? Det er snart overstået igen.

Syntes altså det tangere til navlepilleri " jeg vil kun se, lytte og have det", hvis det enten gavner og i hvert fald ikke forstyrre mig"....

Anmeld

30. juni 2014

Mettefpigen

Mom skriver:

Og hvad så? Det er snart overstået igen.

Syntes altså det tangere til navlepilleri " jeg vil kun se, lytte og have det", hvis det enten gavner og i hvert fald ikke forstyrre mig"....

Det ville jeg også gøre hvis det ikke var hele dagen og halvdelen af natten i så mange dage... kan ikke se noget navlepilleri i det...

Anmeld

1. juli 2014

majba

bobbles skriver:

Vi kan jo ikke køre alle sammen på en dag? Hver klasse kører en dag her hvor jeg kommer fra :-) vi startede kl 830 og kørte 12 timer. Bagefter var vi så færdige vi ikke festede videre. Det kender jeg flere det går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.